Fruttrutt Skrevet 6 timer siden #841 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.11.2025 den 21.18): Både ja og nei, egentlig andre runde, første runden var i 2021 og da fikk jeg egentlig en veldig lav dose hormoner pga veldig høy amh og de var så redde for å overstimulere meg så på første ultralyden så de bare ett egg, ergo ble forsøket stanset for å ikke kaste bort et forsøk, den følelsen var så vond, gråt og visste ikke mine arme råd. Føltes som alt gikk i grus. Fikk beskjed om å sette eggløsningsprøyte og la naturen gå sin gang, 2 uker senere satt jeg med positiv test i hånda. Det var tidenes gullegg for i 2022 kom verdens fineste jente til verden og lykken var komplett ❤️ Vi hadde et inderlig håp om at vi skulle klare det naturlig med nummer to men etter å ha prøvd et år uten suksess ble vi henvist til ivf og nå endelig er vi i gang med forsøk! Mannen min har plutselig fått ufattelig dårlig sædkvalitet, så dårlig at de skal gjøre kirurgisk sæduttak på han samme dag som de skal gjøre egguttak på meg. Det er så vondt, for vi brukte 4 år på å få jenta vår og nå skal vi gjennom en årelang kamp for å forhåpentligvis få et barn til. Det føles så urettferdig og alle rundt oss popper liksom ut unger i øst og vest. Føler alt går i mot oss og har så mye vonde tanker og følelser knyttet til dette, har brukt så mange år av livet mitt på å få barn og skulle ønske jeg hadde levd litt mer de årene, ikke bare slitt med dette. Skulle egentlig hatt 3 barn men har mistet to i magen på veien. De første to ble jeg gravid med naturlig og mistet, mens nummer 3 endelig satt da gikk jeg på albyl e hele veien og progesteron til jeg var 4 mnd på vei. MEN nå prøver jeg å tenke positivt, nå er vi i gang, første sprøyta satt i dag. Bare så redd for at samme fra sist skal gjenta seg, at vi bare får ett egg. Men nå er også dosen hormoner doblet så håper inderlig denne gangen gir mer enn ett egg, selv om vi traff gullegget sist, denne gangen er det liksom ikke håp om å få noe suksess på egen hånd, det må isåfall et mirakel til med mannens 5-10 svømmere…. Nei ønsker meg selv lykke til, og samme til alle dere andre! Heier på dere. La 2026 bli året hvor vi får oppleve babylykke ❤️🤞🏻 Anonymkode: 0d640...4a6 Krysser for at dere slipper en årelang kamp, og at det kan sitte ei spire uten for mye motstand på veien dit. Både for dere og resten av gjengen her 🤞🏼❤️ og ja, håper 2026 er vårt år! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå