TheLibrarian Skrevet tirsdag kl 13:18 #341 Del Skrevet tirsdag kl 13:18 Da har jeg fått satt inn et embryo (5AA) og fått et like bra et på frys ❤️ 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:56 #342 Del Skrevet tirsdag kl 20:56 TheLibrarian skrev (7 timer siden): Da har jeg fått satt inn et embryo (5AA) og fått et like bra et på frys ❤️ Så fint og krysser alt for dere for at det vil sitte! ❤️ Anonymkode: 51da5...426 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:44 #343 Del Skrevet onsdag kl 07:44 Frk.Pøls skrev (På 25.2.2025 den 18.27): Han har vi vært hos på Riksen. Har ikke mye positivt å si vi heller. Hvem av legene var dette- husker du navn? Anonymkode: 0c45e...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet onsdag kl 10:34 Forfatter #344 Del Skrevet onsdag kl 10:34 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvem av legene var dette- husker du navn? Anonymkode: 0c45e...f42 Husker ikke navn, er flere dessverre, inkludert en svensk embryolog. En kvinne i 50 årene. Det skal sies at det også har vært leger der som har vært fantastiske. Var spesielt 1 som jeg hadde veldig god kontakt med som jeg følte heiet på oss. Viktig å nevne 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:54 #345 Del Skrevet onsdag kl 14:54 On 4/8/2025 at 3:18 PM, TheLibrarian said: Da har jeg fått satt inn et embryo (5AA) og fått et like bra et på frys ❤️ Da tror jeg vi er i ganske samme rute. Fikk satt inn på mandag. Dessverre ble det ingen frys, men får krysse alt jeg har for at det holder med denne. Om endelig. Jeg håper virkelig det går for oss begge. 😊 Anonymkode: 2ed76...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skopuss Skrevet onsdag kl 17:04 #346 Del Skrevet onsdag kl 17:04 Noen snille som kan svare meg på dette? Jeg hadde et fryseforsøk hvor jeg satt inn et 5 dagers embryo den 24. mars. Jeg ble gravid 💛 Hvor langt er jeg da på vei? Jeg vet ikke helt på hvordan jeg regner dette ut ved fryseforsøk og IVF. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:10 #347 Del Skrevet onsdag kl 17:10 Skopuss skrev (5 minutter siden): Noen snille som kan svare meg på dette? Jeg hadde et fryseforsøk hvor jeg satt inn et 5 dagers embryo den 24. mars. Jeg ble gravid 💛 Hvor langt er jeg da på vei? Jeg vet ikke helt på hvordan jeg regner dette ut ved fryseforsøk og IVF. 13.des😊 Anonymkode: 1b165...8f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:11 #348 Del Skrevet onsdag kl 17:11 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 13.des😊 Anonymkode: 1b165...8f3 /5+0 i dag Anonymkode: 1b165...8f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheLibrarian Skrevet onsdag kl 17:12 #349 Del Skrevet onsdag kl 17:12 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da tror jeg vi er i ganske samme rute. Fikk satt inn på mandag. Dessverre ble det ingen frys, men får krysse alt jeg har for at det holder med denne. Om endelig. Jeg håper virkelig det går for oss begge. 😊 Anonymkode: 2ed76...19c Lykke til ❤️❤️ Hvordan går det med deg? Hva gjør du for å holde ut ventetiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skopuss Skrevet onsdag kl 17:30 #350 Del Skrevet onsdag kl 17:30 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): 13.des😊 Anonymkode: 1b165...8f3 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): /5+0 i dag Anonymkode: 1b165...8f3 Takk! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:42 #351 Del Skrevet onsdag kl 17:42 22 minutter siden, TheLibrarian said: Lykke til ❤️❤️ Hvordan går det med deg? Hva gjør du for å holde ut ventetiden? Sannheten? Jeg har så liten tro at jeg egentlig går og bærer på sorgen på forskudd. Jeg vet jo at det teknisk er en sjanse, men med så mange stang ut så er det vanskelig å ikke la seg påvirke. I det minste for meg. 🫣 Ellers prøver jeg å fokusere på jobb og venner i håp om å få bort tankene litt. Alle øyeblikk som stjeler oppmerksomheten betyr litt kortere ventetid. Det hjelper, synes jeg. Hva med deg? Klarer du å vente til blodprøven skal tas? 😃 Anonymkode: 2ed76...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheLibrarian Skrevet onsdag kl 18:02 #352 Del Skrevet onsdag kl 18:02 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Sannheten? Jeg har så liten tro at jeg egentlig går og bærer på sorgen på forskudd. Jeg vet jo at det teknisk er en sjanse, men med så mange stang ut så er det vanskelig å ikke la seg påvirke. I det minste for meg. 🫣 Ellers prøver jeg å fokusere på jobb og venner i håp om å få bort tankene litt. Alle øyeblikk som stjeler oppmerksomheten betyr litt kortere ventetid. Det hjelper, synes jeg. Hva med deg? Klarer du å vente til blodprøven skal tas? 😃 Anonymkode: 2ed76...19c Har du mange forsøk bak deg? Skjønner at det er vanskelig å ha troen 😔 Jeg sliter med å ha troen selv, men har slått meg til ro med at det ikke spiller noen rolle om jeg tenker positivt eller negativt. Sånn for å slippe å ha dårlig samvittighet for de tunge tankene. Når har du testdag? Jeg skal teste hjemme fredag 18 april, siden klinikken har påskestengt, og så skal jeg dit og teste meg 22 april. Må vel klare å holde meg til fredagen… 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:51 #353 Del Skrevet onsdag kl 18:51 39 minutter siden, TheLibrarian said: Har du mange forsøk bak deg? Skjønner at det er vanskelig å ha troen 😔 Jeg sliter med å ha troen selv, men har slått meg til ro med at det ikke spiller noen rolle om jeg tenker positivt eller negativt. Sånn for å slippe å ha dårlig samvittighet for de tunge tankene. Når har du testdag? Jeg skal teste hjemme fredag 18 april, siden klinikken har påskestengt, og så skal jeg dit og teste meg 22 april. Må vel klare å holde meg til fredagen… 😬 Akkurat samme for meg, og blodprøver den 22. april grunnet påsken. Måtte den dagen komme nå! 😄 Egentlig enig med deg. Det som skjer, skjer. Uansett hvor mye eller lite, hvor negativt eller positivt man tenker. Lykke til! ❤️ Anonymkode: 2ed76...19c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruttrutt Skrevet onsdag kl 18:52 #354 Del Skrevet onsdag kl 18:52 Heisann, Har lest igjennom hele tråden her, og for en gjeng sterke damer det er her inne 😍 Virker kjekt å ha noen å snakke med som er i samme situasjon, så hiver meg med i gjengen. Vi er litt «på vent» i første IVF forsøk, da det ble avbrutt etter uttak i mars pga overstimulering. Jeg har PCOS og tydeligvis spart opp nesten alt av egg opp igjennom livet, så fikk beskjed allerede på første ultralyd at vi nok kunne forvente at det ikke ble innsett. På andre ultralyd spurte jeg om dette på nytt og da var beskjeden at innsett var uaktuelt, så det måtte jeg innstille meg på. Totalt ble det hentet ut 18 egg, 7 ble befruktet og 2 ble fryst- de ligger nå og venter en 5-dagers og en 6-dagers. Går nå å venter på blødning og start av ny syklus. Da er planen å ta letrozol for å trigge eggløsning og få satt inn på tilnærmet naturlig syklus. Har prøvd 2 runder med letrozol før og fikk eggløsning på 1 av disse, så håper det skal funke denne gangen også🤞🏼 Er det noen som vet hva de gjør dersom eggløsning ikke kommer? Kan jeg sette sprøyte likt som ved stimulering f.eks, eller går ikke det hvis det ikke er ett egg som er modnet klart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wallflower Skrevet fredag kl 12:27 #355 Del Skrevet fredag kl 12:27 Frk.Pøls skrev (På 9.4.2025 den 12.34): Husker ikke navn, er flere dessverre, inkludert en svensk embryolog. En kvinne i 50 årene. Det skal sies at det også har vært leger der som har vært fantastiske. Var spesielt 1 som jeg hadde veldig god kontakt med som jeg følte heiet på oss. Viktig å nevne 💕 Den ene mannlige legen/gyn er vel avd.leder på Riksen mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:55 #356 Del Skrevet lørdag kl 07:55 AnonymBruker skrev (På 9.4.2025 den 9.44): Hvem av legene var dette- husker du navn? Anonymkode: 0c45e...f42 Han heter Åsmund. Ønsker ikke skrive fullt navn da jeg ikke ønsker å henge ut personen mer enn nødvendig. Men lett å finne ut hvem det er når du vet navnet og at han jobber på Medicus i Oslo. Anonymkode: e48f1...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneMarielle Skrevet i går, 05:51 #357 Del Skrevet i går, 05:51 Hei alle sammen. Jeg har fulgt med fra sidelinja i denne tråden. Jeg har hatt en svært vond opplevelse med IVF-forsøk ved Medicus nylig hvor den samme legen som omtales her, er tungt involvert. Ønsker ikke å henge ut legen her, men lurer på om noen som har erfaring med denne legen kan sende meg pm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #358 Del Skrevet 15 timer siden AnneMarielle skrev (9 timer siden): Hei alle sammen. Jeg har fulgt med fra sidelinja i denne tråden. Jeg har hatt en svært vond opplevelse med IVF-forsøk ved Medicus nylig hvor den samme legen som omtales her, er tungt involvert. Ønsker ikke å henge ut legen her, men lurer på om noen som har erfaring med denne legen kan sende meg pm? Jeg er i dialog med Medicus om behandling og skulle gjerne likt å visst litt hva dette gikk ut på. Kanskje vi bør revurdere klinikk. Anonymkode: 451a7...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneMarielle Skrevet 14 timer siden #359 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er i dialog med Medicus om behandling og skulle gjerne likt å visst litt hva dette gikk ut på. Kanskje vi bør revurdere klinikk. Anonymkode: 451a7...ae8 Medisinskfaglige feil og mangelfull oppfølgning som var bidragende til at jeg fikk alvorlig overstimuleringssyndrom. Endte med lang sykehusinnleggelse. Dette gjelder en spesiell lege. I perioden før innleggelse var det svært vanskelig å komme gjennom på telefon til IVF-sykepleier da de var underbemannet. Når det er sagt er jeg fornøyd med oppfølgning fra annen lege ved Medicus i etterkant av sykehusinnleggelsen, og sykepleierne er bedre bemannet nå. Hvis du har kompliserende faktorer som endometriose og/eller PCO/PCOS, ville jeg styrt unna denne legen spesielt med henblikk på planlegging av protokoll og oppfølgning under stimulering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheLibrarian Skrevet 11 minutter siden #360 Del Skrevet 11 minutter siden Hvor tidlig kan man egentlig teste? Jeg hadde innsett for 6 dager siden og er utålmodig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå