Gå til innhold

Hva vil du teste innen sex i 2025?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Te- Presten skrev (På 29.12.2024 den 23.28):

Mye på ønskelista og en del av dette handler om utstyr. Feks har Cactus leather cult (https://www.cactuscultleather.co/ ) mye pent. Om det ikke er lov med link av denne typen får moderator enten redigere det eller be meg redigere det ut.

En annen ting på lista er en skikkelig høykvalitets bed restraint harness. Laget for hånd av lær. Ikke en sånn pinglete sak man slenger under madrassen og så må hun konsentrere seg om å ikke bevege seg, men en som gjør jobben bra og ser pen ut samtidig.

Og en bra blindfold. En blindfold som gjør det mørkt. Ikke en sak som ligner på ei sovemaske på Turkish Airlines 😜

De remmene man faster på sengebeina funker gull. Har kjøpt inn noen og suben sitter bedre fast enn alt annet vi har testet. 

Anonymkode: 5618a...c91

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du som kvinne 53 har nok i så mye annet i velge i heller. Du er urelevant for yngre menn med unntak av de som målrettet henvender seg til eldre kvinner fordi det er lettere å få sex hos dere enn hos attraktive unge jenter. 

Anonymkode: 43980...099

Du har ikke vært moden kvinne på nett skjønner jeg.

Kg er ikke virkeligheten og her har sex appealen økt i takt med alderen. Det er plagsomt, rett og slett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Slutt å kall det guttefitte.

Vi kvinner har ikke kvinnefitte foran og guttefitte bak. Vi har ikke to fitter og et rasshøl er ikke mus.

Jeg kaller det også guttefitta mi. Jeg synes din kommentar er litt dømmende, enhver person står fritt til å kalle det det en måtte ønske. 
M51

Anonymkode: 8c110...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 20.09):

Singel mann som ikke har hatt sex på 2 år, håper på sex. Kunne tenkt meg å prøve å komme inn på swingers klubb, men det er jo håpløst for en singel.

Anonymkode: 25ec8...5d1

Bli i sammen meg meg da vel😊

Anonymkode: 07f67...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
BerntHulken skrev (På 1.1.2025 den 12.25):

Men nå er hun gift, da. De fleste vil vel se på slike fremstøt som patetiske.

Det er ikke sikkert😉 prøv forsiktig. 

Anonymkode: 07f67...02c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ønsker å ligge med ei mørk ei. Har vært borte i flere typer... Iran, Afghanistan(!), Filippinene, Kroatia, Kina, ymse i Skandinava. Til og med Bergen! Tekstet litt med i afrikansk, men ble ikke noe treff.... 

Anonymkode: 5e957...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du som kvinne 53 har nok i så mye annet i velge i heller. Du er urelevant for yngre menn med unntak av de som målrettet henvender seg til eldre kvinner fordi det er lettere å få sex hos dere enn hos attraktive unge jenter. 

Jeg har mer enn nok å velge i. Også yngre menn. Datet en på 47 en stund. Jeg som avsluttet da han ønsket mer forpliktende forhold enn meg. Og hvis det bare er sex jeg ønsker, er det veldig lett. De fleste damer på 50+ ønsker ikke en eldre mann 

Anonymkode: ff624...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Lykke til med det. Jeg er 53 og synes menn over 60 er for gamle. 

Samme her 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er singel så hadde vært fint å møte noen hvor man kan utforske. 

Kunne tenkt meg å møte en som er ett par år eldre, med mye erfaring. Hvor man bare kan slippe seg litt løs, samtidig som det er god trygghet og følge lysten. Som kan lære meg litt opp og er litt dominerende. Utforske ulike steder å ha sex, utforske leketøy og kanskje på litt sikt invitere med en mann nr 2 til trekant. 

K39

Anonymkode: 25cf4...4ba

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har mer enn nok å velge i. Også yngre menn. Datet en på 47 en stund. Jeg som avsluttet da han ønsket mer forpliktende forhold enn meg. Og hvis det bare er sex jeg ønsker, er det veldig lett. De fleste damer på 50+ ønsker ikke en eldre mann 

Det er nesten utømmelig med menn som ikke kan velge hvem de har sex med og tar det de kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kunne tenkt meg å møte en som er ett par år eldre, med mye erfaring. Hvor man bare kan slippe seg litt løs, samtidig som det er god trygghet og følge lysten. Som kan lære meg litt opp og er litt dominerende. Utforske ulike steder å ha sex, utforske leketøy og kanskje på litt sikt invitere med en mann nr 2 til trekant. 

K39

Liker tanken din, send gjerne en pm for å bli mere kjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

K39

Du er jo ei drømmedame!!

Anonymkode: 9b1bc...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 9.07):

De remmene man faster på sengebeina funker gull. Har kjøpt inn noen og suben sitter bedre fast enn alt annet vi har testet. 

Hvilke er de? Link? 

Anonymkode: 9b1bc...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Håper å treffe en kvinne rundt min alder som liker å gi golden showers og vil tisse i munnen min. Har opplevd dette med to kvinner for flere år siden, elsker det. Ser dette som en flott del av et godt sexliv.

Mann 48

Anonymkode: b4be8...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

å bli tilfredsstilt av 2 menn har lenge vært en fantasi. kunne også tenkt meg sex med en bestemt mann.

Men aller mest så håper jeg at det blir sex i år. Er veldig lysten og klar for å ha det ofte...

Anonymkode: ff31a...9dd

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sex i det hele tatt med mannen.

Alvorlig syk, ikke hatt sex på 1,5 år - så det håper jeg blir mulig.

Tror ikke vi går rett på avansert meny 😅

Anonymkode: 09e4d...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Trekant. Og se mannen min kose seg med den andre mannen! Det er hot! To menn som har seg + deler meg

Anonymkode: aa790...372

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 8.54):

Heisann, 2014 ringte og ville ha tilbake neggingen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper det blir mer jentesex i 2025.

Har lyst å gå så ungt som lovlig, altså 16-17 år.

Har noe på gang som jeg håper kan utvikle seg til noe seksuelt 🥰

Anonymkode: 62988...2c8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.1.2025 den 11.18):

Thaidame 

Anonymkode: 29a6f...db7

Bare å ta turen på et massasjestudio så er det høy sannsynlighet at du får deg thai-dame i 40-50årene ;) 

Er du heldig er dem faktisk flinke og massere også

Anonymkode: 49ce0...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...