Frk.Pøls Skrevet 28. desember 2024 #1 Del Skrevet 28. desember 2024 Hei! Nytt år og ny samletråd for oss som går eller skal gå igjennom IVF, ICSI og andre former for prøverør/assistert befruktning. Samme regler som før tenker jeg er greit? Del gjerne tester i samletråden for graviditetstester, fortell gjerne om forsøket var suksessfullt, men del gjerne oppdateringer i tråden for gravide eventuelt lag en egen tråd for de som blir gravide, men ønsker å snakke videre med personer i samme situasjon. Høres fint ut? ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #2 Del Skrevet 28. desember 2024 Kan starte med meg selv ☺️ Har en 5 år gammel ivf gutt og har de siste årene hatt flere innsett i håp om et søsken. Ble gravid på nest siste forsøket, men mistet dessverre i en dramatisk exu. Har nå det siste halve året brukt tiden på å gå ned i vekt og har nå gått ned hele 20 kilo. Alt i håp om å få ut egg fra den venstre siden også, som hele tiden har vært utilgjengelig. Vi håper naturlig nok også på at en sunnere vekt vil ha utslag i seg selv ❤️ Har brukt opp forsøkene på Riksen og skal ha oppstart på Hausken nå om i midten av januar. Skal da gå fra "standard" opplegg på Riksen med lang protokoll med gonapeptyl, gonal-f , ovitrelle og cyclogest, til kort protokoll med to uker med progynova før mens (for å få eggene til å vokse mer jevnt ved stimulering), menopur, fyrmadel og ovitrelle + gonapeptyl for modning og eggløsning, og cyclogest samt prenisolon etter innsett. Har blandede følelser om oppstart igjen, men håper på at dette, etter flere år... endelig blir året 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #3 Del Skrevet 28. desember 2024 Frk.Pøls skrev (4 timer siden): Kan starte med meg selv ☺️ Har en 5 år gammel ivf gutt og har de siste årene hatt flere innsett i håp om et søsken. Ble gravid på nest siste forsøket, men mistet dessverre i en dramatisk exu. Har nå det siste halve året brukt tiden på å gå ned i vekt og har nå gått ned hele 20 kilo. Alt i håp om å få ut egg fra den venstre siden også, som hele tiden har vært utilgjengelig. Vi håper naturlig nok også på at en sunnere vekt vil ha utslag i seg selv ❤️ Har brukt opp forsøkene på Riksen og skal ha oppstart på Hausken nå om i midten av januar. Skal da gå fra "standard" opplegg på Riksen med lang protokoll med gonapeptyl, gonal-f , ovitrelle og cyclogest, til kort protokoll med to uker med progynova før mens (for å få eggene til å vokse mer jevnt ved stimulering), menopur, fyrmadel og ovitrelle + gonapeptyl for modning og eggløsning, og cyclogest samt prenisolon etter innsett. Har blandede følelser om oppstart igjen, men håper på at dette, etter flere år... endelig blir året 🥰 Som en som har 7 uttak og x-antall forsøk bak seg så høres det du har fått fra Hausken fornuftig ut. Har du også vurdert Albyl-e? Blodfortynnende. Hva med Plaquenil? I tillegg til dette tar jeg også Fragmin. Istedenfor Cyclogest tar jeg Prolutex, men det er svindyrt iforhold. Meriofert er et mer naturlig hormon, jeg responderte veldig bra på det under stimulering. Anonymkode: e48f1...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som en som har 7 uttak og x-antall forsøk bak seg så høres det du har fått fra Hausken fornuftig ut. Har du også vurdert Albyl-e? Blodfortynnende. Hva med Plaquenil? I tillegg til dette tar jeg også Fragmin. Istedenfor Cyclogest tar jeg Prolutex, men det er svindyrt iforhold. Meriofert er et mer naturlig hormon, jeg responderte veldig bra på det under stimulering. Anonymkode: e48f1...ae9 Godt å høre din erfaring! Hvorfor tar man blodfortynnende? og de andre medikamentene du nevner har jeg ikke hørt om, fortell gjerne mer! Er så vant med standard opplegg fra Riksen, så mye av det jeg får fra Hausken (og ikke minst hvorfor) var også helt nytt for meg. Merker det var godt med en litt dypere prat på Hausken enn det vi har fått på Riksen 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #5 Del Skrevet 28. desember 2024 Hei! Første runde med IVF for oss i september 2024. Fikk da ut 12 egg, som endte med 4 blasto på frys og ett ferskinnsett. Ferskinsett endte negativt. Hatt ett fryseforsøk etter det, som også endte negativt. Fryseforsøket var i naturlig syklus, brukt Prolutex fra ett par dager før innsett og frem til testdato. Etter to negative forsøk begynner allerede litt stress å melde seg med om hvor lang tid det vil ta/om det vil gå osv. Selv om jeg leser om mange med langt flere forsøk bak seg, så er det jo en litt tung prosess. Anonymkode: 57aa8...1bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk94 Skrevet 28. desember 2024 #6 Del Skrevet 28. desember 2024 Blir med dere på ivf reisen i 2025. Er ikke helt sikkert hvilken regler du referer til men håper jeg er innafor med det jeg skriver 😊. Jeg er 30 år og sammen med partner skal vi gang med første ivf forsøk i midten av januar på UNN. Kort protokoll med Rekovelle og Ganirelix Fra før av har vi en 3 år gammel datter laget på egenhånd. Noe har skjedd i etterkant, i begynnelsen av desember fikk jeg vite at begge egglederne mine var tette, uvisst hvorfor. Mange blandede følelser med å snart være i i gang men har funnet masse "glede" i å lese på forum og høre fertelitetspoden 😊. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei! Første runde med IVF for oss i september 2024. Fikk da ut 12 egg, som endte med 4 blasto på frys og ett ferskinnsett. Ferskinsett endte negativt. Hatt ett fryseforsøk etter det, som også endte negativt. Fryseforsøket var i naturlig syklus, brukt Prolutex fra ett par dager før innsett og frem til testdato. Etter to negative forsøk begynner allerede litt stress å melde seg med om hvor lang tid det vil ta/om det vil gå osv. Selv om jeg leser om mange med langt flere forsøk bak seg, så er det jo en litt tung prosess. Anonymkode: 57aa8...1bc Hei! Her finner du nok mange som skjønner akkurat hva du føler ❤️ Har kjent på det mye, og kjenner på det igjen nå. Fra nå av er det også snakk om enormt mye penger som går. Men vi vil gjerne falle til ro på at vi faktisk har prøvd alt før vi eventuelt skrinlegger flere forsøk. IVF er, vil jeg tørre å påstå, alltid en tøff prosess. Men, så er ofte håpet om et positivt resultat større enn den tøffe prosessen, og man går gjennom det igjen og igjen allikevel ❤️ Du har da 3 blastoer igjen? Det er jo kjempe bra! Hva tenker du om styrt syklus kontra naturlig? Jeg har kun hatt ett fryseforsøk da vi ikke har fått embryoer på frys på denne runden med "babyforsøk", så jeg kan ikke noe særlig om verken det ene eller det andre😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #8 Del Skrevet 28. desember 2024 (endret) frk94 skrev (18 minutter siden): Blir med dere på ivf reisen i 2025. Er ikke helt sikkert hvilken regler du referer til men håper jeg er innafor med det jeg skriver 😊. Jeg er 30 år og sammen med partner skal vi gang med første ivf forsøk i midten av januar på UNN. Kort protokoll med Rekovelle og Ganirelix Fra før av har vi en 3 år gammel datter laget på egenhånd. Noe har skjedd i etterkant, i begynnelsen av desember fikk jeg vite at begge egglederne mine var tette, uvisst hvorfor. Mange blandede følelser med å snart være i i gang men har funnet masse "glede" i å lese på forum og høre fertelitetspoden 😊. Hei! Disse "reglene" jeg skriver om har vel mer eller mindre blitt "standard" i disse trådene 🙂 Har i tidligere år vært en del diskusjoner rundt blant annet bilder av positive tester og hvordan man har det eller spørsmål rundt en graviditet. Dette har det tidligere blitt en del diskusjon rundt da det er mange med ulike erfaringer rundt denne prosessen. Jeg har holdt på med dette i mange år, og synes det er velig godt å høre om de som lykkes. På den andre siden, er det mange andre som kjenner på hvor ekstra tungt det er når andre lykkes. Det kommer nok også helt an på hvor man er i prosessen selv. Jeg personlig, synes det er fint å ha rom for alle, og håper at de som blir med i lengre, eller kortere tid i denne tråden, er enige ❤️ Så sørger vi for sammen at er rom for både toppene og nedturene i en prosess som kan være og er krevende for mange. Jeg håper alle kan være enige om å hjelpe hverandre når ting er vanskelig, og heie på hverandre når det går bra ❤️ Spennende med første forsøk! Jeg hadde mitt aller første da jeg var 30 og husker det veldig godt! Har hørt om rekovelle, det stimulerer eggene? Eller tar jeg feil? 😅 Hva med ganirelix? Den var ny for meg 🙂 Endret 28. desember 2024 av Frk.Pøls 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #9 Del Skrevet 28. desember 2024 Frk.Pøls skrev (32 minutter siden): Hei! Her finner du nok mange som skjønner akkurat hva du føler ❤️ Har kjent på det mye, og kjenner på det igjen nå. Fra nå av er det også snakk om enormt mye penger som går. Men vi vil gjerne falle til ro på at vi faktisk har prøvd alt før vi eventuelt skrinlegger flere forsøk. IVF er, vil jeg tørre å påstå, alltid en tøff prosess. Men, så er ofte håpet om et positivt resultat større enn den tøffe prosessen, og man går gjennom det igjen og igjen allikevel ❤️ Du har da 3 blastoer igjen? Det er jo kjempe bra! Hva tenker du om styrt syklus kontra naturlig? Jeg har kun hatt ett fryseforsøk da vi ikke har fått embryoer på frys på denne runden med "babyforsøk", så jeg kan ikke noe særlig om verken det ene eller det andre😌 Er godt å høre, samtidig som eg føler så med alle som må gå gjennom det på nytt og på nytt❤️ For vår del er det også snakk om mye penger, da vi startet med 3pk privat - grunnet lang ventetid og gjentatte utsettelser i det offentlige. Så litt av bekymringen er jo også å måtte gå over til offentlig dersom vi ikke lykkes på de 3 forsøkene privat. Men, det føles jo uansett verdt det når man ønsker det så sterkt❤️ Ser jeg skrev litt feil. Fikk 3 blastoer på frys, så har nå 2 igjen - og håper selvsagt at en av de skal sitte. Kan ingenting om forskjellen mellom styrt eller naturlig syklus. Virket som klinikken egentlig ønsket styrt, men siden det var for sent å starte på styrt etter ferskforsøket (begynte å blø en fredagskveld), så ble det naturlig. Blir spennende å se hva de tenker om nytt forsøk etter nytt år🥰 Anonymkode: 57aa8...1bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk94 Skrevet 28. desember 2024 #10 Del Skrevet 28. desember 2024 Frk.Pøls skrev (28 minutter siden): Hei! Disse "reglene" jeg skriver om har vel mer eller mindre blitt "standard" i disse trådene 🙂 Har i tidligere år vært en del diskusjoner rundt blant annet bilder av positive tester og hvordan man har det eller spørsmål rundt en graviditet. Dette har det tidligere blitt en del diskusjon rundt da det er mange med ulike erfaringer rundt denne prosessen. Jeg har holdt på med dette i mange år, og synes det er velig godt å høre om de som lykkes. På den andre siden, er det mange andre som kjenner på hvor ekstra tungt det er når andre lykkes. Det kommer nok også helt an på hvor man er i prosessen selv. Jeg personlig, synes det er fint å ha rom for alle, og håper at de som blir med i lengre, eller kortere tid i denne tråden, er enige ❤️ Så sørger vi for sammen at er rom for både toppene og nedturene i en prosess som kan være og er krevende for mange. Jeg håper alle kan være enige om å hjelpe hverandre når ting er vanskelig, og heie på hverandre når det går bra ❤️ Spennende med første forsøk! Jeg hadde mitt aller første da jeg var 30 og husker det veldig godt! Har hørt om rekovelle, det stimulerer eggene? Eller tar jeg feil? 😅 Hva med ganirelix? Den var ny for meg 🙂 Skjønner ❤️. Blir kjempe spennende! Er så godt at det endelig skjer noe. Selv om jeg føler at jeg skulle visst at vi trengt hjelp når vi for over 2 år siden begynte å forsøke på nr.2. Under tidligere ultralyd av eggstokkene kunne de skimte 16-17 folikkeler. Aner ikke om det har noe å si for det videre løpet, er en helt ny verden for meg. Hadde ikke tenkt at vi skulle i gang med ivf men nå er vi snart i gang. Rekovelle stimulerer eggene og Ganirelix skal jeg begynne med noen dager etterpå, trur den er med på hemme eggløsning ettersom jeg har forstått 😊. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #11 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Er godt å høre, samtidig som eg føler så med alle som må gå gjennom det på nytt og på nytt❤️ For vår del er det også snakk om mye penger, da vi startet med 3pk privat - grunnet lang ventetid og gjentatte utsettelser i det offentlige. Så litt av bekymringen er jo også å måtte gå over til offentlig dersom vi ikke lykkes på de 3 forsøkene privat. Men, det føles jo uansett verdt det når man ønsker det så sterkt❤️ Ser jeg skrev litt feil. Fikk 3 blastoer på frys, så har nå 2 igjen - og håper selvsagt at en av de skal sitte. Kan ingenting om forskjellen mellom styrt eller naturlig syklus. Virket som klinikken egentlig ønsket styrt, men siden det var for sent å starte på styrt etter ferskforsøket (begynte å blø en fredagskveld), så ble det naturlig. Blir spennende å se hva de tenker om nytt forsøk etter nytt år🥰 Anonymkode: 57aa8...1bc Jeg har trua på at det kommer til å gå bra! Med flere på frys etter ett uttak, så lover det godt🥰 aaah, da forstår jeg! Da blir det styrt neste forsøk? Hvilken klinikk holder dere til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #12 Del Skrevet 28. desember 2024 frk94 skrev (29 minutter siden): Skjønner ❤️. Blir kjempe spennende! Er så godt at det endelig skjer noe. Selv om jeg føler at jeg skulle visst at vi trengt hjelp når vi for over 2 år siden begynte å forsøke på nr.2. Under tidligere ultralyd av eggstokkene kunne de skimte 16-17 folikkeler. Aner ikke om det har noe å si for det videre løpet, er en helt ny verden for meg. Hadde ikke tenkt at vi skulle i gang med ivf men nå er vi snart i gang. Rekovelle stimulerer eggene og Ganirelix skal jeg begynne med noen dager etterpå, trur den er med på hemme eggløsning ettersom jeg har forstått 😊. Det er så gjenkjennelig! Prøver å ikke tenke på om hva som kunne vært hverdagen vår nå om vi hadde visst det vi visste nå, da 🤨 Men, for egen mental helses del, så blir man tvunget til å se fremover og ta neste steg! Mange follikler er jo veldig lovende! Jeg har som regel rundt 5-6. Men de har bare fått sett på høyre side. Så vi håper nå at man "får tak i" venstre siden og, og at vi får ut flere egg. Hadde vært så utrolig deilig å få noen flere muligheter! Har du kort eller lang protokoll? Høres ut som kort ettersom du skal bruke ganirelix, den gjør det samme som fyrmadel som jeg skal gå på 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #13 Del Skrevet 28. desember 2024 Frk.Pøls skrev (4 minutter siden): Jeg har trua på at det kommer til å gå bra! Med flere på frys etter ett uttak, så lover det godt🥰 aaah, da forstår jeg! Da blir det styrt neste forsøk? Hvilken klinikk holder dere til? Takk for det! Krysser fingrene for oss begge (og oss alle🤞🏻😊) Regner med det blir styrt syklus neste runde, men har ikke fått avklart dette endelig med klinikk pga julestengt. Kvier meg litt for det, da jeg har lest at "mange" blir dårlig av Progynova som jeg må ta om det blir styrt. Men med styrt er vel fordelen at vi ikke risikerer innsett en helg de har stengt og da utsatt forsøk. Vi holder til hos Hausken i Bergen. Dere skulle også i gang hos Hausken? Anonymkode: 57aa8...1bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #14 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for det! Krysser fingrene for oss begge (og oss alle🤞🏻😊) Regner med det blir styrt syklus neste runde, men har ikke fått avklart dette endelig med klinikk pga julestengt. Kvier meg litt for det, da jeg har lest at "mange" blir dårlig av Progynova som jeg må ta om det blir styrt. Men med styrt er vel fordelen at vi ikke risikerer innsett en helg de har stengt og da utsatt forsøk. Vi holder til hos Hausken i Bergen. Dere skulle også i gang hos Hausken? Anonymkode: 57aa8...1bc Det kommer nok til å gå kjempe fint! Det er dessverre sånn at man hører oftere om de som opplever de kjipe og vonde tingene, enn de som alt bare "funker for" 🙂 Jeg husker kun at jeg hadde lettere hodepine av progynova, ellers gikk det helt fint ☺️ Jess! Med styrt syklus har man muligheten til å utsette prosessen noe, om det skulle være nødvendig. Det er jo en kjempe fordel! Det var også grunnen til at jeg ønsket det, rett og slett for å minske stresset. Jeg har dessverre lett for å overtenke det meste og synes det var deilig å føle at jeg hadde en viss kontroll, om ikke annet 😅 Hausken ja, men på Lysaker i Oslo ☺️ Har generelt hørt mye positivt om de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #15 Del Skrevet 28. desember 2024 Frk.Pøls skrev (8 minutter siden): Det kommer nok til å gå kjempe fint! Det er dessverre sånn at man hører oftere om de som opplever de kjipe og vonde tingene, enn de som alt bare "funker for" 🙂 Jeg husker kun at jeg hadde lettere hodepine av progynova, ellers gikk det helt fint ☺️ Jess! Med styrt syklus har man muligheten til å utsette prosessen noe, om det skulle være nødvendig. Det er jo en kjempe fordel! Det var også grunnen til at jeg ønsket det, rett og slett for å minske stresset. Jeg har dessverre lett for å overtenke det meste og synes det var deilig å føle at jeg hadde en viss kontroll, om ikke annet 😅 Hausken ja, men på Lysaker i Oslo ☺️ Har generelt hørt mye positivt om de! Er det jeg prøver å tenke på også, at man hører ofte mest om de negative sidene ved medisin. Så bra at du ikke følte noe større ubehag når du brukte de😊 Hehe, kjenner meg igjen der. Var litt krisestemning rundt testing av eggløsing og planlegging (vi har litt reiseveg) nå dette forsøket. Og var jo selvsagt sikker på at innsett skulle havne på helg, så ble litt stress å ikke kunne "kontrollere" det ja. Så spennende! Tror nok dere vil finne dere fint til rette med de, vi er i alle fall veldig fornøyd med de i Bergen. Svaret raskt, ser oss veldig godt som personer og er generelt flinke og støttende😊 Anonymkode: 57aa8...1bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #16 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er det jeg prøver å tenke på også, at man hører ofte mest om de negative sidene ved medisin. Så bra at du ikke følte noe større ubehag når du brukte de😊 Hehe, kjenner meg igjen der. Var litt krisestemning rundt testing av eggløsing og planlegging (vi har litt reiseveg) nå dette forsøket. Og var jo selvsagt sikker på at innsett skulle havne på helg, så ble litt stress å ikke kunne "kontrollere" det ja. Så spennende! Tror nok dere vil finne dere fint til rette med de, vi er i alle fall veldig fornøyd med de i Bergen. Svaret raskt, ser oss veldig godt som personer og er generelt flinke og støttende😊 Anonymkode: 57aa8...1bc Magefølelsen var i alle fall veldig god når vi gikk derfra! Alt var så profesjonelt og vi ble så utrolig godt tatt i mot. Vi var først på Medicus, men der var det dessverre motsatt opplevelse. Kan nok tenkes at opplevelsen der også bidro til at vi følte vi fant klinikken for oss når vi kom til Hausken 🤪 Har dere noen dato for oppstart, eller tenker dere å vente litt? Det er jo enda en fordel med det private, man kan bestemme litt mer selv 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #17 Del Skrevet 28. desember 2024 Frk.Pøls skrev (15 minutter siden): Magefølelsen var i alle fall veldig god når vi gikk derfra! Alt var så profesjonelt og vi ble så utrolig godt tatt i mot. Vi var først på Medicus, men der var det dessverre motsatt opplevelse. Kan nok tenkes at opplevelsen der også bidro til at vi følte vi fant klinikken for oss når vi kom til Hausken 🤪 Har dere noen dato for oppstart, eller tenker dere å vente litt? Det er jo enda en fordel med det private, man kan bestemme litt mer selv 😅 Ja det kan jo ha noe med saken å gjøre, men tenker man skal stole på magefølelsen uansett😊 Vi tenker å gå i gang med nytt forsøk så snart det går. Nå er vi jo litt i moduset, så får bare kjøre på tenker jeg. Dersom jeg skal ha styrt syklus må vi vente til neste mens rundt 20 januar. Dersom det er naturlig syklus så blir det vel tidligere ettersom jeg er ferdig med mens i dag. Jeg tipper på styrt. Hva med dere? Dere skal starte opp i midten av januar? Jeg hadde kort protokoll som du skal ha nå. Brukte rekovelle for stimulering av egg og ganirelix for å utsette eggløsing. Så gonapeptyl og ovitrelle før eggutehenting. Veldig greie medisiner synest jeg med alle, var lite bivirkninger. 😊 Anonymkode: 57aa8...1bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #18 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja det kan jo ha noe med saken å gjøre, men tenker man skal stole på magefølelsen uansett😊 Vi tenker å gå i gang med nytt forsøk så snart det går. Nå er vi jo litt i moduset, så får bare kjøre på tenker jeg. Dersom jeg skal ha styrt syklus må vi vente til neste mens rundt 20 januar. Dersom det er naturlig syklus så blir det vel tidligere ettersom jeg er ferdig med mens i dag. Jeg tipper på styrt. Hva med dere? Dere skal starte opp i midten av januar? Jeg hadde kort protokoll som du skal ha nå. Brukte rekovelle for stimulering av egg og ganirelix for å utsette eggløsing. Så gonapeptyl og ovitrelle før eggutehenting. Veldig greie medisiner synest jeg med alle, var lite bivirkninger. 😊 Anonymkode: 57aa8...1bc Ser den! Er bare å kjøre på når man har muligheten! På Riksen måtte vi vente latterlig lenge mellom hvert forsøk, så dette er helt uvant for meg 😂 Jeg venter mens om noen dager og skal begynne med progynova syklusdag 21. Så er det bare å vente på mens og starte med menopur! Så da er jeg rett bak deg i løypa 😃 Er veldig spent på bivirkninger denne gangen, er så mange av de jeg skal gå på jeg aldri har prøvd 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk94 Skrevet 28. desember 2024 #19 Del Skrevet 28. desember 2024 Frk.Pøls skrev (2 timer siden): Det er så gjenkjennelig! Prøver å ikke tenke på om hva som kunne vært hverdagen vår nå om vi hadde visst det vi visste nå, da 🤨 Men, for egen mental helses del, så blir man tvunget til å se fremover og ta neste steg! Mange follikler er jo veldig lovende! Jeg har som regel rundt 5-6. Men de har bare fått sett på høyre side. Så vi håper nå at man "får tak i" venstre siden og, og at vi får ut flere egg. Hadde vært så utrolig deilig å få noen flere muligheter! Har du kort eller lang protokoll? Høres ut som kort ettersom du skal bruke ganirelix, den gjør det samme som fyrmadel som jeg skal gå på 🙂 Ja fortid får være fortid, nå blir det en spennende tid i møte 😊. Ååh håper de får tak i begge sidene nå 🤞. Jeg har kort protokoll ja 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #20 Del Skrevet 1. januar Henger meg på her igjen🙈 Legger bak meg to forsøk i fjor og starter med 3. forsøk i februar. Kjenner det er lettere fordi vi vet hva vi går til og hva man kan forvente, men samtidig har de andre forsøkene bare ført til et innsett med negativ test og et egguttak hvor ingen egg ble befruktet. Måtte 2025 bli vårt år❤️ Anonymkode: afa3c...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå