wallflower Skrevet 29. april #401 Skrevet 29. april Da er mensen såvidt kommet, og IVF forsøk nr. 5 skal snart stikkes i gang. Fy faen så lei jeg er 🤮 Kjenner lite motivasjon og gruer meg til...alt. Andre som skal begynne nå? 🙏 4
Maria0304 Skrevet 30. april #402 Skrevet 30. april wallflower skrev (10 timer siden): Da er mensen såvidt kommet, og IVF forsøk nr. 5 skal snart stikkes i gang. Fy faen så lei jeg er 🤮 Kjenner lite motivasjon og gruer meg til...alt. Andre som skal begynne nå? 🙏 Åguuuud det skjønner jeg godt! Jeg er på slutten av stimulering. Kjører du samme protokoll som tidligere ganger eller er det nye medisiner? 1
TheLibrarian Skrevet 30. april #403 Skrevet 30. april wallflower skrev (18 timer siden): Da er mensen såvidt kommet, og IVF forsøk nr. 5 skal snart stikkes i gang. Fy faen så lei jeg er 🤮 Kjenner lite motivasjon og gruer meg til...alt. Andre som skal begynne nå? 🙏 Masse lykke til! Håper belønningen kommer til deg snart ❤️ 1
Frk.Pøls Skrevet 30. april Forfatter #404 Skrevet 30. april Hei dere! Vært stille herfra en stund, har jobbet med å omstille hodet etter MA. Mens kom tilbake nøyaktig 4 uker etter, så nå har jeg meldt inn til klinikken og venter på oppstart igjen. Da er det vel oppstart om noen uker, men venter på tilbakemelding på om det blir noen endringer i medisinene. Jeg gruer meg mye denne gangen. Dette blir siste forsøk. Det er så uendelig kostbart, så ett sted må vi sette strek. Det er vanskelig bare å skrive det.. Prøver å ikke tenke på det og heller manifestere det positive og håper det endelig, endelig går denne gangen ❤️ 8
Frk.Pøls Skrevet 30. april Forfatter #405 Skrevet 30. april wallflower skrev (21 timer siden): Da er mensen såvidt kommet, og IVF forsøk nr. 5 skal snart stikkes i gang. Fy faen så lei jeg er 🤮 Kjenner lite motivasjon og gruer meg til...alt. Andre som skal begynne nå? 🙏 I feel you! ❤️ Når starter du? 1
wallflower Skrevet 1. mai #406 Skrevet 1. mai Maria0304 skrev (21 timer siden): Åguuuud det skjønner jeg godt! Jeg er på slutten av stimulering. Kjører du samme protokoll som tidligere ganger eller er det nye medisiner? Hvordan føler du deg? 😊 Det blir samme som sist, Menopur. Spent på om jeg blir overstimulert igjen eller ikke 🫨
wallflower Skrevet 1. mai #407 Skrevet 1. mai Frk.Pøls skrev (10 timer siden): I feel you! ❤️ Når starter du? ❤️ Jeg ble faktisk litt usikker, for jeg brukte tampong for første gang i går kveld kl. 16, og dag 1 telles vel at blødningen er før kl. 12? Så da blir det vel i morgen kveld da 🙈😩
Maria0304 Skrevet 1. mai #408 Skrevet 1. mai wallflower skrev (1 time siden): Hvordan føler du deg? 😊 Det blir samme som sist, Menopur. Spent på om jeg blir overstimulert igjen eller ikke 🫨 Har vært i grei nok form, slitt mest med å være veldig sliten. Går på rekovelle. Jeg har uttak i morgen😄 Ufff, det virker slitsomt! Håper du slipper det denne gangen. Har du hatt mange uttak?
wallflower Skrevet 1. mai #409 Skrevet 1. mai Maria0304 skrev (1 time siden): Har vært i grei nok form, slitt mest med å være veldig sliten. Går på rekovelle. Jeg har uttak i morgen😄 Ufff, det virker slitsomt! Håper du slipper det denne gangen. Har du hatt mange uttak? Det er bra du har fått en grei første erfaring da. Endte du opp med å jobbe? 😊 Hatt 4 uttak🙃🫠 Mitt råd er å be om nok smertestillende. Hvor hører du til?
Maria0304 Skrevet 1. mai #410 Skrevet 1. mai wallflower skrev (1 time siden): Det er bra du har fått en grei første erfaring da. Endte du opp med å jobbe? 😊 Hatt 4 uttak🙃🫠 Mitt råd er å be om nok smertestillende. Hvor hører du til? Jeg, jeg jobba, men måtte ha 2 dager fri til de dagene det var ultralyd pga reisevei så det hjalp🙈 jeg er på aleris😊 ifølge ultralyden er det 9-10 follikler som er modne så vi får se i morgen, blir spennende. Aiii, det høres helt grusomt ut😭 hvor lenge pleier du å gå på medisinene?
wallflower Skrevet 1. mai #411 Skrevet 1. mai Maria0304 skrev (2 timer siden): Jeg, jeg jobba, men måtte ha 2 dager fri til de dagene det var ultralyd pga reisevei så det hjalp🙈 jeg er på aleris😊 ifølge ultralyden er det 9-10 follikler som er modne så vi får se i morgen, blir spennende. Aiii, det høres helt grusomt ut😭 hvor lenge pleier du å gå på medisinene? Ja, det hjelper jo litt 🙈 Har du turnus? I tilfelle anbefaler jeg deg å be om Prolutex og ikke Cyclogest, da det er litt styrete med turnus mtp den må tas x2, og Prolutex bare er x1 🙂 Mellom 10-12 dager har jeg blitt stimulert. Men prøvd både Gonal og Menopur da. Ikke prøvd Rekovelle.
Maria0304 Skrevet 1. mai #412 Skrevet 1. mai wallflower skrev (5 timer siden): Ja, det hjelper jo litt 🙈 Har du turnus? I tilfelle anbefaler jeg deg å be om Prolutex og ikke Cyclogest, da det er litt styrete med turnus mtp den må tas x2, og Prolutex bare er x1 🙂 Mellom 10-12 dager har jeg blitt stimulert. Men prøvd både Gonal og Menopur da. Ikke prøvd Rekovelle. Ja, det gjør jeg. Skal undersøke i morgen, takk for tips! Fascinerende at klinikkene gjør det så ulikt, selv ved samme type «diagnoser»😅
Maria0304 Skrevet 3. mai #413 Skrevet 3. mai wallflower skrev (På 1.5.2025 den 15.08): Ja, det hjelper jo litt 🙈 Har du turnus? I tilfelle anbefaler jeg deg å be om Prolutex og ikke Cyclogest, da det er litt styrete med turnus mtp den må tas x2, og Prolutex bare er x1 🙂 Mellom 10-12 dager har jeg blitt stimulert. Men prøvd både Gonal og Menopur da. Ikke prøvd Rekovelle. Jeg har begynt på protulex, men jeg skal ta den morgen og kveld😅 kunne ikke akkurat si til klinikken: åja men ei på KG sa det bare var én gang om dagen😂 Foreløpig dag 1 av embryoutvikling med 5 stk 1
wallflower Skrevet 4. mai #414 Skrevet 4. mai Maria0304 skrev (På 3.5.2025 den 14.29): Jeg har begynt på protulex, men jeg skal ta den morgen og kveld😅 kunne ikke akkurat si til klinikken: åja men ei på KG sa det bare var én gang om dagen😂 Foreløpig dag 1 av embryoutvikling med 5 stk Haha, nei det er riktig. Men da har de vurdert deg og hva du trenger tenker jeg 😊 ikke hørt at noen har brukt Prolutex x2, men uansett enklere å ta ei sprøyte når man har turnus enn å måtte ligge i 20-30min midt i skiftet 🫠🤣 Spennende med 5 da 🤞🙏 hvordan gikk uttaket og etterpå?
Maria0304 Skrevet 5. mai #415 Skrevet 5. mai (endret) wallflower skrev (14 timer siden): Haha, nei det er riktig. Men da har de vurdert deg og hva du trenger tenker jeg 😊 ikke hørt at noen har brukt Prolutex x2, men uansett enklere å ta ei sprøyte når man har turnus enn å måtte ligge i 20-30min midt i skiftet 🫠🤣 Spennende med 5 da 🤞🙏 hvordan gikk uttaket og etterpå? Jaa absolutt! Veit ikke helt hvorfor🤷🏻♀️ det gikk helt greit, var jo vondt underveis men håndterbart. Har ikke vært noe plaget med smerter i etterkant. Syntes det var vondere med spiral😅 Endret 5. mai av Maria0304 1
Fruttrutt Skrevet 9. mai #416 Skrevet 9. mai (endret) Er det noen her som tilhører St.Olavs og vet om de har innsett på helg? Og dere som har hatt flere runder med det her, hvordan klarer dere å få hjernen over på andre ting underveis i de ulike venteperiodene? Jeg synes det ligger en «new fear unlocked» rundt hvert eneste hjørne jeg😅 Er det ikke det ene så er det det andre man stresser for, hjelper jo ikke akkurat på for kropp og hode. Endret 9. mai av Fruttrutt 1
wallflower Skrevet 9. mai #417 Skrevet 9. mai Noen som er under stimulering nå? 😊 Ny UL om 3 dager, hadde muligens rundt 11 eggposer 🤞
Mymmeli Skrevet 9. mai #418 Skrevet 9. mai Fruttrutt skrev (13 timer siden): Er det noen her som tilhører St.Olavs og vet om de har innsett på helg? Og dere som har hatt flere runder med det her, hvordan klarer dere å få hjernen over på andre ting underveis i de ulike venteperiodene? Jeg synes det ligger en «new fear unlocked» rundt hvert eneste hjørne jeg😅 Er det ikke det ene så er det det andre man stresser for, hjelper jo ikke akkurat på for kropp og hode. Har følt det akkurat som deg siden vi startet. Rekker forhåpentligvis 4. forsøk før sommeren, men har vært en ny utfordring jeg ikke hadde tenkt kunne skje ved hvert forsøk. Har ingen tips i venteperiodene, men prøver så godt jeg kan å holde hodet over vann. I perioder treffer det hardere psykisk og kjenner nok oftere enn før at jeg burde tatt en pause og bare blitt liggende på sofaen😂
Fruttrutt Skrevet 10. mai #419 Skrevet 10. mai Mymmeli skrev (10 timer siden): Har følt det akkurat som deg siden vi startet. Rekker forhåpentligvis 4. forsøk før sommeren, men har vært en ny utfordring jeg ikke hadde tenkt kunne skje ved hvert forsøk. Har ingen tips i venteperiodene, men prøver så godt jeg kan å holde hodet over vann. I perioder treffer det hardere psykisk og kjenner nok oftere enn før at jeg burde tatt en pause og bare blitt liggende på sofaen😂 Ja, sant- kommer rundt neste sving og bare. Åja. Akkurat. Det kunne også være en utfordring. Javeeel 🙃 Føles litt som vi aldri kommer oss ut av startgropa til tider. Krysser alt for at du rekker forsøk før sommeren!🤞🏼🫶🏼 Her ble det avbrutt fryseforsøk igår pga manglende modning på enkel dose letrozol, så da er det å vente på neste syklus og prøve på nytt med dobbel dose.
AnonymBruker Skrevet 10. mai #420 Skrevet 10. mai Fruttrutt skrev (På 9.5.2025 den 7.23): Er det noen her som tilhører St.Olavs og vet om de har innsett på helg? Tilhører St Olavs, hadde slev innsett på en torsdag, men tror de gjør det på helgen også. Hadde ihvertfall minst 1 uttak (av fire) på en helgedag (usikker om lørdag eller søndag) og også UL kontroll en gang. Så hvis de har uttak regner jeg med de gjør innsett også, siden det er samme folka som trenges (eller litt færre til innsett faktisk, kun en fra lab og en gyn) - lykke til! (Også kan du nok alltid ringe og spørre). Anonymkode: 26b75...fb1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå