AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Det er snart klart for et nytt sexår. Hva vil du teste det året? Legg til kjønn og alder også. Jeg er mann snart 50. Kunne tenke meg sex med en svensk dame, kanskje med en dame sent i 20-årene, men også lyst på en dame som er eldre enn meg. Anonymkode: 9ab64...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Prøve å få liv i sexlivet med fruen Anonymkode: 3e083...572 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Jeg kommer sannsynligvis til å ha sex med en mann jeg har hatt lyst på i mange år, som tenner meg noe helt vanvittig. Så viser det seg at han blir tent av meg og at han gjerne vil ha sex med meg også. Så da er det vel bare tid og sted som gjenstår… Anonymkode: ae69f...deb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden De fleste av mine fantasier handler om fruen. Så ila 2025 kunne jeg tenkt meg at hun fortsatte å knulle flere menn. Flere trekanter, fikk prøvd en gangbang eller knulle flere menn på rad og rekke. Trekant med flere kvinner hvor de deler på en mann. For min egen del kunne jeg tenkt meg å ha sex med en attraktiv gymfit kvinne mellom 16-23. Anonymkode: 43980...099 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Denne Anonymkode: 9e4fe...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Kvinne 42. Håper på økt sexlyst, og mer sex i det nye året. Ikke noe nytt jeg vil prøve. Anonymkode: 727eb...bdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden Sex med en kvinne. Hilsen nysingel heterofil mann som ikke har hatt sex på flere år. Anonymkode: 67c44...e5d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden Er samboer på det 20. året. De siste årene har jeg vekslet med å hygge meg med 2 elskerinner. Før jul avsluttet jeg relasjonen med disse kvinnene med det formål å få meg en ny yngre elskerinne. Anonymkode: 1fa17...11c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennplugg Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Sex med tre menn, der ingen av dem er min mann, han skal få gleden av å nyte synet og forevige stunden..... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Som om jeg kan kontrollere det.. Blir sannsynligvis null sex som alle andre år, og enda mindre onanering siden jeg ikke ser poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Før jul avsluttet jeg relasjonen med disse kvinnene med det formål å få meg en ny yngre elskerinne. Hvor har de sånne innbytteavtaler? Hvis du tar med samboeren også, så får du kanskje en sykkel? Anonymkode: 4d2db...79b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden Alt. Unntatt BDSM. Anonymkode: 04c06...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Har lyst til å teste ut ballbusting. Cock & ball torture. Det ser spennende ut. Heldigvis mange menn som tenner på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 7 timer siden #14 Del Skrevet 7 timer siden Kanskje teste et helt år uten onani. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Singel mann som ikke har hatt sex på 2 år, håper på sex. Kunne tenkt meg å prøve å komme inn på swingers klubb, men det er jo håpløst for en singel. Anonymkode: 25ec8...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden Kunne tenkt meg to kvinner over 50 samtidig. Sprute i fitta på hun ene samtidig som hun andre slikka pungen. Anonymkode: 6c2ed...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Denne Anonymkode: 9e4fe...46d Min er større 🤭 gleder meg! Anonymkode: 2324c...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden Tennplugg skrev (5 timer siden): Sex med tre menn, der ingen av dem er min mann, han skal få gleden av å nyte synet og forevige stunden..... Det kunne jeg og tenkt meg. Mens mannen min ser på. Ser hvordan jeg blir behandlet og brukt, før han fikk tømme seg i meg når alle de andre er ferdige. Anonymkode: 2324c...7d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden Aner ikke og det tror jeg helsemyndighetene lurer på også ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden DelvisPresley skrev (19 minutter siden): Kanskje teste et helt år uten onani. Nei fy da! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå