AnonymBruker Skrevet 13. juni #421 Skrevet 13. juni Måneskinn skrev (På 11.6.2025 den 12.45): Jeg blir så glad på dine vegne, samme med @Fjompenisse😍 Og så er det så herlig å se menn uttrykke slik glede over følelser og det å være forelsket, det å savne noen så sterkt. Som en som har hatt min del av dårlige erfaringer med menn så gir det litt håp å se menn kunne uttrykke seg så fint om en person de har i livet sitt. Så takk for det, dere og andre menn i tråden som bidrar til å snakke om følelser og dele tanker rundt dette med dating . Godt å se at noen lykkes og at det går an å skape gode relasjoner i et ellers litt skakkkjørt samfunn Heia dere og heia kjærligheten ❤️ Tusen takk, dette var skikkelig hyggelig å lese ☺️ Godt mulig jeg skrev mer oppgitte innlegg tidligere i tråden, eller i forrige versjon, men nå håper jeg på full klaff og en framtid sammen. Anonymkode: 0760d...fd9 1
Fjompenisse Skrevet 13. juni #422 Skrevet 13. juni Måneskinn skrev (På 11.6.2025 den 12.45): Jeg blir så glad på dine vegne, samme med @Fjompenisse😍 Og så er det så herlig å se menn uttrykke slik glede over følelser og det å være forelsket, det å savne noen så sterkt. Som en som har hatt min del av dårlige erfaringer med menn så gir det litt håp å se menn kunne uttrykke seg så fint om en person de har i livet sitt. Så takk for det, dere og andre menn i tråden som bidrar til å snakke om følelser og dele tanker rundt dette med dating . Godt å se at noen lykkes og at det går an å skape gode relasjoner i et ellers litt skakkkjørt samfunn Heia dere og heia kjærligheten ❤️ Fjompenisse er hard utenpå, men myk og sårbar innvendig 😉 Takk for gode ord 🥰
stian42 Skrevet 13. juni #423 Skrevet 13. juni (endret) Måneskinn skrev (På 11.6.2025 den 12.45): Jeg blir så glad på dine vegne, samme med @Fjompenisse😍 Og så er det så herlig å se menn uttrykke slik glede over følelser og det å være forelsket, det å savne noen så sterkt. Som en som har hatt min del av dårlige erfaringer med menn så gir det litt håp å se menn kunne uttrykke seg så fint om en person de har i livet sitt. Så takk for det, dere og andre menn i tråden som bidrar til å snakke om følelser og dele tanker rundt dette med dating . Godt å se at noen lykkes og at det går an å skape gode relasjoner i et ellers litt skakkkjørt samfunn Heia dere og heia kjærligheten ❤️ Så bra å høre,. Jeg traff ei dame som jeg trodde var i Norge i januar 2023 på Badoo. Fant senere ut at hun var i Filippinene og hadde en datter på 12 år. hun selv var 31 år mens jeg er 32. Ble helt ubeskrivelig forelsket av henne og vi chattet i timesvis hver dag og på facetime. Hun var virkelig en god dame som brydde seg ordentlig om meg, var utrolig snill og omtenksom. Jeg tenkte landistanse er noe jeg er villig til for en så god dame. Vi gikk inn i langdistanse forhold og jeg dro ned 2 måneder senere for å besøke henne. Nå har jeg vært på 5 turer ned til Filippinene og truffet henne, familien, datteren og reist rundt med både henne og datteren. Nå har jeg endelig blitt gjenforent med min kone og stedatter på familiegjenforening som jeg giftet meg med i 2024 når hun var på besøksvisa her. Så de bor med meg nå og endel av tiden min går på å hjelpe til med språk opplæring ved siden av skolen og mye andre både praktiske ting og oppgaver vi måtte gjøre. Jeg har aldri hatt det bedre, det er helt fantastisk å ha en familie og med min kjærlighet❤️ Endret 13. juni av stian42 2
MissStiles Skrevet 13. juni #424 Skrevet 13. juni For en uke siden fikk jeg nr til en fyr og han mitt, som jeg hadde chattet litt med via en av datingappene. Jeg sendte han en melding, fikk svar også ingenting. Merkelig tenkte jeg.. men tenkte at det blir vel ikke noe av med den fyren heller. Også… helt ut av det blå… så ringte han meg for noen timer siden. Jeg skvatt litt siden jeg ikke hadde hørt noe på en uke. Vi pratet og det var veldig hyggelig. Han forklarte hvorfor det ble stille og siden har vi tekstet masse 😀 2
Okapi Skrevet 14. juni #425 Skrevet 14. juni Var på en slags festival forrige helg, og nå sier jo selvfølgelig folk at hun ene jeg pratet en del med var interessert. Subtil hinting, hvem plukker opp sånt lzm. Men hvor creepy er det å sende en melding en uke etter, til en person man aldri la til på fjesbok eller fikk nummeret til?
BobTheNoob Skrevet 14. juni #426 Skrevet 14. juni (endret) Okapi skrev (43 minutter siden): Var på en slags festival forrige helg, og nå sier jo selvfølgelig folk at hun ene jeg pratet en del med var interessert. Subtil hinting, hvem plukker opp sånt lzm. Men hvor creepy er det å sende en melding en uke etter, til en person man aldri la til på fjesbok eller fikk nummeret til? Det er ikke så veldig creepy hvis det bare har gått en uke, dere faktisk pratet sammen og du er litt sosialt intelligent i måten du henvender deg på. 😉 Kanskje toget har gått. Kanskje hun har tenkt på deg. Hvem vet? Endret 14. juni av BobTheNoob
AnonymBruker Skrevet 14. juni #427 Skrevet 14. juni Okapi skrev (13 timer siden): Var på en slags festival forrige helg, og nå sier jo selvfølgelig folk at hun ene jeg pratet en del med var interessert. Subtil hinting, hvem plukker opp sånt lzm. Men hvor creepy er det å sende en melding en uke etter, til en person man aldri la til på fjesbok eller fikk nummeret til? Ikke creepy! Do it! Du har ingenting å tape. Er hun interessert, blir hun glad for å høre fra deg. Det verste som kan skje er at du får et nei (og tar du ikke sjansen, blir det som et nei uansett). Anonymkode: 3dc93...ff7 4
Sparkling_Pink Skrevet 15. juni #428 Skrevet 15. juni Kaoset er nesten komplett i min verden. Har snusende flørter som blafrer i hopetall, ingen konkrete avtaler og helt stille fra han jeg er forelsket i. 1
GrønnNellik68 Skrevet 15. juni #429 Skrevet 15. juni hei igjen... idag var jeg på flyspotting igjen og traff igjen han karen som ønsket å se meg igjen. Vi satt sammen idag i 6 timer og prata og så på fly og han viste meg litt fototekniske ting og ja jeg har følt jeg kan prate om det meste med han. Vil si jeg følte jeg trivdes med å være rundt han. Viste seg han er 1 år yngre enn meg. Så vi er jevngamle. Han håpet vi kunne gå tur sammen en dag så jeg har sagt ja til det da ta han med på tur de nærmeste dagene. Han er langt fra hva jeg ser i en drømme mann da. Han er ufør og ikke mega kjekk men det alikevel var det noe jeg likte med han da. Vi har nå ihvertfall en felles interesse fra start. Og jeg har aldri i mitt liv opplevd at en mann har villet tilbringe 6 timer sammen med meg på en søndag altså. Så det setter jeg jo stor pris på. Da vi skulle dra hjem sier han at han ville han en klem og da nussa han meg på munnen samtidig ha ha ha.. da ble det flere muss før vi dro da..og han sa at han hadde likt meg fra første stund han traff meg. Det var nå hyggelig å høre. Tenk at man skulle oppleve noe romantisk på en flyspotter rampe? hadde jeg aldri trodd. Jeg likte i hvertfall han her mye bedre enn han forrige jeg møtte. Da jeg kom hjem så lå det en mld fra han at han syns jeg var en fin dame og at han likte meg godt og så frem å gå tur sammen og han takket for en hyggelig dag sammen med meg... noe sånt har jeg aldri opplevd tror jeg før.. jeg blir litt sjarmert kniiis.. 15
AnonymBruker Skrevet 15. juni #430 Skrevet 15. juni GrønnNellik68 skrev (3 timer siden): Tenk at man skulle oppleve noe romantisk på en flyspotter rampe? hadde jeg aldri trodd. Jeg likte i hvertfall han her mye bedre enn han forrige jeg møtte. Da jeg kom hjem så lå det en mld fra han at han syns jeg var en fin dame og at han likte meg godt og så frem å gå tur sammen og han takket for en hyggelig dag sammen med meg... noe sånt har jeg aldri opplevd tror jeg før.. jeg blir litt sjarmert kniiis.. Dette høres jo riktig så lovende ut. Lykke til, håper det blir en koselig gåtur, med noen fly i magen 🤭 Jeg er fortsatt stinn forelska 🥰 Vært på overnatting hos henne, spist frukost sammen og greier. Utrolig koselig. Tror aldri jeg har blitt kalt sexy før heller 😅 For meg føles det som vi omtrent er et par nå, og det er utrolig deilig. Melder mye fint til hverandre, og flere treff er planlagt. Vi har snakket om mye nært og sårt, jeg har aldri vært så åpen og sårbar med et annet menneske før, ikke engang da jeg gikk til psykolog for x år siden. Hun har vært åpen også, men tror hun holder litt igjen enda. Dette kan bli verdens beste sommer 🥰 Anonymkode: 0760d...fd9 1 2
Engel Skrevet 16. juni #431 Skrevet 16. juni GrønnNellik68 skrev (17 timer siden): hei igjen... idag var jeg på flyspotting igjen og traff igjen han karen som ønsket å se meg igjen. Vi satt sammen idag i 6 timer og prata og så på fly og han viste meg litt fototekniske ting og ja jeg har følt jeg kan prate om det meste med han. Vil si jeg følte jeg trivdes med å være rundt han. Viste seg han er 1 år yngre enn meg. Så vi er jevngamle. Han håpet vi kunne gå tur sammen en dag så jeg har sagt ja til det da ta han med på tur de nærmeste dagene. Han er langt fra hva jeg ser i en drømme mann da. Han er ufør og ikke mega kjekk men det alikevel var det noe jeg likte med han da. Vi har nå ihvertfall en felles interesse fra start. Og jeg har aldri i mitt liv opplevd at en mann har villet tilbringe 6 timer sammen med meg på en søndag altså. Så det setter jeg jo stor pris på. Da vi skulle dra hjem sier han at han ville han en klem og da nussa han meg på munnen samtidig ha ha ha.. da ble det flere muss før vi dro da..og han sa at han hadde likt meg fra første stund han traff meg. Det var nå hyggelig å høre. Tenk at man skulle oppleve noe romantisk på en flyspotter rampe? hadde jeg aldri trodd. Jeg likte i hvertfall han her mye bedre enn han forrige jeg møtte. Da jeg kom hjem så lå det en mld fra han at han syns jeg var en fin dame og at han likte meg godt og så frem å gå tur sammen og han takket for en hyggelig dag sammen med meg... noe sånt har jeg aldri opplevd tror jeg før.. jeg blir litt sjarmert kniiis.. Syns du skal gi han en sjanse, bli bedre kjent med han og se hva som skjer.🙂 Min erfaring er at hvis man trives med noen så har de en tendens til å bli kjekkere etter hvert. Sånn er det med han snart eks-kollegaen jeg har kikket på i det siste. Jeg syns overhodet ikke han var kjekk når han begynte å jobbe her, men i løpet av de siste par årene som jeg har lært han å kjenne bedre så har han vokst på meg...😊 Han er fortsatt ikke kjekk, men jeg har begynt å like hele han, og han ser slettes ikke så værst ut i mine øyne nå...😉 Okapi skrev (På 14.6.2025 den 9.27): Var på en slags festival forrige helg, og nå sier jo selvfølgelig folk at hun ene jeg pratet en del med var interessert. Subtil hinting, hvem plukker opp sånt lzm. Men hvor creepy er det å sende en melding en uke etter, til en person man aldri la til på fjesbok eller fikk nummeret til? KJør på! Det er ikke creepy, det er noe oppegående mennesker vil ta som et kompliment. Endelig skjer det litt her også😁 Vi hadde sommerfest med jobben, og utpå kvelden dukket han kollegaen jeg har vært nysgjerrig på opp med en øl til meg (fullstendig uoppfordret) og vi ble sittende og prate en god stund bare vi to. Fikk definitivt klarhet i at det ikke er noen andre i bildet der, han er veldig singel, og følte meg etter hvert rimelig sikker på at han er litt interessert.🥰 Og jeg liker han, selv om han er en snåling også...😅 Vi har virkelig mye felles av interesser, har mye å prate om. Såå... i helga tok jeg omsider mot til meg og sendte en melding og spurte om han har lyst til å treffes for å bli bedre kjent. Og fikk et veldig positivt svar tilbake. Så vi har avtalt å møtes, men litt uklart når foreløpig. Litt travelt om dagen for oss begge. Men må si at det var nesten litt småkleint å møtes på jobb i dag, selv om vi bare såvidt fikk sagt hei🙈 Ble brått usikker på hvordan jeg skal oppføre meg😂 Godt det snart er ferie, og at det ikke er lang tid igjen som kollegaer.😅 Jeg kjenner på litt bekymring over å mulig sette igang noe som kan vise seg å ikke funke også, og at jeg skal ende opp med å såre han (eller han meg for den saks skyld) men man må jo prøve for å vite det tenker jeg. Kjente at det var plutselig veldig mye mer skummelt å avtale date med en man kjenner, enn med en man har møtt på en app... Mer å tape rett og slett. Meeen, det kan jo i det minste være at dette blir en ganske spennende sommer🥰 7 1
Fjompenisse Skrevet 17. juni #432 Skrevet 17. juni Engel skrev (17 timer siden): Jeg kjenner på litt bekymring over å mulig sette igang noe som kan vise seg å ikke funke også, og at jeg skal ende opp med å såre han (eller han meg for den saks skyld) men man må jo prøve for å vite det tenker jeg. Kjente at det var plutselig veldig mye mer skummelt å avtale date med en man kjenner, enn med en man har møtt på en app... Mer å tape rett og slett. Meeen, det kan jo i det minste være at dette blir en ganske spennende sommer🥰 Når man dater, så gjør man seg jo sårbar, enten man avviser eller blir avvist. For man blir jo kjent med folk på apper og dater en periode og så viser det seg at de riktige følelsene uteblir og man avslutter. Men det er mulig å avslutte dating uten at det må bli noe drama ut av det. Om man selv er inneforstått med at man treffer ikke blink hver gang. Jeg er jo håpløst forelsket om dagen selv om vi bare har datet i 3 måneder. Vi tror jo begge at dette er den store kjærligheten, vi snakker om hvor perfekte vi er for hverandre og drømmer om en fremtid sammen. Vi møttes på app, er blitt meget godt kjent og har delt ting med hverandre som vi ikke har delt med andre før. Skulle ting skjære seg, blir jeg såret, veldig såret. Men uansett vil jeg være glad for at jeg har turt å kaste meg ut i det og la følelsene ta overhånd. Det har vært en reise på rosa skyer som jeg uansett ikke ville vært foruten. Gud bedre som jeg har kost meg nå i disse tre månedene. Og det samme sier hun. Den som intet våger osv. Lykke til med en spennende sommer. Selv har vi avtalt at vi skal fortsette å treffes også i juli 😅 4
MissStiles Skrevet 17. juni #433 Skrevet 17. juni Altså jeg kommer aldri til å forstå meg på mannfolk. Som jeg fortalte, så ringte han fyren som jeg hadde sendt litt meldinger med, på fredag kveld. Vi snakket vel i 10 min når han ringte også sendte vi meldinger resten av kvelden, også ringte han igjen når jeg sa at jeg var på vei hjem. Dagen etter ble det et par meldinger mem vi hadde begge barn dem dagen. På kvelden ringte jeg for å vise interesse fra min side. Da snakket vi sammen i nesten en time om alt mulig. Før han la på sa han at han kunne ringe dagen etter når han hadde levert ungen hos moren. Hørte ikke noe. På dagen igår sendte jeg bare en sånn «hei - håper du hadde en fin søndag. Ha en god start på ny uke» type melding. Ikke noe svar. Jeg vet at jeg kunne ringt men vil ikke være for mye på heller. Bare vente igjen å se om han tar kontakt igjen da..
DeLorean Skrevet tirsdag kl 13:47 #434 Skrevet tirsdag kl 13:47 GrønnNellik68 skrev (På 15.6.2025 den 21.35): hei igjen... idag var jeg på flyspotting igjen og traff igjen han karen som ønsket å se meg igjen. Vi satt sammen idag i 6 timer og prata og så på fly og han viste meg litt fototekniske ting og ja jeg har følt jeg kan prate om det meste med han. Vil si jeg følte jeg trivdes med å være rundt han. Viste seg han er 1 år yngre enn meg. Så vi er jevngamle. Han håpet vi kunne gå tur sammen en dag så jeg har sagt ja til det da ta han med på tur de nærmeste dagene. Han er langt fra hva jeg ser i en drømme mann da. Han er ufør og ikke mega kjekk men det alikevel var det noe jeg likte med han da. Vi har nå ihvertfall en felles interesse fra start. Og jeg har aldri i mitt liv opplevd at en mann har villet tilbringe 6 timer sammen med meg på en søndag altså. Så det setter jeg jo stor pris på. Da vi skulle dra hjem sier han at han ville han en klem og da nussa han meg på munnen samtidig ha ha ha.. da ble det flere muss før vi dro da..og han sa at han hadde likt meg fra første stund han traff meg. Det var nå hyggelig å høre. Tenk at man skulle oppleve noe romantisk på en flyspotter rampe? hadde jeg aldri trodd. Jeg likte i hvertfall han her mye bedre enn han forrige jeg møtte. Da jeg kom hjem så lå det en mld fra han at han syns jeg var en fin dame og at han likte meg godt og så frem å gå tur sammen og han takket for en hyggelig dag sammen med meg... noe sånt har jeg aldri opplevd tror jeg før.. jeg blir litt sjarmert kniiis.. Jeg heier på deg 😊 Du har vært her lenge. På tide at du finner noe seriøst. Jeg skal se etter ei som er hypp på fly snarest! 😉
DeLorean Skrevet tirsdag kl 13:49 #435 Skrevet tirsdag kl 13:49 MissStiles skrev (3 timer siden): Altså jeg kommer aldri til å forstå meg på mannfolk. Som jeg fortalte, så ringte han fyren som jeg hadde sendt litt meldinger med, på fredag kveld. Vi snakket vel i 10 min når han ringte også sendte vi meldinger resten av kvelden, også ringte han igjen når jeg sa at jeg var på vei hjem. Dagen etter ble det et par meldinger mem vi hadde begge barn dem dagen. På kvelden ringte jeg for å vise interesse fra min side. Da snakket vi sammen i nesten en time om alt mulig. Før han la på sa han at han kunne ringe dagen etter når han hadde levert ungen hos moren. Hørte ikke noe. På dagen igår sendte jeg bare en sånn «hei - håper du hadde en fin søndag. Ha en god start på ny uke» type melding. Ikke noe svar. Jeg vet at jeg kunne ringt men vil ikke være for mye på heller. Bare vente igjen å se om han tar kontakt igjen da.. Høres vimsete ut, eller bare ikke interessert nok. Forstår meg ofte ikke på mannfolk jeg heller!
Blått Skrevet tirsdag kl 13:58 Forfatter #436 Skrevet tirsdag kl 13:58 MissStiles skrev (3 timer siden): Altså jeg kommer aldri til å forstå meg på mannfolk. Som jeg fortalte, så ringte han fyren som jeg hadde sendt litt meldinger med, på fredag kveld. Vi snakket vel i 10 min når han ringte også sendte vi meldinger resten av kvelden, også ringte han igjen når jeg sa at jeg var på vei hjem. Dagen etter ble det et par meldinger mem vi hadde begge barn dem dagen. På kvelden ringte jeg for å vise interesse fra min side. Da snakket vi sammen i nesten en time om alt mulig. Før han la på sa han at han kunne ringe dagen etter når han hadde levert ungen hos moren. Hørte ikke noe. På dagen igår sendte jeg bare en sånn «hei - håper du hadde en fin søndag. Ha en god start på ny uke» type melding. Ikke noe svar. Jeg vet at jeg kunne ringt men vil ikke være for mye på heller. Bare vente igjen å se om han tar kontakt igjen da.. Jeg tenker at man må ikke legge for mye i ting. Det kan ha skjedd noe ☺️ om han tar kontakt igjen så kan du se hva du føler og om du har lyst til å snakke med han videre.
Blått Skrevet tirsdag kl 14:05 Forfatter #437 Skrevet tirsdag kl 14:05 Jeg har vel egentlig bare lagt hele ideen med kjæreste på hylla. 😆Jeg har ikke hatt ork til å forholde meg til det. Føler til tider jeg kan fremstå som så sur og bitter, og jeg er nødt til å jobbe med det - sårene må nok få litt tid til å gro litt. ☺️ 1
Blått Skrevet tirsdag kl 14:06 Forfatter #438 Skrevet tirsdag kl 14:06 AnonymBruker skrev (På 16.6.2025 den 1.11): Dette høres jo riktig så lovende ut. Lykke til, håper det blir en koselig gåtur, med noen fly i magen 🤭 Jeg er fortsatt stinn forelska 🥰 Vært på overnatting hos henne, spist frukost sammen og greier. Utrolig koselig. Tror aldri jeg har blitt kalt sexy før heller 😅 For meg føles det som vi omtrent er et par nå, og det er utrolig deilig. Melder mye fint til hverandre, og flere treff er planlagt. Vi har snakket om mye nært og sårt, jeg har aldri vært så åpen og sårbar med et annet menneske før, ikke engang da jeg gikk til psykolog for x år siden. Hun har vært åpen også, men tror hun holder litt igjen enda. Dette kan bli verdens beste sommer 🥰 Anonymkode: 0760d...fd9 Det er bare så søtt! 🥰 Gleder meg til å lese fortsettelsen! ❤️ 1
Blått Skrevet tirsdag kl 17:08 Forfatter #439 Skrevet tirsdag kl 17:08 Drukket noen glass vin, og fikk da en impuls om å prøve Tinder igjen. Kontoen levde i hele fem minutter 😆 jeg kjente sånn på at det der er ikke noe for meg.. 🤣 1
Egenskap Skrevet tirsdag kl 18:14 #440 Skrevet tirsdag kl 18:14 MissStiles skrev (7 timer siden): Altså jeg kommer aldri til å forstå meg på mannfolk. Som jeg fortalte, så ringte han fyren som jeg hadde sendt litt meldinger med, på fredag kveld. Vi snakket vel i 10 min når han ringte også sendte vi meldinger resten av kvelden, også ringte han igjen når jeg sa at jeg var på vei hjem. Dagen etter ble det et par meldinger mem vi hadde begge barn dem dagen. På kvelden ringte jeg for å vise interesse fra min side. Da snakket vi sammen i nesten en time om alt mulig. Før han la på sa han at han kunne ringe dagen etter når han hadde levert ungen hos moren. Hørte ikke noe. På dagen igår sendte jeg bare en sånn «hei - håper du hadde en fin søndag. Ha en god start på ny uke» type melding. Ikke noe svar. Jeg vet at jeg kunne ringt men vil ikke være for mye på heller. Bare vente igjen å se om han tar kontakt igjen da.. spennende reise for deg. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå