Frk.Pøls Skrevet tirsdag kl 07:40 Forfatter #321 Del Skrevet tirsdag kl 07:40 Skogsjente skrev (På 29.3.2025 den 11.17): Ja, sant som du sier ♥️ Det hjelper også å se andre som har mistet, der det går veien senere. Selv om det ikke føles sånn, så vet jeg at det sannsynligvis vil gå på et tidspunkt ♥️ Vi hører til i Porsgrunn, hva med dere? Det hjelper masse med andres solskinnshistorier! Det er jo håpet om at det går til slutt som holder oss gående alle sammen🙃 Vi holder på hos Hausken i Oslo. Har brukt opp forsøkene på Riksen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheLibrarian Skrevet tirsdag kl 09:32 #322 Del Skrevet tirsdag kl 09:32 (endret) Titter innom og presenterer meg - har snoket her inne som anonym i en del uker 🙃 Kvinne 40 år, er i gang med første forsøk på privat klinikk i Oslo. Har time til egguttak på torsdag, ultralyd viser åtte egg, seks av dem blir forhåpentligvis klare til uttak. Har et voksent barn fra før av 🙂 Har funnet mange nyttige tips her inne, så takk til alle som deler! 👏 Endret tirsdag kl 09:32 av TheLibrarian 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirsebærpai Skrevet tirsdag kl 16:05 #323 Del Skrevet tirsdag kl 16:05 wallflower skrev (21 timer siden): Prøv å finn på noe utenfor hjemmet, noe som tar litt tid, en tur på ikea, kino, besøke noen. Ikke at jeg var sååå god på det, men skal prøve selv for man blir KOKO 😅 Takk for svar! Hjelper litt nå som helgen er over og halve dagen går unna på jobb. Mista litt forhåpningene i dag. Har begynt å småblø og jeg småblør alltid to dager før mens. Puppene er heller ikke så ømme lenger. Så tviler på at det går veien denne gangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wallflower Skrevet tirsdag kl 21:10 #324 Del Skrevet tirsdag kl 21:10 Kirsebærpai skrev (5 timer siden): Takk for svar! Hjelper litt nå som helgen er over og halve dagen går unna på jobb. Mista litt forhåpningene i dag. Har begynt å småblø og jeg småblør alltid to dager før mens. Puppene er heller ikke så ømme lenger. Så tviler på at det går veien denne gangen. Huff, krysser fingrene for deg 🤞 Ikke noe gøy dette... er noe heeeele tiden 🫠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mina-b Skrevet onsdag kl 07:08 #325 Del Skrevet onsdag kl 07:08 Hei 👋😊 Jeg blir med dere på IVF-reisen i 2025. Jeg er 37 år, har uforklart barnløshet, og sammen med mannen min skal vi i gang med vårt første IVF-forsøk i midten av mai på Ullevål, Oslo. Det blir lang protokoll, og jeg starter med Gonapeptyl på mandag 😬 Hvis noen er usikre på valg av klinikk, vil jeg gjerne dele litt av vår erfaring så langt. Førsteinntrykket vårt av det offentlige tilbudet har vært veldig bra – vi følte oss godt mottatt, og det tok ikke så lang tid å få time som vi fryktet. Vi gikk privat for utredning, og de sendte henvisning til det offentlige. Henvisningen ble sendt i januar, første time på Ullevål var i mars, og hvis alt går som planlagt, blir første egguttak i mai. Lykke til til alle som er i samme situasjon! ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheLibrarian Skrevet onsdag kl 12:42 #326 Del Skrevet onsdag kl 12:42 Jeg har egguttak i morgen og kjenner at jeg gruer meg ganske mye. Er det noen som har noen tips eller gode ord til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirsebærpai Skrevet onsdag kl 13:15 #327 Del Skrevet onsdag kl 13:15 TheLibrarian skrev (30 minutter siden): Jeg har egguttak i morgen og kjenner at jeg gruer meg ganske mye. Er det noen som har noen tips eller gode ord til meg? Jeg trodde det skulle være verre enn det var. Hjalp å fokusere på pusten mens jeg fulgte med på skjermen hva de gjorde. Ta det med ro resten av dagen (og så lenge du trenger) ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheLibrarian Skrevet onsdag kl 13:18 #328 Del Skrevet onsdag kl 13:18 Kirsebærpai skrev (1 minutt siden): Jeg trodde det skulle være verre enn det var. Hjalp å fokusere på pusten mens jeg fulgte med på skjermen hva de gjorde. Ta det med ro resten av dagen (og så lenge du trenger) ❤️ Takk for det, Kirsebærpai! Blir godt å få det overstått. Er så mange forhåpninger knyttet til akkurat dette, og siden jeg ikke har gjort det før så blir nok redselen for det forverret. Er heldigvis sykemeldt og kan ta det med ro i noen dager 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wallflower Skrevet onsdag kl 21:52 #329 Del Skrevet onsdag kl 21:52 (endret) TheLibrarian skrev (9 timer siden): Jeg har egguttak i morgen og kjenner at jeg gruer meg ganske mye. Er det noen som har noen tips eller gode ord til meg? Masse lykke til! Du får vel beroligende på forhånd? Mitt tips er å snakke med de underveis, om alt og ingenting. Jeg har hatt 4 uttak og de fleste er glade i å snakke og de skjønner nok at jeg har et behov for å avlede ved å skravle, både fordi jeg er både stressa (og dopa🤣). Spørr om det du ser på skjermen f.eks. De informerer om alt de gjør underveis. Nå skal det sies at jeg har hatt smerter ved uttak, men det er veldig individuelt og du får mer smertestillende om du trenger det ❤️ Ta smertestillende 1 time før, ikke alle har effekt etter bare 30-45 minutter før. Spis lett frokost 🥰 Endret onsdag kl 21:53 av wallflower 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheLibrarian Skrevet torsdag kl 05:54 #330 Del Skrevet torsdag kl 05:54 wallflower skrev (8 timer siden): Masse lykke til! Du får vel beroligende på forhånd? Mitt tips er å snakke med de underveis, om alt og ingenting. Jeg har hatt 4 uttak og de fleste er glade i å snakke og de skjønner nok at jeg har et behov for å avlede ved å skravle, både fordi jeg er både stressa (og dopa🤣). Spørr om det du ser på skjermen f.eks. De informerer om alt de gjør underveis. Nå skal det sies at jeg har hatt smerter ved uttak, men det er veldig individuelt og du får mer smertestillende om du trenger det ❤️ Ta smertestillende 1 time før, ikke alle har effekt etter bare 30-45 minutter før. Spis lett frokost 🥰 Takk for gode ord og tips! Ja, jeg skal ta noen tabletter 1 time før uttaket, og så skulle jeg få noe ekstra beroligende når jeg kommer dit, i flytende form. Gleder meg bare til å bli ferdig Skal bare ligge rett ut på sofaen resten av dagen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wallflower Skrevet torsdag kl 20:38 #331 Del Skrevet torsdag kl 20:38 TheLibrarian skrev (14 timer siden): Takk for gode ord og tips! Ja, jeg skal ta noen tabletter 1 time før uttaket, og så skulle jeg få noe ekstra beroligende når jeg kommer dit, i flytende form. Gleder meg bare til å bli ferdig Skal bare ligge rett ut på sofaen resten av dagen. Hvordan gikk det? 🥰 går du offentlig eller privat? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheLibrarian Skrevet torsdag kl 20:53 #332 Del Skrevet torsdag kl 20:53 wallflower skrev (13 minutter siden): Hvordan gikk det? 🥰 går du offentlig eller privat? Alt i alt så gikk det fint, men det var ingen behagelig opplevelse nei. De fikk ut fem egg, så nå er det bare å håpe at vi kommer videre til neste steg ❤️ Innsett blir på tirsdag hvis dette går som det skal. Privat her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheLibrarian Skrevet i går, 06:45 #333 Del Skrevet i går, 06:45 Dette er så spennende at jeg holder ikke ut… har fått rapport fra embryologen nå, av de fem eggene de fikk ut i går er to befruktet. Planlagt innsett er tirsdag i neste uke. Vanskelig å glede seg kjenner seg, siden mye fortsatt kan gå galt, men samtidig så er det nesten umulig å ikke ha forhåpninger.. 😕 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:37 #334 Del Skrevet i går, 10:37 Tenkte å stikke innom igjen etter noen uker som fraværende. Jeg har bare fulgt litt med på dere som hadde innsett på samme tid som meg (i februar) og sender de varmeste tankene til dere der som det ikke har gått veien.. ❤️🩹 Dette er en tøff og brutal prosess. Og jeg har så stor respekt for hver og en som kjemper sin kamp! ❤️ Oppi alt ville jeg bare dele en liten glede, siden det så langt har gått bra for oss. Var på tidlig ultralyd denne uken, og var 8 uker på vei. Det har vært flere uhyggelige episoder underveis med sterke smerteanfall der jeg har tenkt at det umulig kan gå bra.. Men denne vil visst være her 💞 Masse lykke til til dere som nettopp har begynt på ny runde ❣️ Plutselig tar de ut gullegget og alt klaffer ✨️ Anonymkode: e3657...fc9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wallflower Skrevet i går, 22:00 #335 Del Skrevet i går, 22:00 TheLibrarian skrev (15 timer siden): Dette er så spennende at jeg holder ikke ut… har fått rapport fra embryologen nå, av de fem eggene de fikk ut i går er to befruktet. Planlagt innsett er tirsdag i neste uke. Vanskelig å glede seg kjenner seg, siden mye fortsatt kan gå galt, men samtidig så er det nesten umulig å ikke ha forhåpninger.. 😕 Uff, kjenner til det. Vi hadde ene gangen bare 3 egg og bare 1 ble befruktet, men overlevde ikke til innsett så det ble avbrutt forsøk. Men du må leve i troa inntil motsatte er bevist❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheLibrarian Skrevet 14 timer siden #336 Del Skrevet 14 timer siden wallflower skrev (11 timer siden): Uff, kjenner til det. Vi hadde ene gangen bare 3 egg og bare 1 ble befruktet, men overlevde ikke til innsett så det ble avbrutt forsøk. Men du må leve i troa inntil motsatte er bevist❤️ Prøver så godt jeg kan. Vanskelig dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #337 Del Skrevet 10 timer siden TheLibrarian skrev (På 4.4.2025 den 8.45): Dette er så spennende at jeg holder ikke ut… har fått rapport fra embryologen nå, av de fem eggene de fikk ut i går er to befruktet. Planlagt innsett er tirsdag i neste uke. Vanskelig å glede seg kjenner seg, siden mye fortsatt kan gå galt, men samtidig så er det nesten umulig å ikke ha forhåpninger.. 😕 Kjenner følelsen - vi fikk nylig ut tre og to av disse ble befruktet. Da vi dro tilbake for innsett (dag 3) fikk vi beskjed om at det ene ikke hadde utviklet seg så godt (kun 5 celler) og det andre som de skulle sette inn var heller ikke av veldig god kvalitet (6 celler). Hadde innsett på mandag og har ikke veldig mye håp. Det andre embryoet klarte seg ikke, så vi har ingenting på frys heller 😕 Håper det går bra for din del, kanskje et eller begge er topp kvalitet 🤞🏻 Anonymkode: 451a7...ae8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheLibrarian Skrevet 9 timer siden #338 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Kjenner følelsen - vi fikk nylig ut tre og to av disse ble befruktet. Da vi dro tilbake for innsett (dag 3) fikk vi beskjed om at det ene ikke hadde utviklet seg så godt (kun 5 celler) og det andre som de skulle sette inn var heller ikke av veldig god kvalitet (6 celler). Hadde innsett på mandag og har ikke veldig mye håp. Det andre embryoet klarte seg ikke, så vi har ingenting på frys heller 😕 Håper det går bra for din del, kanskje et eller begge er topp kvalitet 🤞🏻 Anonymkode: 451a7...ae8 Krysser alt jeg har for oss alle ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå