TheLibrarian Skrevet i går, 11:04 #601 Skrevet i går, 11:04 I dag er det akkurat to uker til vi skal ha vår første ultralyd, og denne ventingen er forferdelig. Hodet er fortsatt i «IVF-modus» hvis det gir mening - vi har igjen ett forsøk av den pakken vi kjøpte. 3
Katteelsker23 Skrevet i går, 11:09 #602 Skrevet i går, 11:09 Vi skal ha fryst- innsett om en time🤞🏻💘 Håper dette er gullegget!! 5
HeleneHS Skrevet i går, 11:09 #603 Skrevet i går, 11:09 Katteelsker23 skrev (Akkurat nå): Vi skal ha fryst- innsett om en time🤞🏻💘 Håper dette er gullegget!! Lykke til 🤞 1
TheLibrarian Skrevet i går, 11:21 #604 Skrevet i går, 11:21 Katteelsker23 skrev (11 minutter siden): Vi skal ha fryst- innsett om en time🤞🏻💘 Håper dette er gullegget!! Masse lykke til!! 1
Fruttrutt Skrevet i går, 12:21 #605 Skrevet i går, 12:21 Katteelsker23 skrev (1 time siden): Vi skal ha fryst- innsett om en time🤞🏻💘 Håper dette er gullegget!! Lykke til!😍🤞🏼 1
Fruttrutt Skrevet i går, 12:27 #606 Skrevet i går, 12:27 TheLibrarian skrev (1 time siden): I dag er det akkurat to uker til vi skal ha vår første ultralyd, og denne ventingen er forferdelig. Hodet er fortsatt i «IVF-modus» hvis det gir mening - vi har igjen ett forsøk av den pakken vi kjøpte. Skjønner så godt, har jo vært masse venting til den ene milepælen etter den andre hele veien. Vanskelig å komme utav den modusen vil jeg tro. Forhåpentligvis vil ultralyden kanskje gjøre det mer virkelig🤞🏼❤️ Håper på å joine den ventetiden mot en ultralyd snart jeg også. Offisiell testedag neste torsdag. Klarer nok ikke vente helt til da, men skal drøye til over helgen før første test tenker jeg iaf🙈
TheLibrarian Skrevet i går, 12:46 #607 Skrevet i går, 12:46 Fruttrutt skrev (18 minutter siden): Skjønner så godt, har jo vært masse venting til den ene milepælen etter den andre hele veien. Vanskelig å komme utav den modusen vil jeg tro. Forhåpentligvis vil ultralyden kanskje gjøre det mer virkelig🤞🏼❤️ Håper på å joine den ventetiden mot en ultralyd snart jeg også. Offisiell testedag neste torsdag. Klarer nok ikke vente helt til da, men skal drøye til over helgen før første test tenker jeg iaf🙈 Gleder meg på dine vegne - det blir spennende 🙂 Jeg testet positivt 5 dager før vi egentlig skulle teste - helt UMULIG å vente 😅 1
Fruttrutt Skrevet i går, 13:12 #608 Skrevet i går, 13:12 TheLibrarian skrev (24 minutter siden): Gleder meg på dine vegne - det blir spennende 🙂 Jeg testet positivt 5 dager før vi egentlig skulle teste - helt UMULIG å vente 😅 Heheh, ja jeg har tenkt at jeg skal klare å komme et godt stykke- men 14 hele dager er faktisk 100% UMULIG😂 Spennende og skummelt på samme tid, så er vel den skumle delen av det som gjør at jeg fortsatt holder ut😅 1
Katteelsker23 Skrevet i går, 18:47 #609 Skrevet i går, 18:47 Satte inn embryo idag med kvalitet AA i følge embryologen. Hva nå enn det betyr😂 Kunne sette den inn i en lærebok tydeligvis for det gikk ikke an å få det bedre🥺 Så nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet og vente til testdag 4.juli🤞🏻🌸🌱💘 7
Fruttrutt Skrevet i går, 19:05 #610 Skrevet i går, 19:05 Katteelsker23 skrev (17 minutter siden): Satte inn embryo idag med kvalitet AA i følge embryologen. Hva nå enn det betyr😂 Kunne sette den inn i en lærebok tydeligvis for det gikk ikke an å få det bedre🥺 Så nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet og vente til testdag 4.juli🤞🏻🌸🌱💘 Spennende! Krysser d som krysses kan🤞🏼 1
Frk.Pøls Skrevet i går, 19:54 Forfatter #611 Skrevet i går, 19:54 Katteelsker23 skrev (1 time siden): Satte inn embryo idag med kvalitet AA i følge embryologen. Hva nå enn det betyr😂 Kunne sette den inn i en lærebok tydeligvis for det gikk ikke an å få det bedre🥺 Så nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet og vente til testdag 4.juli🤞🏻🌸🌱💘 Hohooo! Kjempe gøy! 1
Frk.Pøls Skrevet i går, 19:57 Forfatter #612 Skrevet i går, 19:57 Fruttrutt skrev (7 timer siden): Skjønner så godt, har jo vært masse venting til den ene milepælen etter den andre hele veien. Vanskelig å komme utav den modusen vil jeg tro. Forhåpentligvis vil ultralyden kanskje gjøre det mer virkelig🤞🏼❤️ Håper på å joine den ventetiden mot en ultralyd snart jeg også. Offisiell testedag neste torsdag. Klarer nok ikke vente helt til da, men skal drøye til over helgen før første test tenker jeg iaf🙈 Bare fordi jeg ikke gidder å regne det ut selv, hvilken dpo er du?😂 Hausken vil ha tilbakemelding på onsdag fra meg, som er 15 dpo. Jeg er nå 10 dpo og troooor at kanskje dette går bra! jeg har aldri klart å vente så lenge med å teste, sist begynte jeg 7 dpo, denne gangen klarte jeg å vente til 8 dpo. Og siden jeg er 10 dpo i dag, så er jo et 487 dager siden😂
Fruttrutt Skrevet 16 timer siden #613 Skrevet 16 timer siden Frk.Pøls skrev (9 timer siden): Bare fordi jeg ikke gidder å regne det ut selv, hvilken dpo er du?😂 Hausken vil ha tilbakemelding på onsdag fra meg, som er 15 dpo. Jeg er nå 10 dpo og troooor at kanskje dette går bra! jeg har aldri klart å vente så lenge med å teste, sist begynte jeg 7 dpo, denne gangen klarte jeg å vente til 8 dpo. Og siden jeg er 10 dpo i dag, så er jo et 487 dager siden😂 Hahaha, ja deeet er 487 dager siden- det er helt sikkert😂 Jeg har ikke 100% kontroll på dpo jeg, hva regner jeg ut ifra? Dagen etter positiv eggløsningstest? Innsett+5? Forvirraaa😅 Hadde innsett av 5-dagers torsdag 12. iaf og st.olavs vil at jeg ringer inn test 26., så 14 dager etter innsett. Kaaan hende jeg må en tur på apoteket å se om de har tidligtest i dag- og har jeg det liggende ryker jeg vel brått på😁 Ellers kjenner jeg på alle mulige symptomer hele tiden og overanalyserer ALT. Og jeg drømmer altså så mye, hver eneste natt, det er helt sjukt😂 Hvordan går det med deg? Full av alle mulige graviditetssymptomer du og?
sommerfugl154 Skrevet 16 timer siden #614 Skrevet 16 timer siden Katteelsker23 skrev (11 timer siden): Satte inn embryo idag med kvalitet AA i følge embryologen. Hva nå enn det betyr😂 Kunne sette den inn i en lærebok tydeligvis for det gikk ikke an å få det bedre🥺 Så nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet og vente til testdag 4.juli🤞🏻🌸🌱💘 Gøy!! Jeg fikk akkurat vite at blodprøven var positiv på innsett av samme type embryo 😍 så tvitvi til dere 🤞🏻Har lest at det er litt høyere sannsynlighet for at den fester seg hvis kvaliteten er AA 2
Frk.Pøls Skrevet 15 timer siden Forfatter #615 Skrevet 15 timer siden Fruttrutt skrev (1 time siden): Hahaha, ja deeet er 487 dager siden- det er helt sikkert😂 Jeg har ikke 100% kontroll på dpo jeg, hva regner jeg ut ifra? Dagen etter positiv eggløsningstest? Innsett+5? Forvirraaa😅 Hadde innsett av 5-dagers torsdag 12. iaf og st.olavs vil at jeg ringer inn test 26., så 14 dager etter innsett. Kaaan hende jeg må en tur på apoteket å se om de har tidligtest i dag- og har jeg det liggende ryker jeg vel brått på😁 Ellers kjenner jeg på alle mulige symptomer hele tiden og overanalyserer ALT. Og jeg drømmer altså så mye, hver eneste natt, det er helt sjukt😂 Hvordan går det med deg? Full av alle mulige graviditetssymptomer du og? Du skal nok få samme tall på begge to☺️ Du er jo helt rå som ikke har testet enda! Denne gangen kjøpte jeg masse av flere forskjellige i stedet for å holde meg til babyplan og clearblue digital på slutten. Jeg tenkte at det skulle være lettere å tolke ved å sammenligne dersom det skulle være svake streker. Så nå har jeg vært helt testetøs og testet tre ulike hver gang😂 Når det kommer til symptomer, har jeg lært for flere forsøk siden at jeg ikke skal fokusere på det😅 Nå går jeg på cyclogest, prednisolon og albyl-e og har alle symptomer i boka på grunn av bivirkninger 😂 I dag har jeg testet med babyplan, makesure og for første gang denne gangen, tidligtest fra clearblue. Er 11 dpo i dag og alle har streker😭💕 Ser ut til at jeg er gravid igjen! Noe som i seg selv føles helt absurd, fordi jeg var gravid bare for noen måneder siden. Nå er det 5. gang jeg er gravid og håper går bra nå😭 Ikke uten grunn at « ivf’ere» kalles «fertility warriors»🥹 Har ikke testdag før til uka, så jeg håper i første omgang vi kommer så langt. Så er ultralyden på klinikken en stor milepæl da det gikk dårlig sist. Skulle så ønske at det ikke var så mange bekymringer og hindre å komme over ❤️ Testene mine ligger i den andre tråden btw☺️💕 Svake, men de er der! 3
Frk.Pøls Skrevet 15 timer siden Forfatter #616 Skrevet 15 timer siden sommerfugl154 skrev (1 time siden): Gøy!! Jeg fikk akkurat vite at blodprøven var positiv på innsett av samme type embryo 😍 så tvitvi til dere 🤞🏻Har lest at det er litt høyere sannsynlighet for at den fester seg hvis kvaliteten er AA Gratulerer så masse!!! 1
Fruttrutt Skrevet 15 timer siden #617 Skrevet 15 timer siden Frk.Pøls skrev (7 minutter siden): Du skal nok få samme tall på begge to☺️ Du er jo helt rå som ikke har testet enda! Denne gangen kjøpte jeg masse av flere forskjellige i stedet for å holde meg til babyplan og clearblue digital på slutten. Jeg tenkte at det skulle være lettere å tolke ved å sammenligne dersom det skulle være svake streker. Så nå har jeg vært helt testetøs og testet tre ulike hver gang😂 Når det kommer til symptomer, har jeg lært for flere forsøk siden at jeg ikke skal fokusere på det😅 Nå går jeg på cyclogest, prednisolon og albyl-e og har alle symptomer i boka på grunn av bivirkninger 😂 I dag har jeg testet med babyplan, makesure og for første gang denne gangen, tidligtest fra clearblue. Er 11 dpo i dag og alle har streker😭💕 Ser ut til at jeg er gravid igjen! Noe som i seg selv føles helt absurd, fordi jeg var gravid bare for noen måneder siden. Nå er det 5. gang jeg er gravid og håper går bra nå😭 Ikke uten grunn at « ivf’ere» kalles «fertility warriors»🥹 Har ikke testdag før til uka, så jeg håper i første omgang vi kommer så langt. Så er ultralyden på klinikken en stor milepæl da det gikk dårlig sist. Skulle så ønske at det ikke var så mange bekymringer og hindre å komme over ❤️ Testene mine ligger i den andre tråden btw☺️💕 Svake, men de er der! Dpo 13 eller 14 da? Vet ikke hva som blir rett, men en av de- vanskelig for meg😂 Åhhh, så kjekt! Gratulerer sååå mye😍❤️ Jeg har aldri vært gravid og håper sååå å kunne kjenne på det fremover🤞🏼 Håper virkelig at denne sitter for dere! Virkelig tøffe tak man skal igjennom på veien. Men jerregud det er så spennendeee 🥹😮💨 Bare verdens største berg- og dalbane av følelser! Men denne testinga ja, må nok få det på imorgen eller mandag🙈 Flo-appen sier mensen imorgen, det har stemt veldig før når jeg har lagt inn eggløsningstest. Men så er det jo cyclogesten da, som kan klusse det til- så jeg venter og håper veldig på å komme frem til testdato og krysser alt for at det skal sitte🤞🏼
luesveis Skrevet 5 timer siden #618 Skrevet 5 timer siden Katteelsker23 skrev (22 timer siden): Satte inn embryo idag med kvalitet AA i følge embryologen. Hva nå enn det betyr😂 Kunne sette den inn i en lærebok tydeligvis for det gikk ikke an å få det bedre🥺 Så nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet og vente til testdag 4.juli🤞🏻🌸🌱💘 Jeg fikk også satt inn embryo i går som så «really very good» ut, så da joiner jeg deg i ventinga 😁 Kom ikke på å spørre om det så good ut sånn generelt eller om det var good ut fra den relativt høye alderen da, men good er good 😄 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå