Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2025

Blått

Anbefalte innlegg

Jeg har fulgt disse trådene noen år nå og syns det er utrolig koselig med alle oppdateringene som kommer 🥰❤️ selv så har jeg vært singel lenge, men jobber med problemene mine. Har mer troen på 2026 for egen del, men kanskje 2025 overrasker meg? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blått skrev (6 timer siden):

Jeg har fulgt disse trådene noen år nå og syns det er utrolig koselig med alle oppdateringene som kommer 🥰❤️ selv så har jeg vært singel lenge, men jobber med problemene mine. Har mer troen på 2026 for egen del, men kanskje 2025 overrasker meg? ;) 

Kanskje vi kan slå to fluer i en smekk. Hvor gammel er du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også på å finne kjærligheten i 2025🥰
Lei av å være alene.Ønsker å finne meg en snill og god mann å bli gammel med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært singel i snart 4 år. Har gitt opp å finne en mann. Begynt å mentalt forberede meg på at jeg kommer til å være alene resten av livet.

K53

Men har et lite håp fortsatt om at det dukker opp en. 

Endret av Janina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det hadde vært fint, men tenkte mer på å finne den i 2026. 

Anonymkode: d670c...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ajarRun skrev (3 timer siden):

Kanskje vi kan slå to fluer i en smekk. Hvor gammel er du?

Jeg blir 36 i 2025! 😝 hva med deg? 

Frøken Rosa skrev (2 timer siden):

Håper også på å finne kjærligheten i 2025🥰
Lei av å være alene.Ønsker å finne meg en snill og god mann å bli gammel med.

Omg! Rosa er gamingnavnet mitt og blir ofte referert til som miss Rosa. Fniste litt av den ❤️ 

Har du kastet deg inn på appene?

Janina1 skrev (2 timer siden):

Vært singel i snart 4 år. Har gitt opp å finne en mann. Begynt å mentalt forberede meg på at jeg kommer til å være alene resten av livet.

K53

Har du prøvd de appene eller satser du på i det virkelig liv? Jeg krysser fingrene for at det kommer en hyggelig og god mann til deg i 2025❤️ 

Maskinfører skrev (2 timer siden):

Kanskje man skal Prøve ? 😉

Prøve, prøve, prøve. Skal du prøve?😌😉

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, det hadde vært fint, men tenkte mer på å finne den i 2026. 

Anonymkode: d670c...764

Skal du være med meg og heie litt på de andre? 😌🥰 Jeg føler at for meg så står problemene litt i veien for meg ennå, men kanskje etter sommeren så har det løsnet mer 😊

Endret av Blått
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har slettet Tinder å håper at han jeg nå har funnet (utenom app) er mitt livs kjørlighet ❤️ Lovte å holde @Blått oppdatert 🤩 Gleder meg til fortsettelsen. 

Anonymkode: 3f57d...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (15 minutter siden):

Omg! Rosa er gamingnavnet mitt og blir ofte referert til som miss Rosa. Fniste litt av den ❤️ 

Så kult gamingnavn😂Elsker rosa.

å jada.Har diverse apper…er heldig og får mange likes og matcher,men vanskelig å finne den rette😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janina1 skrev (3 timer siden):

K53

Fire år her og. Fader altså, jeg vil ikke være i '2030' tråden. Håper ikke du kommer så langt @Blått 😜

Til neste år skjer det for meg! Jeg skal være kronisk optimist i 2025 😁

Men seriøst, er det noen brukere her inne som har vurdert et møte? Jeg har møtt noen herfra, men det ble ikke noe. Har ihvertfall funnet en kjempegod venn på KG 🤗

Endret av DeLorean
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 time siden):

Har du prøvd de appene eller satser du på i det virkelig liv? Jeg krysser fingrene for at det kommer en hyggelig og god mann til deg i 2025❤️ 

Skal du være med meg og heie litt på de andre? 😌🥰 Jeg føler at for meg så står problemene litt i veien for meg ennå, men kanskje etter sommeren så har det løsnet mer 😊

Vi får se 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 time siden):

Straks 34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2025 høres ut som et fint år å komme ut av singelheten på, ja 😊 Vært singel i fire år nå, men ikke datet noe særlig på disse årene. Har det fint, men det hadde vært koselig å ha noen å omgås i tillegg til alle plantene mine. De er hyggelige å prate med, for all del, men de svarer så sjelden tilbake 😅

M51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøken Rosa skrev (2 timer siden):
Blått skrev (2 timer siden):

Så kult gamingnavn😂Elsker rosa.

å jada.Har diverse apper…er heldig og får mange likes og matcher,men vanskelig å finne den rette😅

Ja, herregud, er så sjeldent jeg finner noen selv som virkelig kryper under huden min og jeg trenger at ting skjer litt roligere enn det tempoet på appene 🙈

DeLorean skrev (1 time siden):

Fire år her og. Fader altså, jeg vil ikke være i '2030' tråden. Håper ikke du kommer så langt @Blått 😜

Til neste år skjer det for meg! Jeg skal være kronisk optimist i 2025 😁

Men seriøst, er det noen brukere her inne som har vurdert et møte? Jeg har møtt noen herfra, men det ble ikke noe. Har ihvertfall funnet en kjempegod venn på KG 🤗

2030 så er jeg 41 år. Herregud, så fort tiden flyr 😌 håper ingen av oss er igjen til 2030-tråden haha 😝 

Jeg har møtt noen herifra før, og det har vært veldig hyggelig. Det jeg kanskje liker best her er at det er anonymt sånn at jeg kan dele mine indre tanker uten å være redd for hva andre skal mene 🙈 for det er ikke så farlig fordi vi er jo anonyme. 😝 

Maskinfører skrev (1 time siden):

Vi får se 😀

Vel, det er veldig hyggelig at du er med her 🥰

ajarRun skrev (1 time siden):

Straks 34

34 år er veldig fin alder 🥰

Venkman skrev (Akkurat nå):

2025 høres ut som et fint år å komme ut av singelheten på, ja 😊 Vært singel i fire år nå, men ikke datet noe særlig på disse årene. Har det fint, men det hadde vært koselig å ha noen å omgås i tillegg til alle plantene mine. De er hyggelige å prate med, for all del, men de svarer så sjelden tilbake 😅

M51

Den dro jeg på smilebåndet av 🥰 har du vært på appene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har slettet Tinder å håper at han jeg nå har funnet (utenom app) er mitt livs kjørlighet ❤️ Lovte å holde @Blått oppdatert 🤩 Gleder meg til fortsettelsen. 

Anonymkode: 3f57d...2bf

Heeeei! Velkommen. Gleder meg veldig til å høre fortsettelsen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (13 minutter siden):

Den dro jeg på smilebåndet av 🥰 har du vært på appene? 

Ja, har prøvd litt her og der, men det er jo døden for selvtilliten. Tror ikke jeg vil meg selv så vondt i 2025 😊

Får fortsette å drømme om et «meet cute» på den lokale butikken der vi begge griper etter den samme smørpakka 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...