TheLibrarian Skrevet 18. april #381 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Åh nei Håper du kommer deg styrket gjennom dette♥️ Negativ test her også...3 dager før testdato...har ikke mye håp. Anonymkode: 34c70...a55 Takk for det ❤️ Vi prøver igjen, har et på frys, men står over én syklus tror jeg. Klem til deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #382 Del Skrevet 18. april TheLibrarian skrev (1 time siden): Takk for det ❤️ Vi prøver igjen, har et på frys, men står over én syklus tror jeg. Klem til deg ❤️ Det er veldig bra! 😍 Jeg gir meg. Har ingentininpå frys og nekter å gå gjennom dette helvette igjen 😞 Anonymkode: 34c70...a55 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheLibrarian Skrevet 18. april #383 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er veldig bra! 😍 Jeg gir meg. Har ingentininpå frys og nekter å gå gjennom dette helvette igjen 😞 Anonymkode: 34c70...a55 Det må være en tung avgjørelse, men det er vel sånn det må bli når du ikke orker mer 😔 Det krever noe enormt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria0304 Skrevet torsdag kl 07:39 #384 Del Skrevet torsdag kl 07:39 Hei dere! Så fryktelig vondt at hos fler av dere ikke endte med graviditet. Jeg lurer på hvordan deres erfaringer er med stimulering? Jeg begynte på mandag, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gjøre dette samtidig med å jobbe 100% i turnus. Jeg føler meg så stusselig som klager, men det er noe drit både fysisk og psykisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheLibrarian Skrevet torsdag kl 07:51 #385 Del Skrevet torsdag kl 07:51 Maria0304 skrev (9 minutter siden): Hei dere! Så fryktelig vondt at hos fler av dere ikke endte med graviditet. Jeg lurer på hvordan deres erfaringer er med stimulering? Jeg begynte på mandag, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gjøre dette samtidig med å jobbe 100% i turnus. Jeg føler meg så stusselig som klager, men det er noe drit både fysisk og psykisk. Jeg var rett og slett sykemeldt. Ville gi meg selv den roen jeg trengte for å kunne gjennomføre det. Jeg har en ganske krevende jobb med høyt tempo til tider (ikke la deg lure av brukernavnet mitt, det er ikke det jeg jobber som 😅). Ser i ettertid at jeg kunne ha jobbet litt, for jeg ble mye sittende hjemme og gruble - ble litt oppslukt av hele prosessen kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria0304 Skrevet torsdag kl 08:39 #386 Del Skrevet torsdag kl 08:39 TheLibrarian skrev (47 minutter siden): Jeg var rett og slett sykemeldt. Ville gi meg selv den roen jeg trengte for å kunne gjennomføre det. Jeg har en ganske krevende jobb med høyt tempo til tider (ikke la deg lure av brukernavnet mitt, det er ikke det jeg jobber som 😅). Ser i ettertid at jeg kunne ha jobbet litt, for jeg ble mye sittende hjemme og gruble - ble litt oppslukt av hele prosessen kanskje. Ja, det er en vanskelig balansegang det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:47 #387 Del Skrevet torsdag kl 08:47 Veldig vanskelig og ofte tar jo desverre prosessene lang tid og man kan ikke være sykemeldt hver måned i et år-halvannet eller fler. Jeg endte med å helt prøve å blokke mellom hver gang. Lettere sagt enn gjort og man prøver jo i desperasjon forskjellig. Ønsker for dere at prosessen ikke må bli like lang som den ble her og at det må ende bra! Jeg hadde flere ivf runder, gikk så over til inseminasjoner grunnet pris, så tilbake til ivf. Nå ser det endelig ut som om turen var vår og jeg krysser alt for at dette lille, vakre hjertet vil fortsette å banke og være med oss! Lykke til alle og ikke gi opp ❤️ Anonymkode: 51da5...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymmeli Skrevet torsdag kl 09:00 #388 Del Skrevet torsdag kl 09:00 Maria0304 skrev (1 time siden): Hei dere! Så fryktelig vondt at hos fler av dere ikke endte med graviditet. Jeg lurer på hvordan deres erfaringer er med stimulering? Jeg begynte på mandag, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gjøre dette samtidig med å jobbe 100% i turnus. Jeg føler meg så stusselig som klager, men det er noe drit både fysisk og psykisk. Jeg jobber også 100% i turnus og har nok vært heldig under stimuleringen og ikke hatt mye bivirkninger underveis. Har nok hatt større utfordringer med å stå i jobb etter egguttak, innsett og ventetid og også etter ventetid. Nå etter 3 negative forsøk føler jeg virkelig jeg har fått en knekk psykisk, og tenker jeg burde tatt mer vare på meg selv tidligere. Samtidig hadde jeg ikke klart å være 100% sykemeldt og med 3 forsøk innen 12mnd genererer det i seg selv mye fravær. Til neste forsøk kommer jeg nok til å be om tilrettelegging for å sørge for at perioden blir så stressfri som mulig. Det er også flere og flere jeg har fortalt det til på jobb, som har hjulpet og gitt mer forståelse. Det er jo ofte en ganske ensom og tung prosess og vi er ekstremt tøffe vi som går igjennom dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria0304 Skrevet torsdag kl 10:28 #389 Del Skrevet torsdag kl 10:28 Mymmeli skrev (1 time siden): Jeg jobber også 100% i turnus og har nok vært heldig under stimuleringen og ikke hatt mye bivirkninger underveis. Har nok hatt større utfordringer med å stå i jobb etter egguttak, innsett og ventetid og også etter ventetid. Nå etter 3 negative forsøk føler jeg virkelig jeg har fått en knekk psykisk, og tenker jeg burde tatt mer vare på meg selv tidligere. Samtidig hadde jeg ikke klart å være 100% sykemeldt og med 3 forsøk innen 12mnd genererer det i seg selv mye fravær. Til neste forsøk kommer jeg nok til å be om tilrettelegging for å sørge for at perioden blir så stressfri som mulig. Det er også flere og flere jeg har fortalt det til på jobb, som har hjulpet og gitt mer forståelse. Det er jo ofte en ganske ensom og tung prosess og vi er ekstremt tøffe vi som går igjennom dette. Det hørtes ikke dumt ut det. Jeg syntes det er vanskelig å ikke vite hvor lang tid det kommer til å ta og om det går i det hele tatt. Er jo ingen garanti liksom. Ett steg av gangen er lettere sagt enn gjort🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymmeli Skrevet torsdag kl 10:43 #390 Del Skrevet torsdag kl 10:43 Maria0304 skrev (13 minutter siden): Det hørtes ikke dumt ut det. Jeg syntes det er vanskelig å ikke vite hvor lang tid det kommer til å ta og om det går i det hele tatt. Er jo ingen garanti liksom. Ett steg av gangen er lettere sagt enn gjort🙃 Det skjønner jeg godt når alt er nytt🙈 Alle tre forsøkene mine har det vært ca 14 dager fra jeg fikk mens til egguttak. Har tatt ovitrelle på dag 11/12 tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria0304 Skrevet torsdag kl 11:09 #391 Del Skrevet torsdag kl 11:09 Mymmeli skrev (24 minutter siden): Det skjønner jeg godt når alt er nytt🙈 Alle tre forsøkene mine har det vært ca 14 dager fra jeg fikk mens til egguttak. Har tatt ovitrelle på dag 11/12 tenker jeg. Ja😅 og med tid så tenker jeg på hvor lang tid det tar før det ender i et barn. Må være blytungt med mange negative forsøk. Kan jeg spørre hvor mange innsett du har hatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymmeli Skrevet torsdag kl 12:00 #392 Del Skrevet torsdag kl 12:00 Maria0304 skrev (43 minutter siden): Ja😅 og med tid så tenker jeg på hvor lang tid det tar før det ender i et barn. Må være blytungt med mange negative forsøk. Kan jeg spørre hvor mange innsett du har hatt? Kanskje greit man ikke vet. Det kan gå på første forsøk eller man kan holde på mange år uten resultat. Lett å si, men det beste er nok å ikke gruble for mye over det🙈 Jeg har hatt to innsett. Har alle gangene fått ut mellom 6-12egg, men en gang ble ingen befruktet og de to andre gangene har det bare vært ett egg igjen dag 3/5 som har blitt satt inn. Så et innsett som førte til negativ test og siste innsett som førte til graviditet, men endte i spontanabort. Satser på at vi rekker et forsøk til før sommerferie🤞🏻Jeg fikk mensen i går, så syklusen virker hvertfall å være normal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria0304 Skrevet torsdag kl 14:54 #393 Del Skrevet torsdag kl 14:54 Mymmeli skrev (1 time siden): Kanskje greit man ikke vet. Det kan gå på første forsøk eller man kan holde på mange år uten resultat. Lett å si, men det beste er nok å ikke gruble for mye over det🙈 Jeg har hatt to innsett. Har alle gangene fått ut mellom 6-12egg, men en gang ble ingen befruktet og de to andre gangene har det bare vært ett egg igjen dag 3/5 som har blitt satt inn. Så et innsett som førte til negativ test og siste innsett som førte til graviditet, men endte i spontanabort. Satser på at vi rekker et forsøk til før sommerferie🤞🏻Jeg fikk mensen i går, så syklusen virker hvertfall å være normal. Hahah ja, du har rett i det🙈 Veit de hvorfor ikke fler kommer til blasocystnivå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymmeli Skrevet torsdag kl 16:26 #394 Del Skrevet torsdag kl 16:26 Maria0304 skrev (1 time siden): Hahah ja, du har rett i det🙈 Veit de hvorfor ikke fler kommer til blasocystnivå? Ikke som vi har fått direkte svar på, nei🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:33 #395 Del Skrevet torsdag kl 17:33 Er det noen her som har hatt fryseforsøk i syklus stimulert med letrozol? Jeg var noe overstimulert ved uttak og måtte vente til ny syklus med innsett. Det varte og rakk, men til slutt etter 47 dager kom blødningen. Skal nå starte på letrozol dag 3-7 og dra på ultralyd på dag 12. Noen som vet om det er vanlig med mer enn 1 ultralyd og perioden før innsett? Er det eggløsningstest som avgjør om det evt blir flere? Og hva hvis eggløsning ikke kommer? Har tatt letrozol i 2 sykluser før og det har resultert en med og en uten eggløsning iht test. Anonymkode: a62a9...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruttrutt Skrevet torsdag kl 17:42 #396 Del Skrevet torsdag kl 17:42 Maria0304 skrev (9 timer siden): Hei dere! Så fryktelig vondt at hos fler av dere ikke endte med graviditet. Jeg lurer på hvordan deres erfaringer er med stimulering? Jeg begynte på mandag, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gjøre dette samtidig med å jobbe 100% i turnus. Jeg føler meg så stusselig som klager, men det er noe drit både fysisk og psykisk. Jeg har bare gått igjennom en stimulering, men etter ca 5 dager hadde jeg ikke hatt sjangs til å være i jobb. Slet veldig bare med å gå pga hovne og vonde eggstokker og det satt i i et par uker etter uttak. Skal nevnes at eggstokker var store og hovene hos meg og jeg fikk i tillegg litt væske i buken, så tror ikke det er normalen😅 Synes det var ganske tungt på psyken også, men likevel, for min del, mye greiere i hodet med hormonene ifm med stimulering enn den depresjonen jeg fant meg selv i etter en letrozol-syklus i ventetiden i forkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:18 #397 Del Skrevet fredag kl 16:18 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Noen som vet om det er vanlig med mer enn 1 ultralyd og perioden før innsett? Er det eggløsningstest som avgjør om det evt blir flere? Og hva hvis eggløsning ikke kommer? Har tatt letrozol i 2 sykluser før og det har resultert en med og en uten eggløsning iht test. Anonymkode: a62a9...ef7 Jeg har inntrykk av at det er kun tykkelsen på slimhinnen som avgjør. Er den for tynn, får du ny UL litt senere, er den tykk nok blir det bare EL test som gjelder 😄. Anonymkode: 26b75...fb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:31 #398 Del Skrevet lørdag kl 08:31 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har inntrykk av at det er kun tykkelsen på slimhinnen som avgjør. Er den for tynn, får du ny UL litt senere, er den tykk nok blir det bare EL test som gjelder 😄. Anonymkode: 26b75...fb1 Ah, ok. Tusen takk for svar🫶🏼 Anonymkode: a62a9...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå