Gå til innhold

Kjæreste som tror på alt svigers sier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 3 år. Jeg har merket en stund at han hører på alt foreldrene hans sier, og mener at alt de sier og gjør er riktig pg den absolutt sannhet. I starten av forholdet sa han til meg at de visste alltid best, og han mente oppriktig at de alltid tenkte og handlet riktig. For meg som kom utenfra med en annen oppvekst og andre perspektiver, så var jeg stadig vekk uenig med hva de mente og gjorde. Jeg prøvde å forklare kjæresten min at ingen alltid tenker og handler riktig. Dette virket som et helt nytt fenomen for ham å innse at foreldrene hans ikke var feilfrie. Det hadde ikke falt han inn å sette spørsmålstegn ved noe de sa.

Dette synes jeg er veldig spesielt. Hva er greia med menn og lojaliteten til foreldrene deres? Synes ofte jeg hører om flere venninner som har kjærester samme holdninger. Nå skal det sies at det har blitt litt bedre i løpet av de årene vi har vært sammen, men det har gjort meg litt bekymret for fremtiden. Vi er begge to i 20 årene, og jeg er redd for at han vil være mer "lojal" mot foreldrene sine enn oss som par.

Anonymkode: be374...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...