AnonymBruker Skrevet 15. mars #281 Del Skrevet 15. mars Er det virkelig vanlig å ta folk du er på dating med til sengs? Anonymkode: 31b67...58f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #282 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 20.15): Er det virkelig vanlig å ta folk du er på dating med til sengs? Anonymkode: 31b67...58f Hæ? Hva mener du med det utsagnet? Anonymkode: bd0a4...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 20. mars #283 Del Skrevet 20. mars Fjompenisse skrev (På 13.3.2025 den 23.32): Takker 🤩 Tror daten i seg selv går bra, i alle fall en utrolig trivelig og morsom dame å snakke med på telefon. Så gjenstår det bare å se om det kan gnistre litt i tillegg 😉 Daten gikk veldig bra. Flott, litt yngre dame med gode verdier, lett å skravle med, nydelig latter og jeg tror pokker meg hun også liker meg. I alle fall nok til at vi møtes igjen denne helga. Mulig Tinder er restemarkedet, men flere veldig bra damer der i alle fall 😍 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 21. mars #284 Del Skrevet 21. mars Har jobbet mye med meg selv denne vinteren og det har gjort meg godt! Så jeg har hatt en helt annen ro med meg når jeg har datet. Har vert på noen helt greie første dater de siste månedene og kjenner meg ikke helt igjen i at det er ett reste marked der ute😄 men klart, det er veldig mange man ikke kunne tenke seg å dele livet med. Så har jeg vert på en date som var helt fantastisk. Du vet, en sånn date som man bare skulle gå en liten tur også ble det til en hel dag sammen🤩 jeg har ikke opplevd det før, men det var så fint! Vi skal treffes igjen og jeg kjenner litt på det skumle håpet nå. Våren føles med ett så veldig spennende 😄🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #285 Del Skrevet 21. mars Trek skrev (1 time siden): Har jobbet mye med meg selv denne vinteren og det har gjort meg godt! Så jeg har hatt en helt annen ro med meg når jeg har datet. Har vert på noen helt greie første dater de siste månedene og kjenner meg ikke helt igjen i at det er ett reste marked der ute😄 men klart, det er veldig mange man ikke kunne tenke seg å dele livet med. Så har jeg vert på en date som var helt fantastisk. Du vet, en sånn date som man bare skulle gå en liten tur også ble det til en hel dag sammen🤩 jeg har ikke opplevd det før, men det var så fint! Vi skal treffes igjen og jeg kjenner litt på det skumle håpet nå. Våren føles med ett så veldig spennende 😄🥰 Så gøy 🤩 Anonymkode: 09065...d4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #286 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 20.15): Er det virkelig vanlig å ta folk du er på dating med til sengs? Anonymkode: 31b67...58f Etter noen dater så er det helt vanlig ja. Noen gjør det på første date også, det kommer helt an på hva man er ute etter, altså hvorfor man dater. Så godt som ingen går inn i et forhold i dag uten å ha hatt sex først, det er viktig at man er kompatibel på det området også. Hvor mange dater man trenger før man ønsker å gå til sends styrer selvfølgelig hver enkelt, og det kan variere en god del. Anonymkode: 1e4ff...64e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet mandag kl 14:45 #287 Del Skrevet mandag kl 14:45 Møtt han et par ganger nå, og for en fin fyr! Vi har planer om å møtes igjen neste uke og gleder meg skikkelig! 🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet mandag kl 14:49 #288 Del Skrevet mandag kl 14:49 (endret) AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 20.15): Er det virkelig vanlig å ta folk du er på dating med til sengs? Anonymkode: 31b67...58f For meg har den seksuelle kjemien mye og si, så om jeg har kommet dit i en datingprosess at jeg ser at han er en jeg virkelig kan se for meg et liv/forhold med, så må jo det avklares. Snakker ikke om på første date, men … Endret mandag kl 21:48 av KaffekoppQueen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:54 #289 Del Skrevet mandag kl 14:54 Jeg må virkelig være mer sosial. Jeg dro på et sosialt treff i helgen og snakket med masse hyggelige folk og det er ikke noe problem å finne menn jeg er interessert i, mens datingapper funker bare ikke. Anonymkode: 9fcdb...8b4 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet mandag kl 15:31 #290 Del Skrevet mandag kl 15:31 (endret) Kan vel melde meg inn i denne tråden jeg da. I fjor hadde jeg en flørt med en fyr, som nå ikke har gitt lyd fra seg på et halvt år. Må nok innse at han har ghostet meg... Feigt gjort å ikke gi beskjed, men det er vel noen menn som bare er sånn 🙄 Så da var det inn på Facebook dating igjen. Siden begynnelsen av mars har jeg skrevet med en fyr fra Oslo, som jeg i går var å møtte 😊 Virker til å være en utrolig fin fyr på mange måter ♥️ Og i motsetning til han andre, så har vi daglig kontakt og han tar initiativ til å treffes og finne på ting. Jeg kjenner at dette absolutt er en fyr som jeg har lyst til å tilbringe mer tid sammen med. Men i lys av det som har skjedd tidligere, kjenner jeg at jeg fortsatt er litt tilbakeholden og ikke slipper han helt innpå meg enda 🤔 Ikke fordi jeg tror han har dårlige hensikter (for det er jeg ganske sikker på at han IKKE har), men fordi jeg orker ikke bli brukt og såret enda en gang 😊 Så får vi nok bare ta tiden til hjelp. Det er nok ingen av oss som har noe hastverk 😊 Men han er en fin fyr, ingen tvil om det 😁 Endret mandag kl 16:57 av Mardina 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet mandag kl 16:54 #291 Del Skrevet mandag kl 16:54 Mardina skrev (1 time siden): Kan vel melde meg inn i denne tråden jeg da. I fjor hadde jeg en flørt med en fyr, som nå ikke har gitt lyd fra seg på et halvt år. Må nok innse at han har ghostet meg... Feigt gjort å ikke gi beskjed, men det er vel noen menn som bare er sånn 🙄 Så da var det inn på Facebook dating igjen. Siden begynnelsen av mars har jeg skrevet med en fyr fra Oslo, som jeg i går var å møtte 😊 Virker til å være en utrolig fin fyr på mange måter ♥️ Og i motsetning til han andre, så har vi daglig kontakt og han tar initiativ til å treffes og finne på ting. Jeg kjenner at dette absolutt er en fyr som jeg har lyst til å tilbringe mer tid sammen med. Men i lys av det som har skjedd tidligere, kjenner jeg at jeg fortsatt er litt tilbakeholden og ikke slipper han ikke helt innpå meg enda 🤔 Ikke fordi jeg tror han har dårlige hensikter (for det er jeg ganske sikker på at han IKKE har), men fordi jeg orker ikke bli brukt og såret enda en gang 😊 Så får vi nok bare ta tiden til hjelp. Det er nok ingen av oss som har noe hastverk 😊 Men han er en fin fyr, ingen tvil om det 😁 Så gøy å lese @Mardina ❤️ Håper det klaffer 😘 Du må gjerne holde oss oppdatert 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet mandag kl 16:55 #292 Del Skrevet mandag kl 16:55 Irak skrev (1 minutt siden): Så gøy å lese @Mardina ❤️ Håper det klaffer 😘 Du må gjerne holde oss oppdatert 🤞 Skal prøve på det ja 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet tirsdag kl 14:54 #293 Del Skrevet tirsdag kl 14:54 Her har en jeg datet for 8 år siden plutselig tatt kontakt. Vi avsluttet med konklusjon at vi ikke var kjæresteemner for hverandre, så jeg skjønner virkelig ikke greia med å ta opp igjen kontakten. Ut fra svaret når jeg spurte så kjeder han seg, har vært singel lenge, og jeg mistenker at han har håp om sex. (min tolkning altså, han skrev noe om mimring rundt felles interesser/aktiviteter m.m.) Kjekk og veltrent mann, men nei. Bare nei. Det som er avsluttet er avsluttet. Hvorfor er det disse som dukker opp igjen? Mens de man gjerne skulle sett det hadde utviklet seg videre med de forsvinner og forblir borte🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet onsdag kl 22:43 #294 Del Skrevet onsdag kl 22:43 Fjompenisse skrev (På 20.3.2025 den 23.54): Daten gikk veldig bra. Flott, litt yngre dame med gode verdier, lett å skravle med, nydelig latter og jeg tror pokker meg hun også liker meg. I alle fall nok til at vi møtes igjen denne helga. Date nr 2 gikk veldig bra. Praten går uanstrengt og latteren sitter løst. Og jeg fikk mannet meg nok opp på slutten til at jeg turte å spørre om et kyss. Ble godt mottatt og det ble ikke bare ett… 😙 Og nå er vi der at det er hun initierer til en ny date. Dette er ukjent mark for meg, spesielt etter forrige romanse hvor det hele tiden var jeg som «maste». Gudene skal vite hvordan jeg klarer å få date så pene damer, men jeg bare surfer på medgangsbølgen så lenge det varer 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet i går, 09:02 #295 Del Skrevet i går, 09:02 Ja, da har man allerede avtalt ny date med han fra Oslo 😁 Han spurte om jeg ville komme på en sammenkomst/fest med noen av vennene hans neste helg 😁 Det sa jeg ja til. Planen er å spørre om jeg kan komme på fredagen, sånn at vi kan få litt tid sammen bare vi to ❤️ Noen ganger må man bare satse og hoppe i det 😊 Han er så herlig og jeg gleder meg skikkelig til å se han igjen 😁 😁 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet i går, 09:09 #296 Del Skrevet i går, 09:09 Mardina skrev (6 minutter siden): Ja, da har man allerede avtalt ny date med han fra Oslo 😁 Han spurte om jeg ville komme på en sammenkomst/fest med noen av vennene hans neste helg 😁 Det sa jeg ja til. Planen er å spørre om jeg kan komme på fredagen, sånn at vi kan få litt tid sammen bare vi to ❤️ Noen ganger må man bare satse og hoppe i det 😊 Han er så herlig og jeg gleder meg skikkelig til å se han igjen 😁 😁 🥰 Så gøy @Mardina ❤️ Kos deg masse 🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet i går, 09:24 #297 Del Skrevet i går, 09:24 Irak skrev (14 minutter siden): Så gøy @Mardina ❤️ Kos deg masse 🥳🥳🥳 Tusen takk, det skal jeg så absolutt 😁 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå