Frk.Pøls Skrevet torsdag kl 17:07 Forfatter #641 Skrevet torsdag kl 17:07 frk94 skrev (2 timer siden): 4+4 . Har ikke vært hos fastlegen, har uansett bare vikarlege for øyeblikket som jeg ikke har hilst på, så jeg holder meg bare til klinikken foreløpig. Bor et stykke unna så får nok ikke svar fra klinikken før 2 dager etter blodprøvetaking. Men foreløpig økende symptomer så jeg er ganske rolig nå . Du kan alltids sjekke furst (jeg vet ikke hvordan jeg lager sånn tøddler over u`en på pc 😂), jeg fikk svar der samme dag, og dagen etter fra fastlegen 😅 Blodprøve nr. 2 i morgen, håper jeg får svaret like raskt! Er kjempe stressa over alt dette, og håper at gode tall kan hjelpe meg til å roe ned tankekjøret litt! 1
Katteelsker23 Skrevet fredag kl 08:05 #642 Skrevet fredag kl 08:05 Jeg er så redd og bekymret nå. Syns testene er svakere idag og livredd for at dette ikke går veien.. Idag er 7 dager etter innsett av 5-dagers 1
TheLibrarian Skrevet i går, 09:06 #643 Skrevet i går, 09:06 Frk.Pøls skrev (På 26.6.2025 den 19.07): Du kan alltids sjekke furst (jeg vet ikke hvordan jeg lager sånn tøddler over u`en på pc 😂), jeg fikk svar der samme dag, og dagen etter fra fastlegen 😅 Blodprøve nr. 2 i morgen, håper jeg får svaret like raskt! Er kjempe stressa over alt dette, og håper at gode tall kan hjelpe meg til å roe ned tankekjøret litt! Hvordan gikk det med blodprøven, Frk.Pøls?
Frk.Pøls Skrevet 23 timer siden Forfatter #644 Skrevet 23 timer siden TheLibrarian skrev (8 timer siden): Hvordan gikk det med blodprøven, Frk.Pøls? Det gikk kjempe fint! Fra 192, 15 dpo til 553 17 dpo 🤩 2
Frk.Pøls Skrevet 23 timer siden Forfatter #645 Skrevet 23 timer siden Hvordan går det med deg @Katteelsker23?💕
Katteelsker23 Skrevet 22 timer siden #646 Skrevet 22 timer siden Frk.Pøls skrev (Akkurat nå): Hvordan går det med deg @Katteelsker23?💕 Jeg tror dette ender i kjemisk. Testene øker ikke noe særlig, så skal prøve å spøre om å få ta blodprøve over helgen🥺
Frk.Pøls Skrevet 22 timer siden Forfatter #647 Skrevet 22 timer siden (endret) Katteelsker23 skrev (3 timer siden): Jeg tror dette ender i kjemisk. Testene øker ikke noe særlig, så skal prøve å spøre om å få ta blodprøve over helgen🥺 Prøv å ikke tenk så mye på strekene, graviditetstester er ikke laget for å måle økning❤️ strek er fremdeles strek! Min babyplanstrek var mye svakere enn kontrollstrekene, allikevel var hcg 192❤️ Forstår så utrolig godt at du er bekymret❤️ Blodprøver vil gi mye bedre svar en en million hjemmetester kan❤️ og litt på siden, husk at bilder av tester skal ligge i testtråden og ikke i denne☺️💕 Endret 19 timer siden av Frk.Pøls skrivefeil 1
Katteelsker23 Skrevet 22 timer siden #648 Skrevet 22 timer siden Frk.Pøls skrev (2 minutter siden): Prøv å ikke tenk så mye på strekene, graviditetstester er ikke laget for å måle økning❤️ strek er fremdeles strek! Min babyplanstrek var mye svakere enn kontrollsystemene, allikevel var hcg 192❤️ Forstår så utrolig godt at du er bekymret❤️ Blodprøver vil gi mye bedre svar en en million hjemmetester kan❤️ og litt på siden, husk at bilder av tester skal ligge i testtråden og ikke i denne☺️💕 Oi, beklager det var jeg ikke klar over! Skal husle det til siden🌸 1
TheLibrarian Skrevet 22 timer siden #649 Skrevet 22 timer siden Frk.Pøls skrev (51 minutter siden): Det gikk kjempe fint! Fra 192, 15 dpo til 553 17 dpo 🤩 Så gode nyheter ❤️❤️
Frk.Pøls Skrevet 21 timer siden Forfatter #650 Skrevet 21 timer siden TheLibrarian skrev (32 minutter siden): Så gode nyheter ❤️❤️ Jaa 😭 er så takknemlig!! Hvordan går det med deg? ❤️ 1
TheLibrarian Skrevet 21 timer siden #651 Skrevet 21 timer siden Frk.Pøls skrev (31 minutter siden): Jaa 😭 er så takknemlig!! Hvordan går det med deg? ❤️ Jeg har ultralyd førstkommende fredag, da er jeg 7+1. Var i kontakt med Aleris tidligere i uken for å sjekke muligheten for å ta blodprøver over et par dager for å se stigningen selv, noe de fint kunne ordne, men jeg tror ikke jeg klarer å slå meg til ro med det samme hvor positivt det hadde vært. Får bare prøve å vente til fredag! Er usikker på om det er gravidsymptomer jeg har, eller om det er støttemedisinene (som jeg gleder meg til å forhåpentlig slutte med snart!!!!), men jeg er oppblåst som f, har store og ømme pupper, murringer nedentil, veldig forhøyet hvilepuls ++. Alt det tyder vel på graviditet, men vi får se hva ultralyden viser 😥 når har du ultralyd? Har du fått noen dato?
Frk.Pøls Skrevet 20 timer siden Forfatter #652 Skrevet 20 timer siden TheLibrarian skrev (7 minutter siden): Jeg har ultralyd førstkommende fredag, da er jeg 7+1. Var i kontakt med Aleris tidligere i uken for å sjekke muligheten for å ta blodprøver over et par dager for å se stigningen selv, noe de fint kunne ordne, men jeg tror ikke jeg klarer å slå meg til ro med det samme hvor positivt det hadde vært. Får bare prøve å vente til fredag! Er usikker på om det er gravidsymptomer jeg har, eller om det er støttemedisinene (som jeg gleder meg til å forhåpentlig slutte med snart!!!!), men jeg er oppblåst som f, har store og ømme pupper, murringer nedentil, veldig forhøyet hvilepuls ++. Alt det tyder vel på graviditet, men vi får se hva ultralyden viser 😥 når har du ultralyd? Har du fått noen dato? Det er veldig forståelig ❤️ Det er så mye som er usikkert enda. Min erfaring er dessverre at en (eller en million 😂) positive tester ikke nødvendigvis betyr at det går bra dessverre... Sist jeg ble gravid i februar, ble det aldri målt hcg i det hele tatt, før de ikke kunne finne noe på ultralyden. De kalte det til slutt MA, men sannheten er at ingen egentlig visste hva det var. Hcg steg super sakte, men de kunne ikke finne noe embryo noe sted. Så da ble det tabletter på sykehuset. Denne gangen føler jeg meg veldig mye tryggere på at dette går bra fordi hcg målingen nå i går, er høyere enn prøven i uke 7 sist. Og ettersom det var mer en dobling denne gangen, føler jeg det bare på meg at alt er fint ❤️ Jeg har akkurat det samme som deg! Det meste av symptomene hadde jeg før innsett og, men det med høy hvilepuls feks, er ikke på grunn av medisinene. Det er på grunn av frøet 🥰 Jeg er også ekstremt oppblåst til tider, og da ikke bare i magen, men hele kroppen. Ansiktet mitt er mye rundere og jeg føler ikke helt som meg selv alltid. Egentlig skulle jeg også hatt ul i uke 7, men det er da noen dager etter klinikken er sommerstengt. Så jeg spurte om vi kunne komme før, friskt i minne beskjeden vi fikk sist. Så da fikk vi time 11. juli. Er da 6+4. Så håper vi får se hjertet da, eller i alle fall alt alt ser fint ut. Vi vurderer å spørre om å få satt opp en ul til når de åpner igjen for sikkerhetsskyld, spesielt om vi ikke ser hjertet. Skal du slutte med støttemedisiner etter ul? Eller skal du fortsette en stund til? Send meg gjerne en pm om du vil 🙂
TheLibrarian Skrevet 20 timer siden #653 Skrevet 20 timer siden Frk.Pøls skrev (31 minutter siden): Det er veldig forståelig ❤️ Det er så mye som er usikkert enda. Min erfaring er dessverre at en (eller en million 😂) positive tester ikke nødvendigvis betyr at det går bra dessverre... Sist jeg ble gravid i februar, ble det aldri målt hcg i det hele tatt, før de ikke kunne finne noe på ultralyden. De kalte det til slutt MA, men sannheten er at ingen egentlig visste hva det var. Hcg steg super sakte, men de kunne ikke finne noe embryo noe sted. Så da ble det tabletter på sykehuset. Denne gangen føler jeg meg veldig mye tryggere på at dette går bra fordi hcg målingen nå i går, er høyere enn prøven i uke 7 sist. Og ettersom det var mer en dobling denne gangen, føler jeg det bare på meg at alt er fint ❤️ Jeg har akkurat det samme som deg! Det meste av symptomene hadde jeg før innsett og, men det med høy hvilepuls feks, er ikke på grunn av medisinene. Det er på grunn av frøet 🥰 Jeg er også ekstremt oppblåst til tider, og da ikke bare i magen, men hele kroppen. Ansiktet mitt er mye rundere og jeg føler ikke helt som meg selv alltid. Egentlig skulle jeg også hatt ul i uke 7, men det er da noen dager etter klinikken er sommerstengt. Så jeg spurte om vi kunne komme før, friskt i minne beskjeden vi fikk sist. Så da fikk vi time 11. juli. Er da 6+4. Så håper vi får se hjertet da, eller i alle fall alt alt ser fint ut. Vi vurderer å spørre om å få satt opp en ul til når de åpner igjen for sikkerhetsskyld, spesielt om vi ikke ser hjertet. Skal du slutte med støttemedisiner etter ul? Eller skal du fortsette en stund til? Send meg gjerne en pm om du vil 🙂 Kjenner meg igjen i det å ikke føle seg som seg selv. Jeg var så ung den første gangen jeg var gravid (og faktisk fikk et barn) - er mye jeg har glemt helt av 🙂 hvilepulsen er nok frøet ja, er det som gir meg et håp om at dette faktisk går, at pulsen fortsetter å være så høy ❤️ 11 juli blir en spennende dag - så bra de tar dere på alvor og at du blir møtt med bekymringene dine. Har opplevd å ikke se noe bankende hjerte på ultralyd selv, er helt fryktelig. Planen er å slutte med Cyklogest etter ultralyden, var i alle fall det som sto på arket vi fikk. Er nesten litt skummelt å slutte med det, kanskje det ikke skader å gå på det litt lenger.. får høre med dem 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå