AnonymBruker Skrevet 20. januar #61 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis det er fryseforsøk tror jeg ikke han må være med. Er bare ved uttak og han må levere sæd dersom man ikke bruker sæddonor. Anonymkode: e48f1...ae9 Nei, tenker heller ikke at det er så nødvendig, men vi er nå en gang innkalt begge to. Men jeg skal ha med sånn egenerklæring han har signert og tar med kopi av legitimasjon sånn for sikkerhets skyld, så går det forhåpentligvis bra. Anonymkode: 323fa...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 20. januar #62 Del Skrevet 20. januar Er i gang med IVF for første gang, og det er tre dager siden egguttak. Jeg er ufattelig sliten, og får ikke gjort noe som helst. Klarer så vidt gå opp en trapp! Antar det er en kombinasjon av Cyclogest, og at jeg har sluttet på ADHD-medisin i tilfelle graviditet (utmattelse er bivirkning også der). Har tatt ut ferie til innsett på onsdag, og skal etter planen tilbake på jobb torsdag og fredag. Noen som også har vært utmattet som bivirkning? Er det realistisk at jeg er tilbake til normalt om noen dager, eller må jeg forberede meg på å ringe meg inn syk? 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dogmom14 Skrevet 20. januar #63 Del Skrevet 20. januar Frk.Pøls skrev (På 19.1.2025 den 20.06): Gratulerer så masse! 😃 Årets første positive test! 🤩 Da jeg testet positivt med sønnen min var jeg overlykkelig, men utrolig stressa. Nå meldte det seg en hel haug med andre bekymringer og faktisk litt følelsen av "hva gjør vi nå?" Det gikk egentlig ikke over før langt ut i svangerskapet ettersom morkaka var foran og det tok lang tid før jeg merket noe liv. Alt gikk heldigvis som det skulle, men bekymringene underveis var der selv om. Tenker det er veldig normalt for alle som går gravide, men det er nok litt ekstra spesielt for oss som har hatt en lang vei å gå ❤️ Takk for veldig fin melding ❤️ Jeg fikk resultatet på blodprøven i dag og det var gode verdier, så senker skuldrene litt mer. Må bare holde ut til ultralyd og krysse fingre og tær på at nå er det vår tur 🤞🏽🤞🏽 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimas Skrevet 21. januar #64 Del Skrevet 21. januar Klinikken ringte nå. Ét egg befruktet av 3. Og de ønsket å flytte innsett til i morgen med den begrunnelsen at «det var bare ett egg». Jeg er på en måte glad og skuffet på samme tid. Og kommer bare til å gå å vente på telefon fra dem om at det ikke klarer seg. Herlighet IVF er mentalt utladende🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 21. januar Forfatter #65 Del Skrevet 21. januar Dogmom14 skrev (21 timer siden): Takk for veldig fin melding ❤️ Jeg fikk resultatet på blodprøven i dag og det var gode verdier, så senker skuldrene litt mer. Må bare holde ut til ultralyd og krysse fingre og tær på at nå er det vår tur 🤞🏽🤞🏽 Godt å høre! Håper det blir mange positive resultater i årets tråd 😀 Masse lykke til med svangerskapet, håper du hører fra deg fra tid til annen ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 21. januar Forfatter #66 Del Skrevet 21. januar Minimas skrev (9 timer siden): Klinikken ringte nå. Ét egg befruktet av 3. Og de ønsket å flytte innsett til i morgen med den begrunnelsen at «det var bare ett egg». Jeg er på en måte glad og skuffet på samme tid. Og kommer bare til å gå å vente på telefon fra dem om at det ikke klarer seg. Herlighet IVF er mentalt utladende🙈 Ett befruktet er bra! Vært i samme sko der, er grusomt nervepirrende! 🙈 Jeg heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimas Skrevet 21. januar #67 Del Skrevet 21. januar Frk.Pøls skrev (11 minutter siden): Ett befruktet er bra! Vært i samme sko der, er grusomt nervepirrende! 🙈 Jeg heier på deg! Tusen takk! Dagen i dag har egentlig gått i tåke. Fallhøyden er så innmari stor når det bare er ett egg. Har to timers kjøring til klinikken i morgen. Kommer til å være en utrolig nervepirrende tur. Er det innafor å ringe å spørre når telefonen på klinikken åpner, slik at vi får vite før vi drar om vi skal komme eller ikke?🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 21. januar Forfatter #68 Del Skrevet 21. januar Minimas skrev (1 time siden): Tusen takk! Dagen i dag har egentlig gått i tåke. Fallhøyden er så innmari stor når det bare er ett egg. Har to timers kjøring til klinikken i morgen. Kommer til å være en utrolig nervepirrende tur. Er det innafor å ringe å spørre når telefonen på klinikken åpner, slik at vi får vite før vi drar om vi skal komme eller ikke?🥴 Det er veldig innenfor! Skader aldri å ringe ☺️ Masse lykke til! Fortell gjerne hvordan det gikk 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka12 Skrevet 22. januar #69 Del Skrevet 22. januar Noen som har lykkes etter de fikk prednisolon og blodfortynnende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimas Skrevet 22. januar #70 Del Skrevet 22. januar Frk.Pøls skrev (14 timer siden): Det er veldig innenfor! Skader aldri å ringe ☺️ Masse lykke til! Fortell gjerne hvordan det gikk 🥰 Jammen meg ble det innsett i dag😍Hadde delt seg i 4 og så helt perfekt ut fikk jeg beskjed om. Jeg ringte inn så fort telefonen åpnet, og fikk en mye enklere biltur til Oslo enn om jeg skulle vært uvitende helt fram. Nå får jeg bare krysse fingre og tær og alt jeg har, for at dette er gullegget❤️ Selv om jeg vet at sannsynligheten for det ikke er kjempehøy altså🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 23. januar Forfatter #71 Del Skrevet 23. januar Minimas skrev (På 22.1.2025 den 12.25): Jammen meg ble det innsett i dag😍Hadde delt seg i 4 og så helt perfekt ut fikk jeg beskjed om. Jeg ringte inn så fort telefonen åpnet, og fikk en mye enklere biltur til Oslo enn om jeg skulle vært uvitende helt fram. Nå får jeg bare krysse fingre og tær og alt jeg har, for at dette er gullegget❤️ Selv om jeg vet at sannsynligheten for det ikke er kjempehøy altså🙈 Hurra! Det er helt supert! 😃 Gratulerer som ruger!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 24. januar Forfatter #72 Del Skrevet 24. januar Shit... mensen kom et par dager for tidlig og jeg starter derfor med menopur i kveld 😳 Var ikke forberedt på å begynne før etter helgen. Har jo forsåvidt vært forberedt lenge på oppstart, men dette ble litt kastet på meg merket jeg 🫠 Alt ble plutselig veldig ekte og følelsen av å gå ut fra apoteket med medisiner til over 20 000, er noe spesielt! Har absolutt brukt dette beløpet før, men denne gangen får vi det ikke tilbake fra Helfo. Sitter og føler på at vi potensielt "kaster bort" veldig mye penger. Stresset kom plutselig veldig kastet på meg 🫠 Hvordan går det med dere andre? 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #73 Del Skrevet 24. januar filifjonka12 skrev (På 22.1.2025 den 11.48): Noen som har lykkes etter de fikk prednisolon og blodfortynnende? Ja, men hadde også donor for første gang da. Hadde 11 innsett med mannens sæd før det som ikke førte frem. Anonymkode: e48f1...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka12 Skrevet tirsdag kl 11:29 #74 Del Skrevet tirsdag kl 11:29 Frk.Pøls skrev (På 24.1.2025 den 20.27): Shit... mensen kom et par dager for tidlig og jeg starter derfor med menopur i kveld 😳 Var ikke forberedt på å begynne før etter helgen. Har jo forsåvidt vært forberedt lenge på oppstart, men dette ble litt kastet på meg merket jeg 🫠 Alt ble plutselig veldig ekte og følelsen av å gå ut fra apoteket med medisiner til over 20 000, er noe spesielt! Har absolutt brukt dette beløpet før, men denne gangen får vi det ikke tilbake fra Helfo. Sitter og føler på at vi potensielt "kaster bort" veldig mye penger. Stresset kom plutselig veldig kastet på meg 🫠 Hvordan går det med dere andre? 💕 Såå spennende! Da blir det egguttak om ikke så lenge da? Her har jeg pause enn så lenge, håper på nytt innsett i løpet av mars. KJenner veldig igjen følelsen av å potensielt kaste bort masse penger..men ser ikke egentlig for meg at jeg vil angre uansett utfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:40 #75 Del Skrevet tirsdag kl 20:40 Jeg skulle egentlig i gang med fryseforsøk nå og har fått beskjed om å melde inn neste mens. Det viser imidlertid at jeg er gravid - sjukt nok, etter rundt 2,5 års prøving uten å lykkes. Spørsmålet er - hvor lenge er det innafor å vente med å melde fra? Jeg er bare rundt 15 dpo, så det er jo mye som kan skje de neste dagene og ukene. Mister jeg "plassen min" om jeg melder fra om graviditet? Noen med erfaring? Er så redd for at jeg mister innen et par uker og så må stille meg bakerst i køen igjen... Anonymkode: 323fa...6ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym-NN Skrevet 2 timer siden #76 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 21.40): Jeg skulle egentlig i gang med fryseforsøk nå og har fått beskjed om å melde inn neste mens. Det viser imidlertid at jeg er gravid - sjukt nok, etter rundt 2,5 års prøving uten å lykkes. Spørsmålet er - hvor lenge er det innafor å vente med å melde fra? Jeg er bare rundt 15 dpo, så det er jo mye som kan skje de neste dagene og ukene. Mister jeg "plassen min" om jeg melder fra om graviditet? Noen med erfaring? Er så redd for at jeg mister innen et par uker og så må stille meg bakerst i køen igjen... Anonymkode: 323fa...6ca Jeg ble også gravid naturlig rett før planlagt fryseforsøk, sa ifra til Riksen, og de svarte at de beholder meg i systemet i 3 måneder. Hvis det ikke gikk veien senere enn det, måtte jeg henvises på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå