wallflower Skrevet 19. mars #261 Del Skrevet 19. mars Mymmeli skrev (10 timer siden): I dag er det vel 15dpo. Var dum og tok blodprøvene på legekontoret hjemme, så får ikke svar før om 2-7 dager. Angret på det i dag da jeg kunne tatt dem på Riksen og hatt svar etter kl.12 i går, men bruker et par timer tur-retur🙈 Men litt mer venting gjør vel ikke så mye😂 Stresser litt fordi jeg har en del blødninger, men det er ikke som vanlig mens og sitter lavt i skjeden så håper det bare er pga cyclogest. Uff, det er så grusomt å gå og vente... jeg har også såvidt begynt å blø litt. Går på Prolutex da, men har jo hatt disse murringene og har begynt å bli 14-16 dager etter uttak hver gang, så det er vel det nå også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 19. mars Forfatter #262 Del Skrevet 19. mars Dette går ikke veien dessverre… Jeg var på ultralyd i går, 7+1. Hun kunne ikke finne noe annet enn tykk slimhinne. Tok hcg i går som var på 540, så her stoppet det opp i uke 4 eller 5. Jeg skal inn på sykehuset i morgen eller fredag for å sjekke om det er en MA eller en tredje EXU. Akkurat nå er jeg ganske nummen. Vi brukte 90000 på dette forsøket og har mer eller mindre brukt opp sparepengene våre. Det eneste vi har bestemt oss for er å ikke ta noen beslutninger hverken den ene eller den andre veien akkurat nå. Jeg håper det er en MA og at jeg får utskrapning på sykehuset allerede når jeg er der. Da normaliserer kroppen seg raskere og jeg slipper nok et smertehelvete. Så må vi ha tid til å komme oss på beina igjen og bestemme veien videre når vi er klare❤️ 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #263 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Takk og har hatt mye egg hele veien og de har utviklet seg fint og. Problemet er at de ikke vil feste seg. Har hatt kort med Meriofert denne gang. Vel, bedøvelsessprøyten satte de, men ellers avstår jeg fra alt av medisiner, redd det påvirker. Kjente det da de måtte langt opp for de siste, men gikk bra. Hatt scratching flere ganger og ingenting slår liksom det. Mye vi må bite tennene sammen for så får vi håpe det blir verdt det! ❤️Innsett i dag av to fine blastoer, en med hatching og en hvor den allerede var på vei gjennom selv. Så nå krysses fingre og man håper atter en lang at kanskje dette blir gangen!? Lykkeønskninger i kvelden til alle råe, sterke dere her! ❤️ Anonymkode: 51da5...426 Anonymkode: 51da5...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernehav Skrevet 19. mars #264 Del Skrevet 19. mars Frk.Pøls skrev (16 minutter siden): Dette går ikke veien dessverre… Jeg var på ultralyd i går, 7+1. Hun kunne ikke finne noe annet enn tykk slimhinne. Tok hcg i går som var på 540, så her stoppet det opp i uke 4 eller 5. Jeg skal inn på sykehuset i morgen eller fredag for å sjekke om det er en MA eller en tredje EXU. Akkurat nå er jeg ganske nummen. Vi brukte 90000 på dette forsøket og har mer eller mindre brukt opp sparepengene våre. Det eneste vi har bestemt oss for er å ikke ta noen beslutninger hverken den ene eller den andre veien akkurat nå. Jeg håper det er en MA og at jeg får utskrapning på sykehuset allerede når jeg er der. Da normaliserer kroppen seg raskere og jeg slipper nok et smertehelvete. Så må vi ha tid til å komme oss på beina igjen og bestemme veien videre når vi er klare❤️ Huff, føler sånn med dere! Dere er sterke og det er nok klokt å ikke ta de store avgjørelsene akkurat når ting er som aller tøffest! ❤️ At så mye penger forsvinner og skaper enorme bekymringer i disse tingene er helt tragisk og forferdelig og! Mange tanker til dere og måtte det gå med en neste runde, og at den blir the one!! ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #265 Del Skrevet 19. mars Frk.Pøls skrev (24 minutter siden): Dette går ikke veien dessverre… Jeg var på ultralyd i går, 7+1. Hun kunne ikke finne noe annet enn tykk slimhinne. Tok hcg i går som var på 540, så her stoppet det opp i uke 4 eller 5. Jeg skal inn på sykehuset i morgen eller fredag for å sjekke om det er en MA eller en tredje EXU. Akkurat nå er jeg ganske nummen. Vi brukte 90000 på dette forsøket og har mer eller mindre brukt opp sparepengene våre. Det eneste vi har bestemt oss for er å ikke ta noen beslutninger hverken den ene eller den andre veien akkurat nå. Jeg håper det er en MA og at jeg får utskrapning på sykehuset allerede når jeg er der. Da normaliserer kroppen seg raskere og jeg slipper nok et smertehelvete. Så må vi ha tid til å komme oss på beina igjen og bestemme veien videre når vi er klare❤️ Så veldig trist, føler med deg! Utrolig fortvilende når man har testet positivt og har et ordentlig håp om at det går veien ❤️ Anonymkode: d3291...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #266 Del Skrevet 19. mars Mymmeli skrev (12 timer siden): I dag er det vel 15dpo. Var dum og tok blodprøvene på legekontoret hjemme, så får ikke svar før om 2-7 dager. Angret på det i dag da jeg kunne tatt dem på Riksen og hatt svar etter kl.12 i går, men bruker et par timer tur-retur🙈 Men litt mer venting gjør vel ikke så mye😂 Stresser litt fordi jeg har en del blødninger, men det er ikke som vanlig mens og sitter lavt i skjeden så håper det bare er pga cyclogest. Hort at det er lurt å legge i senga/sofa de første dagene etter insett. Noen sier en uke😁🤞🤞🤞 Anonymkode: 766cf...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimas Skrevet 19. mars #267 Del Skrevet 19. mars (endret) Frk.Pøls skrev (1 time siden): Dette går ikke veien dessverre… Jeg var på ultralyd i går, 7+1. Hun kunne ikke finne noe annet enn tykk slimhinne. Tok hcg i går som var på 540, så her stoppet det opp i uke 4 eller 5. Jeg skal inn på sykehuset i morgen eller fredag for å sjekke om det er en MA eller en tredje EXU. Akkurat nå er jeg ganske nummen. Vi brukte 90000 på dette forsøket og har mer eller mindre brukt opp sparepengene våre. Det eneste vi har bestemt oss for er å ikke ta noen beslutninger hverken den ene eller den andre veien akkurat nå. Jeg håper det er en MA og at jeg får utskrapning på sykehuset allerede når jeg er der. Da normaliserer kroppen seg raskere og jeg slipper nok et smertehelvete. Så må vi ha tid til å komme oss på beina igjen og bestemme veien videre når vi er klare❤️ Å nei, dette var utrolig leit å høre! Sender deg mange styrkeklemmer❤️ Endret 19. mars av Minimas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk94 Skrevet 19. mars #268 Del Skrevet 19. mars Frk.Pøls skrev (7 timer siden): Dette går ikke veien dessverre… Jeg var på ultralyd i går, 7+1. Hun kunne ikke finne noe annet enn tykk slimhinne. Tok hcg i går som var på 540, så her stoppet det opp i uke 4 eller 5. Jeg skal inn på sykehuset i morgen eller fredag for å sjekke om det er en MA eller en tredje EXU. Akkurat nå er jeg ganske nummen. Vi brukte 90000 på dette forsøket og har mer eller mindre brukt opp sparepengene våre. Det eneste vi har bestemt oss for er å ikke ta noen beslutninger hverken den ene eller den andre veien akkurat nå. Jeg håper det er en MA og at jeg får utskrapning på sykehuset allerede når jeg er der. Da normaliserer kroppen seg raskere og jeg slipper nok et smertehelvete. Så må vi ha tid til å komme oss på beina igjen og bestemme veien videre når vi er klare❤️ Huff så utrolig trist, for en tung beskjed å få 💔. Vet ikke om du har skrevet før om det i tråden, men har du brukt opp alle forsøk offentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymmeli Skrevet 19. mars #269 Del Skrevet 19. mars Skjønner nå at det er over med dette forsøket for vår del. Positiv test på mandag, men kraftig blødning og smerter i dag som har økt utover dagen og kommer takvis. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #270 Del Skrevet 19. mars Frk.Pøls skrev (8 timer siden): Dette går ikke veien dessverre… Jeg var på ultralyd i går, 7+1. Hun kunne ikke finne noe annet enn tykk slimhinne. Tok hcg i går som var på 540, så her stoppet det opp i uke 4 eller 5. Jeg skal inn på sykehuset i morgen eller fredag for å sjekke om det er en MA eller en tredje EXU. Akkurat nå er jeg ganske nummen. Vi brukte 90000 på dette forsøket og har mer eller mindre brukt opp sparepengene våre. Det eneste vi har bestemt oss for er å ikke ta noen beslutninger hverken den ene eller den andre veien akkurat nå. Jeg håper det er en MA og at jeg får utskrapning på sykehuset allerede når jeg er der. Da normaliserer kroppen seg raskere og jeg slipper nok et smertehelvete. Så må vi ha tid til å komme oss på beina igjen og bestemme veien videre når vi er klare❤️ Føler virkelig med deg! Det å få beskjed under TOUL er helt forferdelig grusomt!! Man knuses i tusen knas. 💔 Ta tiden til hjelp slik du skriver, akkurat nå er det lov å sørge og forbanne seg over det som har skjedd. Det er virkelig meningsløst og urettferdig. 💔 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hort at det er lurt å legge i senga/sofa de første dagene etter insett. Noen sier en uke😁🤞🤞🤞 Anonymkode: 766cf...f3f Jeg levde som normalt alle gangene det ikke satte seg. De gangene det satt så lå jeg nærmest helt urørlig med rompa oppå to puter. Har hatt veldig mange negative forsøk og mistet flere ganger i ulike uker, men om egget festet seg har vært avhengig av hva jeg gjorde. Nå som det virker å ha gått veien brukte vi i tillegg donor. Så kanskje prøve å ligge stille dersom man har pleid å leve som normalt tidligere? Anonymkode: e48f1...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 19. mars Forfatter #271 Del Skrevet 19. mars (endret) Tusen takk for all støtte alle sammen! ❤️ Dere er så gode å ha å snakke med! Er bare sjefene våre, min kjæres bror og mine foreldre som vet noe. Så langt er det ingen flere som trenger å vite noe. Er ingen utenom disse som visste jeg var gravid heller. Det er en ensom rute dette her... Har fått time på sykehuset i morgen klokken 11, så får vi se hva det blir til. Håper at de neste dagene er enkle, men jeg er redd for hva som kommer til å skje. Vi har fått snakket litt om veien videre og vi er enige om at vi ønsker å prøve igjen, men da er vi enten nødt til å ta opp deler av summen i lån, eller be om hjelp, eventuelt begge deler. Dette var 5. innsett og jeg har blitt gravid på to av de. Så jeg blir jo gravid. Hadde det ikke vært noe håp i det hele tatt, så hadde situasjonen kanskje vært "enklere" å akseptere. Men når det fremdeles er mulig, så kan vi ikke gi opp! Vi er bare nødt til å finne en løsning... Jeg er ikke klar for å gi opp, vi har allerede kjempet i 3 år. Vi klarer litt til ❤️ Endret 19. mars av Frk.Pøls 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 19. mars Forfatter #272 Del Skrevet 19. mars Mymmeli skrev (1 time siden): Skjønner nå at det er over med dette forsøket for vår del. Positiv test på mandag, men kraftig blødning og smerter i dag som har økt utover dagen og kommer takvis. Føler så med deg, er stopp her også 💔 Har du snakket med lege? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymmeli Skrevet 20. mars #273 Del Skrevet 20. mars Frk.Pøls skrev (11 timer siden): Føler så med deg, er stopp her også 💔 Har du snakket med lege? Nei, men burde sikkert det. Men har dårlig erfaring med legevakta her og IVF så ventet til jeg kunne få time hos fastlegen i dag. Ringte fastlegen, men der sa dama i resepsjonen at legen min ikke var på jobb og spurte om det var noe alvorlig etter at jeg hadde sagt jeg trodde det var spontanabort og at jeg bare hadde noen spørsmål. Vet ikke hva som er vanlig, men det virket ikke som om det var så viktig her.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wallflower Skrevet 20. mars #274 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 11.16): Hort at det er lurt å legge i senga/sofa de første dagene etter insett. Noen sier en uke😁🤞🤞🤞 Anonymkode: 766cf...f3f Dette er tull. Please ikke kom inn her med ting man har "hørt". Bevegelse et viktig for blodsirkulasjon i livmor blant annet. Sorry ass, men blir litt lei slike utsagn hele tiden av folk som skal "gi gode råd" men som bare tror og helst ikke har peiling og som ikke hjelper noen som er i denne situasjonen 🙈 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wallflower Skrevet 20. mars #275 Del Skrevet 20. mars Mymmeli skrev (22 timer siden): Skjønner nå at det er over med dette forsøket for vår del. Positiv test på mandag, men kraftig blødning og smerter i dag som har økt utover dagen og kommer takvis. Uff, men håpet er ikke ute 🤍 du har ikke fått svar på hcg prøven. Smertene kan være pga medisinene eller at livmoren strekker seg, er jo flere som blør under graviditet 🙈 krysser alt jeg har. Venter på hcg svar selv i kveld, selv om jeg vet den må være negativ 🙃🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wallflower Skrevet 20. mars #276 Del Skrevet 20. mars Frk.Pøls skrev (21 timer siden): Tusen takk for all støtte alle sammen! ❤️ Dere er så gode å ha å snakke med! Er bare sjefene våre, min kjæres bror og mine foreldre som vet noe. Så langt er det ingen flere som trenger å vite noe. Er ingen utenom disse som visste jeg var gravid heller. Det er en ensom rute dette her... Har fått time på sykehuset i morgen klokken 11, så får vi se hva det blir til. Håper at de neste dagene er enkle, men jeg er redd for hva som kommer til å skje. Vi har fått snakket litt om veien videre og vi er enige om at vi ønsker å prøve igjen, men da er vi enten nødt til å ta opp deler av summen i lån, eller be om hjelp, eventuelt begge deler. Dette var 5. innsett og jeg har blitt gravid på to av de. Så jeg blir jo gravid. Hadde det ikke vært noe håp i det hele tatt, så hadde situasjonen kanskje vært "enklere" å akseptere. Men når det fremdeles er mulig, så kan vi ikke gi opp! Vi er bare nødt til å finne en løsning... Jeg er ikke klar for å gi opp, vi har allerede kjempet i 3 år. Vi klarer litt til ❤️ Vær glad du har fortalt det til få. Jeg har fortalt det til alt for mange denne gangen, sikkert for å normalisere det. Og fordi jeg egentlig er en åpen person med behov for at de rundt meg vet hva som skjer og evt hvorfor både mtp jobb og privat. Men når folk krever å få sms "når jeg vet svaret" eller nesten spørr meg daglig, så kjenner jeg at jeg angrer fælt. Neste forsøk blir IKKE like offentlig🥹 Har dere mulighet til å be om forskudd på arv? Evt selge noen ting dere ikke trenger feks? 🥹 forstår fortvilelsen, dette er dyrt og uforutsigbart dessverre 🥹 Angående nytt forsøk, hvilke støttemedisiner har du forsøkt? Jeg har hatt 4 uttak og 3 innsett, kun 1 egg som overlever hver j.. gang, men ingen graviditet. Vil be om andre/mer støttemedisiner til neste runde her, men må forhøre meg litt. Noen andre som har forslag på støttemedisiner som kan gjøre at egget fester seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymmeli Skrevet 20. mars #277 Del Skrevet 20. mars wallflower skrev (1 time siden): Uff, men håpet er ikke ute 🤍 du har ikke fått svar på hcg prøven. Smertene kan være pga medisinene eller at livmoren strekker seg, er jo flere som blør under graviditet 🙈 krysser alt jeg har. Venter på hcg svar selv i kveld, selv om jeg vet den må være negativ 🙃🥹 Svaret på hcg-prøven fra mandag var positiv, men skal ta ny i morgen for å se endringen. Smertene og blødningene har bare blitt verre, så har ikke håp igjen her🙈 Ser du skriver du har hatt 4 uttak og 3 innsett, dette var 2. innsett og 3. uttak. Også bare ett eller ingen egg de gangene. Ekstra kjipt å aldri ha mulighet til å tenke at «jaja, har jo 3 på frys», for å gå gjennom uttak på uttak uten resultat er et slit. Håper prøven din overrasker🩷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wallflower Skrevet 20. mars #278 Del Skrevet 20. mars (endret) Mymmeli skrev (På 20.3.2025 den 19.41): Svaret på hcg-prøven fra mandag var positiv, men skal ta ny i morgen for å se endringen. Smertene og blødningene har bare blitt verre, så har ikke håp igjen her🙈 Ser du skriver du har hatt 4 uttak og 3 innsett, dette var 2. innsett og 3. uttak. Også bare ett eller ingen egg de gangene. Ekstra kjipt å aldri ha mulighet til å tenke at «jaja, har jo 3 på frys», for å gå gjennom uttak på uttak uten resultat er et slit. Håper prøven din overrasker🩷 Hva betyr positiv? 🙏 Jeg har også fått mer smerter og mer blødning. Vi er ganske like vi da, for jeg har også bare fått 1 befruktet egg hver gang bortsett fra første gangen som ble avbrutt. Har fått ut 3, 14, 3 og 12 egg, men alltid bare 1 befruktet til innsett. Min hcg var på 5, altså ikke <5. Noen som vet om det likevel er et håp? Blir forvirret av Google! 😩 Endret 28. mars av wallflower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #279 Del Skrevet 20. mars wallflower skrev (2 timer siden): Vær glad du har fortalt det til få. Jeg har fortalt det til alt for mange denne gangen, sikkert for å normalisere det. Og fordi jeg egentlig er en åpen person med behov for at de rundt meg vet hva som skjer og evt hvorfor både mtp jobb og privat. Men når folk krever å få sms "når jeg vet svaret" eller nesten spørr meg daglig, så kjenner jeg at jeg angrer fælt. Neste forsøk blir IKKE like offentlig🥹 Har dere mulighet til å be om forskudd på arv? Evt selge noen ting dere ikke trenger feks? 🥹 forstår fortvilelsen, dette er dyrt og uforutsigbart dessverre 🥹 Angående nytt forsøk, hvilke støttemedisiner har du forsøkt? Jeg har hatt 4 uttak og 3 innsett, kun 1 egg som overlever hver j.. gang, men ingen graviditet. Vil be om andre/mer støttemedisiner til neste runde her, men må forhøre meg litt. Noen andre som har forslag på støttemedisiner som kan gjøre at egget fester seg? Har du prøvd Prolutex, eventuelt i kombinasjon med Cyclogest? Anonymkode: e48f1...ae9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #280 Del Skrevet 20. mars wallflower skrev (26 minutter siden): Hva betyr positiv? 🙏 Jeg har også fått mer smerter og mer blødning. Vi er ganske like vi da, for jeg har også bare fått 1 befruktet egg hver gang bortsett fra første gangen som ble avbrutt. Har fått ut 3, 14, 3 og 12 egg, men alltid bare 1 befruktet til innsett. Min hcg var på 5, altså ikke <5. Noen som vet om det likevel er et håp? Blir forvirret av Google! Jeg er vel i uke 4 hvis jeg skulle vært gravid og da står det i noen bilder at 5 er innenfor, mens i andre og på Fürst blir jeg bare forvirret 😩 Dessverre gjelder disse oversiktene for alle, ikke bare de med ivf, altså for folk som kan ha hatt sen eggløsning f.eks. Men IVF er det ganske harde standarder, minst 100 hcg ved 14dpo. Anonymkode: e48f1...ae9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå