Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
luesveis skrev (7 timer siden):

Skal ta blodprøve 1. juli og har overhodet ikke tenkt å teste selv før da 🙈 Du har 4.? Lykke til til deg også 💕

Det er nok lurt. Sist innsett begynte jeg å teste altfor tidlig og ble bare skuffet og lei meg. Så skal vente lenger denne gangen, men holder på å teste ut ovitrelle, så når testen er negativ så stopper jeg. Fortsatt strek idag etter ovitrellen, og det er 9 dager siden den ble satt. Håper den er ute imorgen🤞🏻

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fruttrutt skrev (På 21.6.2025 den 9.39):

Dpo 13 eller 14 da? Vet ikke hva som blir rett, men en av de- vanskelig for meg😂 

Åhhh, så kjekt! Gratulerer sååå mye😍❤️ Jeg har aldri vært gravid og håper sååå å kunne kjenne på det fremover🤞🏼 

Håper virkelig at denne sitter for dere! Virkelig tøffe tak man skal igjennom på veien. Men jerregud det er så spennendeee 🥹😮‍💨 Bare verdens største berg- og dalbane av følelser! 

Men denne testinga ja, må nok få det på imorgen eller mandag🙈 Flo-appen sier mensen imorgen, det har stemt veldig før når jeg har lagt inn eggløsningstest. Men så er det jo cyclogesten da, som kan klusse det til- så jeg venter og håper veldig på å komme frem til testdato og krysser alt for at det skal sitte🤞🏼

Helt glemt å svare deg her💕 Hvordan går det med deg?❤️❤️❤️

Skrevet
Frk.Pøls skrev (5 timer siden):

Helt glemt å svare deg her💕 Hvordan går det med deg?❤️❤️❤️

Tok en test igår morges som var negativ og mistet vel egentlig litt troa med den. Livmoren kjennes hoven og rar, puppene er massive og i hodet venter jeg vel egentlig bare på at det kommer noen kramper som drar igang mensen- selv om jeg ikke helt kjenner igjen kroppen sånn den føles nå.

Tenker ny test imorgen da hvis det er status quo, også er det jo torsdagen som er faktisk test-dag. Men skjønner liksom ikke at jeg skal komme helt til torsdag uten blødning 😌

Hvordan går det med deg da?❤️ Tester ser fortsatt bra ut?🤞🏼

• Hjerte 1
Skrevet
Fruttrutt skrev (5 minutter siden):

Tok en test igår morges som var negativ og mistet vel egentlig litt troa med den. Livmoren kjennes hoven og rar, puppene er massive og i hodet venter jeg vel egentlig bare på at det kommer noen kramper som drar igang mensen- selv om jeg ikke helt kjenner igjen kroppen sånn den føles nå.

Tenker ny test imorgen da hvis det er status quo, også er det jo torsdagen som er faktisk test-dag. Men skjønner liksom ikke at jeg skal komme helt til torsdag uten blødning 😌

Hvordan går det med deg da?❤️ Tester ser fortsatt bra ut?🤞🏼

Hmm.. ikke lett å si. Andre ganger jeg har vært gravid, har jeg ikke fått positiv før 14 dpo, og da har den vært veldig svak. Men, unge ble det! Hvor mange forsøk har du hatt? Beklager at jeg ikke husker, jeg prøver å huske på alle, men vi er mange her 😅
Noe av det som er så sykt kjipt med venteperioden er at det å faktisk være gravid føles så likt som alle bivirkningene! Murringer kan like så greit være begge deler. 
Hvilke tester bruker du? Jeg kjøpe mange forskjellige denne gangen. Tenkte at om det er noe på flere, så må jo det være bra, men om det ikke er noe, eller er skygge på en, hadde jeg blitt gal av å ikke vite det raskt nok🙈

Her ser testene fremdeles bra ut 🙂 Nå ser man streken raskere og tydligere. Aldri hatt så sterk strek så tidlig før og prøver å ta det som et godt tegn på at det endelig går! 

Skrevet (endret)
Frk.Pøls skrev (3 timer siden):

Hmm.. ikke lett å si. Andre ganger jeg har vært gravid, har jeg ikke fått positiv før 14 dpo, og da har den vært veldig svak. Men, unge ble det! Hvor mange forsøk har du hatt? Beklager at jeg ikke husker, jeg prøver å huske på alle, men vi er mange her 😅
Noe av det som er så sykt kjipt med venteperioden er at det å faktisk være gravid føles så likt som alle bivirkningene! Murringer kan like så greit være begge deler. 
Hvilke tester bruker du? Jeg kjøpe mange forskjellige denne gangen. Tenkte at om det er noe på flere, så må jo det være bra, men om det ikke er noe, eller er skygge på en, hadde jeg blitt gal av å ikke vite det raskt nok🙈

Her ser testene fremdeles bra ut 🙂 Nå ser man streken raskere og tydligere. Aldri hatt så sterk strek så tidlig før og prøver å ta det som et godt tegn på at det endelig går! 

Heheh ja, jeg kan veldig relatere- vanskelig å huske hvem som er hvor i løypa og historikk😅 Det er første innsett for meg- ble litt overstimulert ved uttak. Heldigvis ble det 2 på frys så det ikke ble rett på ny rund stimulering 😮‍💨 

Ja og første uken var det mye murringer, men nå er det ikke det- det bare kjennes ut som noen har brukt livmoren min som sånn boksesekk på pub😂 Idk. Må jo bare vente å se, men mistet litt troa som sagt. 
Har metode og clearblue tidligtest, og clearblue med ukesindikator pluss noen strimler fra Coop, make sure kanskje? Kun testet metode tidligtest da.
Så får se imorgen da, og evt torsdag om det skulle gå dit- hva testene viser. Ser jo at det for noen kan ta litt tid at de slår ut, bare vanskelig å holde motet og håpet oppe 😅

Veldig koselig å høre at testene fortsatt ser bra ut hos deg da! Håper så det skal gå veien for dere😍🤞🏼

Endret av Fruttrutt
Skrevet

Jeg blir gal av meg selv. Dette er så slitsomt psykisk! Ventetiden etter innsett er så vanskelig syns jeg. Jeg kjenner etter og håper på å finne symptomer, men kjenner ingenting denne gangen. Hadde litt stikkinger i magen igår, ellers har jeg ikke kjent noe. Oppblåst og luft i magen pga cyclogest. Blir bekymra for at det er et dårlig tegn, samtidig som jeg vet at det er altfor tidlig å kjenne noe🤣

• Hjerte 1
Skrevet
Fruttrutt skrev (4 timer siden):

Heheh ja, jeg kan veldig relatere- vanskelig å huske hvem som er hvor i løypa og historikk😅 Det er første innsett for meg- ble litt overstimulert ved uttak. Heldigvis ble det 2 på frys så det ikke ble rett på ny rund stimulering 😮‍💨 

Ja og første uken var det mye murringer, men nå er det ikke det- det bare kjennes ut som noen har brukt livmoren min som sånn boksesekk på pub😂 Idk. Må jo bare vente å se, men mistet litt troa som sagt. 
Har metode og clearblue tidligtest, og clearblue med ukesindikator pluss noen strimler fra Coop, make sure kanskje? Kun testet metode tidligtest da.
Så får se imorgen da, og evt torsdag om det skulle gå dit- hva testene viser. Ser jo at det for noen kan ta litt tid at de slår ut, bare vanskelig å holde motet og håpet oppe 😅

Veldig koselig å høre at testene fortsatt ser bra ut hos deg da! Håper så det skal gå veien for dere😍🤞🏼

Ja, stemmer! Nå husker jeg 😄
Om det skulle hjelpe, så merker jeg omtrent ikke noe i livmora. Er ganske sikker på at jeg merket det festet seg 6-7 dpo forid da hadde jeg spesielle murringer/milde kramper på samme sted nesten hele tiden. Etter det har jeg merket fint lite. Ellers regner jeg med at det bare er symptomer av støttemedisinene. De siste dagene merker jeg har jeg har større behov for søvn, skal straks gå å legge meg nå 21.30, tisser oftere og luktesansen plukker opp enkelte ting noe bedre. Annet enn det er alt som vanlig 🤔

Kjør på med flere ulike på samme urin, det funker fjell! Forstår så sykt godt at det er vanskelig å holde motet oppe. Jeg har opplevd å ha testdag samme dag som svogeren min skulle gifte seg, og jeg visste på forhånd at de skulle annonsere graviditet den dagen. Noen timer etter på begynte jeg å blø. Livet altså... det er så utrolig brutalt noen ganger.

Takk! Håper det samme for deg!!

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg er på dag 4 etter innsett idag, og har testet ut ovitrelle. Så nå vet jeg at HVIS jeg er så heldig å få se strek så er det mest sannsynlig babystrek🤞🏻 Men idag har jeg hatt noe sykt til murringer og strekk-følelse på venstre side. Noen her som har opplevd det og vært gravid? Jeg og samboer har avtalt å ta en test på fredag (7 dager etter innsett) og jeg håper så inderlig å se strek🤞🏻👼🏼💘

• Hjerte 5
Skrevet
Katteelsker23 skrev (17 minutter siden):

Jeg er på dag 4 etter innsett idag, og har testet ut ovitrelle. Så nå vet jeg at HVIS jeg er så heldig å få se strek så er det mest sannsynlig babystrek🤞🏻 Men idag har jeg hatt noe sykt til murringer og strekk-følelse på venstre side. Noen her som har opplevd det og vært gravid? Jeg og samboer har avtalt å ta en test på fredag (7 dager etter innsett) og jeg håper så inderlig å se strek🤞🏻👼🏼💘

Spennende!! Hvilken dpo er du?

Jeg er ganske sikker på at jeg merket at embryoet festet seg denne gangen. Merket små krampelignende murringer 6 og 7 dpo. Hele tiden på samme plass. Etter det merket jeg ikke noe på mange dager. Mulig det er embryoet som fester seg hos deg? 😀
Jeg testet positivt helt fra 8 dpo denne gangen, kjøpte flere ulike tester denne gangen, blandt annet et par tester med sensitivitet på 5 😅 Tok litt tid å stole på alle de ulike strekene, men fikk positiv digital i dag 14 dpo 😊

Hvilke tester har du kjøpt?

• Hjerte 3
Skrevet
Frk.Pøls skrev (1 time siden):

Spennende!! Hvilken dpo er du?

Jeg er ganske sikker på at jeg merket at embryoet festet seg denne gangen. Merket små krampelignende murringer 6 og 7 dpo. Hele tiden på samme plass. Etter det merket jeg ikke noe på mange dager. Mulig det er embryoet som fester seg hos deg? 😀
Jeg testet positivt helt fra 8 dpo denne gangen, kjøpte flere ulike tester denne gangen, blandt annet et par tester med sensitivitet på 5 😅 Tok litt tid å stole på alle de ulike strekene, men fikk positiv digital i dag 14 dpo 😊

Hvilke tester har du kjøpt?

Jeg er nå 4 dager etter innsett av 5-dagers, så er vel 9 dpo(?)☺️ Jeg hadde det ikke sånn her på ferskinnsettet, så jeg håper jo det er ett godt tegn nå siden forrige ikke satt. 

Jeg har kjøpt både babyplan sine tidligtester, makesure sine (25 mlU), metode sine strimmeltester, normal sine også har jeg digitale fra clearblue liggende🤣 tok litt av denne runden kan man si!! Hvilke tester fant du som har sensitivitet på 5 mlU?

• Liker 1
Skrevet
Katteelsker23 skrev (8 minutter siden):

Jeg er nå 4 dager etter innsett av 5-dagers, så er vel 9 dpo(?)☺️ Jeg hadde det ikke sånn her på ferskinnsettet, så jeg håper jo det er ett godt tegn nå siden forrige ikke satt. 

Jeg har kjøpt både babyplan sine tidligtester, makesure sine (25 mlU), metode sine strimmeltester, normal sine også har jeg digitale fra clearblue liggende🤣 tok litt av denne runden kan man si!! Hvilke tester fant du som har sensitivitet på 5 mlU?

Da er du 9 dpo ja 😊 Det er absolutt et godt tegn at det føles annerledes denne gangen! 
Haha 😂 Du er akkurat som meg der ja 😅 De kom fra Abbol, kjøpte på med24.no. Om du går litt tilbake i testtråden, så la jeg ut et bilde av den der 😊

Skrevet
Frk.Pøls skrev (8 minutter siden):

Da er du 9 dpo ja 😊 Det er absolutt et godt tegn at det føles annerledes denne gangen! 
Haha 😂 Du er akkurat som meg der ja 😅 De kom fra Abbol, kjøpte på med24.no. Om du går litt tilbake i testtråden, så la jeg ut et bilde av den der 😊

Jeg håper det🤞🏻 Har jo lyst til å teste hver dag, og gjerne flere ganger om dagen🤣🫨 Men altfor tidlig enda, skal prøve å ikke teste mer før på fredag nå🤡

Skrevet
Katteelsker23 skrev (8 timer siden):

Jeg håper det🤞🏻 Har jo lyst til å teste hver dag, og gjerne flere ganger om dagen🤣🫨 Men altfor tidlig enda, skal prøve å ikke teste mer før på fredag nå🤡

Det gjorde jeg😂 har vært alt for ivrig på testingen denne gangen, men så kjøpte jeg over 20 tester og, så tenkte at det bare var å kjøre på😂 

Du får holde oss oppdatert på testingen!💕

Skrevet
Frk.Pøls skrev (40 minutter siden):

Det gjorde jeg😂 har vært alt for ivrig på testingen denne gangen, men så kjøpte jeg over 20 tester og, så tenkte at det bare var å kjøre på😂 

Du får holde oss oppdatert på testingen!💕

Jeg klarte ikke dy meg idag når jeg stod opp. Tisset i koppen på autpilot og når jeg likegjerne hadde urin så testa jeg bare🤣 Og igår var testen så og si negativ, idag ser jeg strek!!! kan det være ovitrelle som gir så «sterk» strek etter å ha nesten vært borte????

den sterkeste streken er testen fra idag og den andre fra igår morges

IMG_5026.jpeg

IMG_5034.jpeg

• Hjerte 3
Skrevet
Katteelsker23 skrev (21 minutter siden):

Jeg klarte ikke dy meg idag når jeg stod opp. Tisset i koppen på autpilot og når jeg likegjerne hadde urin så testa jeg bare🤣 Og igår var testen så og si negativ, idag ser jeg strek!!! kan det være ovitrelle som gir så «sterk» strek etter å ha nesten vært borte????

IMG_5026.jpeg

IMG_5034.jpeg

Det ser jo lovende ut da! Tror absolutt ikke det er ovitrelle - når den er ute så kommer den ikke tilbake, da er det din kropp som gjør jobben! Så dette er spennende 😍 mine tester så også sånn ut den første dagen vi fikk positiv, som var 9dpo, også var den ganske godt synlig 10dpo

Skrevet
sommerfugl154 skrev (1 minutt siden):

Det ser jo lovende ut da! Tror absolutt ikke det er ovitrelle - når den er ute så kommer den ikke tilbake, da er det din kropp som gjør jobben! Så dette er spennende 😍 mine tester så også sånn ut den første dagen vi fikk positiv, som var 9dpo, også var den ganske godt synlig 10dpo

Det er 5 dager siden innsett av 5-dagers, så jeg er vel 10dpo idag?? herregud jeg klarer nesten ikke tro det😭💘

• Hjerte 1
Skrevet
Katteelsker23 skrev (14 timer siden):

Jeg hadde murringer fra 5 dager etter innsett, testet dagen etter og fikk da positiv test. Jeg har murringer nå også 12 dager etter innsett og det begynner å gå opp for meg at jeg faktisk er gravid :hjerte: . Venter bare på å ta blodprøve fra klinikken som føst er neste uke :hakeslepp: 

• Hjerte 3
Skrevet
Katteelsker23 skrev (3 timer siden):

IMG_5026.jpeg

IMG_5034.jpeg

Oj,oj! Ja, her har det skjedd ting! Dette lover veldig godt!! 

• Hjerte 1
Skrevet
frk94 skrev (1 time siden):

Jeg hadde murringer fra 5 dager etter innsett, testet dagen etter og fikk da positiv test. Jeg har murringer nå også 12 dager etter innsett og det begynner å gå opp for meg at jeg faktisk er gravid :hjerte: . Venter bare på å ta blodprøve fra klinikken som føst er neste uke :hakeslepp: 

Hurra! Så godt å høre! Hvor langt er du på vei nå da? 
Jeg spurte om jeg sjekke stigning hos fastlegen pga historikk, det var null stress, og jeg håper jeg rekker å ta den første i dag.
Skulle du hørt med din fastlege også kanskje? Så slipper du å vente så lenge ❤️

• Hjerte 1
Skrevet
Frk.Pøls skrev (På 25.6.2025 den 13.08):

Hurra! Så godt å høre! Hvor langt er du på vei nå da? 
Jeg spurte om jeg sjekke stigning hos fastlegen pga historikk, det var null stress, og jeg håper jeg rekker å ta den første i dag.
Skulle du hørt med din fastlege også kanskje? Så slipper du å vente så lenge ❤️

4+4 :hjerte:. Har ikke vært hos fastlegen, har uansett bare vikarlege for øyeblikket som jeg ikke har hilst på, så jeg holder meg bare til klinikken foreløpig. Bor et stykke unna så får nok ikke svar fra klinikken før 2 dager etter blodprøvetaking. Men foreløpig økende symptomer så jeg er ganske rolig nå :danse2:.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...