Fjellmannover190 Skrevet 1. april #301 Del Skrevet 1. april Har etter en eksplosjon en forelskelse og et brudd med fisjonsreaksjon, brukt litt tid på å finne tilbake til meg selv. Men har gått ut av Tinder og jobbet med å bare prate med folk og møte de i virkelig liv, og funnet ut at så lenge man tar første steget så kommer man overraskende langt. Jeg har lagt bort min redsel for å bli avvist, og føler virkelig ikke på dette lenger. Jeg har en spennende jobb og en litt unik livsstil, og jeg vet at veldig mange tror de er for kjedelige for meg. Men jeg har brukt noen måneder på å bli kjent med ei dame fra det lokale miljøet, og hun har brukt litt tid på å forstå at livet mitt stort sett også består av rutiner og at jobben min faktisk er en jobb. Og nå er neste steg tatt, og jeg tror grunnlaget vi har hatt ved å bli kjent over litt tid, gjør at dette virkelig gjør det mulig at dette faktisk er noe som vil vare lenge! 1 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 1. april #302 Del Skrevet 1. april Blått skrev (16 timer siden): Jeg skrev det til deg i en annen tråd, men du har en sjarm og personlighet som jeg kan forstå at mange finner tiltrekkende ☺️og mange av kommentarene som du skriver her inne lyser: jeg er seriøs mann som ønsker forhold. Det er sånne kvaliteter som lett kunne gjort at jeg hadde spurt om en date selv ☺️ Takk for gode ord, jeg rødmer 😊 Jeg er en Fjompenisse, men ja, definitivt en som ønsker et forhold. Og det er hun jeg dater nå også. Vi har tatt praten om hva vi (tror) vi ønsker fremover og er enige om at vi er ærlige med hverandre om en av oss begynner å kjenne at dette ikke er helt det vi så for oss. Men foreløpig er vi der at vi ønsker å fortsatt bli bedre kjent for å se om vi kan utvikle en sterk relasjon og et forhold på litt sikt. Jeg er (som alltid) håpefull på at dette blir bra 💕 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 2. april #303 Del Skrevet 2. april Og jeg mistet i grunnen håpet om at det skulle ordne seg😄❤️ Sånn er det bare av og til. Selv om det ikke var noe galt så var det ikke riktig heller. Det må være lov tenker jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 2. april #304 Del Skrevet 2. april Jeg har gitt opp helt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 2. april #305 Del Skrevet 2. april Jeg har ikke gitt opp ❤️av og til synes jeg det er skikkelig gøy, innimellom litt dritt og nå har våren startet og det er merkbart mer action som skjer. Våren og sommeren liker jeg å date høsten og våren går jeg i hi 🤭eller faktisk da jeg går inn i forhold de gangene jeg har gjort det 😂 Men en av hovedgrunnene til at jeg ikke gir meg er at jeg vet det finnes gode menn. Sånn helt i kjernen av meg vet jeg det. Sønnen min feks et urolig fint menneske. Min moffa var verdens snilleste, en nabo jeg husker fra jeg var lita og jeg har og noen xer som var skikkelig fine folk selv om jeg ikke klarte være kjæresten deres over tid av ulike grunner. Har et tonn dårlige erfaringer og men velger fokusere mest på de bra. Tror kansje ikke lenger på at det finnes en "The one" der ute. Men at det finnes en bra fyr jeg kan trives med det er jeg helt sikker på☺️❤️💪 Så har jeg heller Inget hastverk, ferdig med barn osv så en mann i livet vil være en ren bonus, ikke en nødvendighet. Da er nok lista litt ekstra høy også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 2. april #306 Del Skrevet 2. april -Missi- skrev (6 minutter siden): Jeg har ikke gitt opp ❤️av og til synes jeg det er skikkelig gøy, innimellom litt dritt og nå har våren startet og det er merkbart mer action som skjer. Våren og sommeren liker jeg å date høsten og våren går jeg i hi 🤭eller faktisk da jeg går inn i forhold de gangene jeg har gjort det 😂 Men en av hovedgrunnene til at jeg ikke gir meg er at jeg vet det finnes gode menn. Sånn helt i kjernen av meg vet jeg det. Sønnen min feks et urolig fint menneske. Min moffa var verdens snilleste, en nabo jeg husker fra jeg var lita og jeg har og noen xer som var skikkelig fine folk selv om jeg ikke klarte være kjæresten deres over tid av ulike grunner. Har et tonn dårlige erfaringer og men velger fokusere mest på de bra. Tror kansje ikke lenger på at det finnes en "The one" der ute. Men at det finnes en bra fyr jeg kan trives med det er jeg helt sikker på☺️❤️💪 Så har jeg heller Inget hastverk, ferdig med barn osv så en mann i livet vil være en ren bonus, ikke en nødvendighet. Da er nok lista litt ekstra høy også. De finnes helt klart, selv om de ikke vokser på trær... 🥰 Gjelder bare å finne dem blandt alle de andre mannfolkene der ute. Bra at du ikke har gitt opp. Jeg har blitt tråkket på og såret 2 ganger nå i løpet av kort tid. Men jeg har ikke lyst å gi opp kjærligheten. For jeg har så mye å gi til den rette. Nå dater jeg en kjempefin fyr, som jeg håper det virkelig klaffer med. Det hadde vært så fint å finne kjærligheten igjen i 2025, etter det møkka-året jeg hadde i fjor.... Kos deg med datingen, når det passer for deg. Håper lykken smiler til deg også i 2025 ❤️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 2. april #307 Del Skrevet 2. april Ja må litt på skattejakt 🤭og er mye rart det er det absolutt. Foreløpig i 2025 møtt en del fine folk men hvor det bare var vennskap ene eller andre veien og et par raringer. Men har egentlig mest kost meg med sosialiseringen var jaggu en på "gamle måten" og men det freste fort ut. Så ingen jeg har datet over tid enda i år. I fjor var jeg skikkelig lei og slettet alt av apper sånn rundt sensommer og har egentlig brukt mest tiden på å dyrke andre relasjoner. Trengte nok mer tid enn jeg trudde på å komme meg over han det ble slutt med i februar. Så singel litt over 1 år nå. Er jo ikke så lenge med tanke på at jeg gikk all inn i det forholdet. Jeg tok meg nok ikke helt tiden jeg trengte. Sett sånn i klokskapen man ofte ser i etterkant. Men nå er jeg tilbake på hesten igjen ☺️ Så gøy at du har noe fint på gang ❤️🥰krysser fingrene for at det går bra ❤️🥰🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 3. april #308 Del Skrevet 3. april Jeg og en gammel flørt fra tidenes morgen, sånn ca 8 år siden, har snust på hverandre igjen og han har nok en gang avvist meg. Så ba jeg en fyr ut, ikke helt utseendet jeg tiltrekkes, men helt nydelig personlighet. Han kurtiserer meg ikke og omtaler meg som venn. På grunn av avstand og dyr omgås jeg nok ikke han så ofte. Så var jeg på date for ei uke siden. Det gikk ikke helt med meg og han, for han sa seg uinteressert noen dager etter. Resten av april er planen å pleie mine venner og de bekjente jeg allerede har. Jeg er interessert i noen som det virker usannsynlig at det blir noe mer med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 4. april #309 Del Skrevet 4. april GrønnNellik68 skrev (På 13.3.2025 den 11.00): Da har han vært innom på besøk og har prata ett par timer.Det gikk egentlig veldig greit. Det var hyggelig. Han er en hyggelig fyr å prate med. KJenner kanskje ikke den store gnisten men han prøvde seg ikke på noe. Og tenkte at nå syns han jeg nok var kjedelig av meg, men han har sendt mld etter han dro at han syns det var trivelig å treffe meg igjen. Så ja da får jeg se hvordan det går. Han er absolutt en kjekk kar da på mange måter. Han er tydeligvis ute etter noe mer seriøst enn alle andre jeg har møtt hittil. Så bor vi rimelig nært hverandre.... 20 min kanskje... Så da får jeg bare se hvordan det går. Kan ikke si jeg er head over heels enda nei ha ha ha..skal litt til. Oppdatering: Jeg kjente aldri noe gnist så takket for meg. Kjente på at jeg vil heller være alene enn å utforske med noen jeg ikke føler en ting for. Ikke fikk jeg lyst på sex heller med han. Skal ut å reise i jobb i stedet. Hørtes mer spennende ut for min del enn en mann jeg ikke tenner på lissom. 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 4. april #310 Del Skrevet 4. april Fjellmannover190 skrev (På 1.4.2025 den 8.42): Har etter en eksplosjon en forelskelse og et brudd med fisjonsreaksjon, brukt litt tid på å finne tilbake til meg selv. Men har gått ut av Tinder og jobbet med å bare prate med folk og møte de i virkelig liv, og funnet ut at så lenge man tar første steget så kommer man overraskende langt. Jeg har lagt bort min redsel for å bli avvist, og føler virkelig ikke på dette lenger. Jeg har en spennende jobb og en litt unik livsstil, og jeg vet at veldig mange tror de er for kjedelige for meg. Men jeg har brukt noen måneder på å bli kjent med ei dame fra det lokale miljøet, og hun har brukt litt tid på å forstå at livet mitt stort sett også består av rutiner og at jobben min faktisk er en jobb. Og nå er neste steg tatt, og jeg tror grunnlaget vi har hatt ved å bli kjent over litt tid, gjør at dette virkelig gjør det mulig at dette faktisk er noe som vil vare lenge! Så spennende da !! 😍 ✨️ 🦚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet mandag kl 16:34 #311 Del Skrevet mandag kl 16:34 Da har jeg vært på date nr. 2 med han fra Oslo 🥰 Om jeg var litt betatt av han fra før av, så ble jeg i hvert fall mer betatt nå 🥰 Jeg var jo på fest hos han, sammen med noen av vennene hans. Jeg er ikke en person som drikker noe særlig alkohol, men jeg hadde det uansett så utrolig koselig der 😁 Så hyggelige folk. Og jeg ble nok litt brisen 😄 😄 Men jeg hadde det utrolig koselig. Og ja, jeg fikk kost masse med han OG sittet i armkroken 🥰 Og det var så koselig når han satte seg i min armkrok og jeg kunne bare være god mot han,rufse han i håret, stryke på han osv 🥰 🥰 Da hadde jeg det som plommen i egget 😁 Kysset flere ganger gjorde vi også 😁 Han er bare så utrolig herlig og god 🥰 Og det er godt å vite at han liker meg så godt også 😊 Tror absolutt at det er noe å bygge videre på her. Men vi tar det rolig begge to. Hadde ikke veldig lyst til å dra hjem igjen i går, men det måtte jeg. Det kommer helt sikkert flere anledninger hvor vi kan bruke mer tid sammen 😁 Så alt i alt så har jeg hatt en veldig fin helg 🥰 Gleder meg allerede til neste gang jeg får se han 😁 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet onsdag kl 08:20 #312 Del Skrevet onsdag kl 08:20 Fjellmannover190 skrev (På 1.4.2025 den 8.42): Har etter en eksplosjon en forelskelse og et brudd med fisjonsreaksjon, brukt litt tid på å finne tilbake til meg selv. Men har gått ut av Tinder og jobbet med å bare prate med folk og møte de i virkelig liv, og funnet ut at så lenge man tar første steget så kommer man overraskende langt. Jeg har lagt bort min redsel for å bli avvist, og føler virkelig ikke på dette lenger. Jeg har en spennende jobb og en litt unik livsstil, og jeg vet at veldig mange tror de er for kjedelige for meg. Men jeg har brukt noen måneder på å bli kjent med ei dame fra det lokale miljøet, og hun har brukt litt tid på å forstå at livet mitt stort sett også består av rutiner og at jobben min faktisk er en jobb. Og nå er neste steg tatt, og jeg tror grunnlaget vi har hatt ved å bli kjent over litt tid, gjør at dette virkelig gjør det mulig at dette faktisk er noe som vil vare lenge! Høres veldig bra ut. Og fornuftig. Jeg tenker dette er beste måten å bygge grunnlag for en varig relasjon. Jeg ønsker å gjøre det samme. Men det er jammen ikke lett å finne noen i nærmiljøet som er single og samtidig har noe felles man kan bygge noe på🤪 Ønsker deg masse lykke til i alle fall!🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:25 #313 Del Skrevet onsdag kl 08:25 Mardina skrev (På 7.4.2025 den 18.34): Da har jeg vært på date nr. 2 med han fra Oslo 🥰 Om jeg var litt betatt av han fra før av, så ble jeg i hvert fall mer betatt nå 🥰 Jeg var jo på fest hos han, sammen med noen av vennene hans. Jeg er ikke en person som drikker noe særlig alkohol, men jeg hadde det uansett så utrolig koselig der 😁 Så hyggelige folk. Og jeg ble nok litt brisen 😄 😄 Men jeg hadde det utrolig koselig. Og ja, jeg fikk kost masse med han OG sittet i armkroken 🥰 Og det var så koselig når han satte seg i min armkrok og jeg kunne bare være god mot han,rufse han i håret, stryke på han osv 🥰 🥰 Da hadde jeg det som plommen i egget 😁 Kysset flere ganger gjorde vi også 😁 Han er bare så utrolig herlig og god 🥰 Og det er godt å vite at han liker meg så godt også 😊 Tror absolutt at det er noe å bygge videre på her. Men vi tar det rolig begge to. Hadde ikke veldig lyst til å dra hjem igjen i går, men det måtte jeg. Det kommer helt sikkert flere anledninger hvor vi kan bruke mer tid sammen 😁 Så alt i alt så har jeg hatt en veldig fin helg 🥰 Gleder meg allerede til neste gang jeg får se han 😁 Sitte i armkroken er koselig. Da har du gjort et godt inntrykk tror jeg. Anonymkode: 09065...d4f 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå