Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2025

Blått

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Når du minst venter det sies av noen som ikke er en fordømt synsk person. Ingen kan love dere noe, ingen vet om eller når noen kommer.

Så når noen sier det, å bli sur, som at, jeg skulle gjerne hatt en dato! Eh, jeg vet da ikke jeg! Den med kommentaren sier bare en kommentar for at du skal "holde motet oppe" fortsette å lete. 

Å det er fysisk sannt. Ingen vet. Du kan ikke forvente at noen kommer imorgen, det er bare en hyggelighetsfrase så noen skal slippe å måtte sitte å ta ansvar for ditt liv for deg i samtaler.

Har hørt litt for mange bli sir over det, men hvorfor! Dere høres så kravstore ut, skal du påpeke at jeg ikke har møtt noen og at det er uvisst når å prøve å si at jeg har en sjangse til å ha litt håp, nå blir jeg snurt. Det er sånn dere høres ut. 

Anonymkode: 77bd2...fe1

Her feiltolker du både meg og Linny1111 rimelig heftig må jeg si. At et par humoristiske hjertesukk blir til at vi er sure er å overdrive vil jeg si😉 Konklusjonen der var at man bør gjøre noe selv for å få det til å skje, om du ikke fanget opp den.

Innimellom trenger man litt galgenhumor for å holde motet oppe, det betyr ikke at man er sur på noen som prøver å oppmuntre. (men når det er sagt så kan man fint finne noe annet å si for å oppmuntre også)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KaffekoppQueen skrev (14 timer siden):

Takk, men det ble avlyst. Så skuffa!

Det skjønner jeg! 

Har blitt så skuffa så mange ganger av nettdating.. Men må bare prøve igjen 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få melde meg inn her?

Har datet litt etter et forhold på 8 måneder som nesten tok knekken på meg psykisk. Emosjonell mishandling som jeg ikke så før det var for sent.

Men nå er jeg i gang igjen, men hver date har vært en skuffelse.... De jeg har likt har ikke likt meg og de som liker meg føler ikke jeg noe for. Dette har skjedd ca 10 ganger nå og jeg begynner å miste motet. Han siste jeg likte traff jeg to ganger, så sendte vi noen meldiger hvor jeg skrev den siste, så har jeg ikke hørt noe på en uke så regner med at han ikke er interessert.

Skal på date med en til helga og han virker hyggelig og er vanvittig kjekk (i mine øyne). Nå er jeg bare redd for at han også bare skal fade ut og ikke like meg.... Begynner å miste litt selvfølelsen her.....

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hinkelpinkel skrev (10 minutter siden):

Kan jeg få melde meg inn her?

Har datet litt etter et forhold på 8 måneder som nesten tok knekken på meg psykisk. Emosjonell mishandling som jeg ikke så før det var for sent.

Men nå er jeg i gang igjen, men hver date har vært en skuffelse.... De jeg har likt har ikke likt meg og de som liker meg føler ikke jeg noe for. Dette har skjedd ca 10 ganger nå og jeg begynner å miste motet. Han siste jeg likte traff jeg to ganger, så sendte vi noen meldiger hvor jeg skrev den siste, så har jeg ikke hørt noe på en uke så regner med at han ikke er interessert.

Skal på date med en til helga og han virker hyggelig og er vanvittig kjekk (i mine øyne). Nå er jeg bare redd for at han også bare skal fade ut og ikke like meg.... Begynner å miste litt selvfølelsen her.....

Velkommen! Jeg veit hvordan det er. Dritkjipt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger noen råd.

Har truffet en mann gjennom jobb. I starten merket jeg ikke til noe selv. Men, når jeg hadde ei god kollega med meg i et møte hvor han deltok før jul påpekte hun med en gang etter møtet at det virket som han flørtet. Nå var jeg i et nytt møte i dag hvor han (og mange andre) var tilstede. Jeg satt med en opplevelse av at han flørtet gjennom store deler av møtet. Han har lukket fb profil, så jeg må be noen han kjenner om å legge meg til. Men, han er på snap så jeg i dag. Er det å trå over grensen profesjonelt sett å legge han til på snap? Vi har blitt godt kjent profesjonelt så det ville ikke vært unaturlig i så måte. Men, vil ikke gjøre noe som åpenbart kan sette andre i forlegenhet eller forårsake en dårlig situasjon dersom dette er over grensen. 

Vi er ledere begge to i være respekt selskap. 

Anonymkode: 606b6...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en date denne uken , eneste jeg tenker litt på er alderen , er det for gammelt med en mann som er bikket 50 når jeg selv snart er 40 😅

Anonymkode: e0259...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Calaska skrev (10 timer siden):

Det skjønner jeg! 

Har blitt så skuffa så mange ganger av nettdating.. Men må bare prøve igjen 🤗

Vi har satt opp ny tid så satser på suksess da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Var på en date denne uken , eneste jeg tenker litt på er alderen , er det for gammelt med en mann som er bikket 50 når jeg selv snart er 40 😅

Nei det er det ikke. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Trenger noen råd.

Har truffet en mann gjennom jobb. I starten merket jeg ikke til noe selv. Men, når jeg hadde ei god kollega med meg i et møte hvor han deltok før jul påpekte hun med en gang etter møtet at det virket som han flørtet. Nå var jeg i et nytt møte i dag hvor han (og mange andre) var tilstede. Jeg satt med en opplevelse av at han flørtet gjennom store deler av møtet. Han har lukket fb profil, så jeg må be noen han kjenner om å legge meg til. Men, han er på snap så jeg i dag. Er det å trå over grensen profesjonelt sett å legge han til på snap? Vi har blitt godt kjent profesjonelt så det ville ikke vært unaturlig i så måte. Men, vil ikke gjøre noe som åpenbart kan sette andre i forlegenhet eller forårsake en dårlig situasjon dersom dette er over grensen. 

Vi er ledere begge to i være respekt selskap. 

Åh nei det ville jeg ventet med. 
Jeg liker ikke lette til kolleger på sosiale medier uavhengig av «stemning». Har noen på snap, men det er bare en liten håndfull. Facebook er jeg mer åpen for og Instagram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaffekoppQueen skrev (2 minutter siden):

Åh nei det ville jeg ventet med. 
Jeg liker ikke lette til kolleger på sosiale medier uavhengig av «stemning». Har noen på snap, men det er bare en liten håndfull. Facebook er jeg mer åpen for og Instagram. 

Tusen takk for råd og svar😊

Jeg postet innlegget litt raskt. Vi jobber i to ulike selskap. Ble skrivefeil på slutten av det første innlegget mitt. Hans selskap og mitt selskap har noen samarbeidsmøter med jevne mellomrom. Er der vi har blitt kjent. Så vi er ikke kolleger og ledere i samme selskap. 

Beklager forvirringen, min feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Tusen takk for råd og svar😊

Jeg postet innlegget litt raskt. Vi jobber i to ulike selskap. Ble skrivefeil på slutten av det første innlegget mitt. Hans selskap og mitt selskap har noen samarbeidsmøter med jevne mellomrom. Er der vi har blitt kjent. Så vi er ikke kolleger og ledere i samme selskap. 

Beklager forvirringen, min feil!

Det er jo litt annet ja. Der kan jeg ikke si så mye, for jeg hadde en fling med en som jobbet i et firma vi leide inn på jobb. 
Åh minner 🤩

Kanskje se om du får litt mer vibber på neste møte, før du legger til på snap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaffekoppQueen skrev (1 time siden):

Vi har satt opp ny tid så satser på suksess da!

ÅÅ ja, lykke til ☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel fått en god venn i ham jeg dater nå. Men er usikker, han er snill og grei men det mangler litt på tiltrekning. Han virker også litt usikker, men snakker ikke om det og da blir jeg stressa. 

Det skal ikke være lett! Skal gi det tid. Se om han slapper av mer etter hvert. 

Han er stødig også da, står for det han sier og kan utforske og reflektere. Litt vanskelig å forklare. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Calaska skrev (10 minutter siden):

Jeg har vel fått en god venn i ham jeg dater nå. Men er usikker, han er snill og grei men det mangler litt på tiltrekning. Han virker også litt usikker, men snakker ikke om det og da blir jeg stressa. 

Det skal ikke være lett! Skal gi det tid. Se om han slapper av mer etter hvert. 

Han er stødig også da, står for det han sier og kan utforske og reflektere. Litt vanskelig å forklare. 

Skjønner! 
Har og en som liksom sjekker ut alle boksene og burde bære et skikkelig kupp, men det mangler noe der: så vi er bare venner. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten jeg kan melde meg ut av tråden her snart, men det er jo en koselig tråd da 🥰 heier på alle 😍

Anonymkode: 3f57d...2bf

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det må du jo kjenne på selv, folk er ulike der. Men jeg vil si at det er ganske stor forskjell på å date en på 50 når du er i slutten av 30 årene, og det å date en på 60 i slutten av 40-årene. Jeg er i slutten av 40-årene, og menn rundt 60 er virkelig eldgamle i sammenligning med de rundt 50. Så det er greit å ta med i vurderingen om du ønsker noe varig.

Anonymkode: 1e4ff...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
KaffekoppQueen skrev (18 timer siden):

Det er jo litt annet ja. Der kan jeg ikke si så mye, for jeg hadde en fling med en som jobbet i et firma vi leide inn på jobb. 
Åh minner 🤩

Kanskje se om du får litt mer vibber på neste møte, før du legger til på snap?

Takk for råd!

Har vært slik fra hans side i flere møter nå. Med møtet i går hvor han heller ikke prøvde å skjule det så tenkte jeg å prøve å finne et vis å få kontakt på. Når han ikke prøvde å skjule det så tenkte jeg snap kunne vært 'uskyldig'. Han står i en prosess nå som er krevende som jeg nylig stod i selv. Hvis han eventuelt spurte hvorfor jeg la han til tenkte jeg at jeg kunne si at hvis han ville ventilere ifht den krevende prosessen så kunne han bare ta kontakt. Da hadde jeg troverdig forklaring😂 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tror nesten jeg kan melde meg ut av tråden her snart, men det er jo en koselig tråd da 🥰 heier på alle 😍

Har du funnet den store kjærligheten? 

Anonymkode: 09065...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Har du funnet den store kjærligheten? 

Anonymkode: 09065...d4f

Ja, det føles iallefall sånn ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det føles iallefall sånn ❤️

Wow ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...