AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Får din 10 åring se 12 årsgrense film på kino alene? Eller sammen med venner,?Hvor strenge er kinoen? Anonymkode: e2871...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Bli med barnet ditt på kino du så blir det ikke trøbbel. Anonymkode: 031d5...482 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden det er lov i følge med voksen. Du må avgjøre modenhet til ditt barn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Det går helt fint. Vi har vært med i de tilfellene dette har vært aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Det er lov så ja Anonymkode: c8c06...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bli med barnet ditt på kino du så blir det ikke trøbbel. Anonymkode: 031d5...482 Hvordan skal det bli trøbbel når det er lov? Anonymkode: c8c06...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan skal det bli trøbbel når det er lov? Anonymkode: c8c06...4ed Det er ikke lov bare med venner. En voksen må være med. Anonymkode: 031d5...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden Kommer an på filmen, tenker jeg. Jurassic Park hadde vel 11-årsgrense. Den ville hun nok tålt fint. Hun får ikke mareritt om dinoer. Hvis det er tydelig fantasibaserte eller utrolige ting som ikke kan skje i virkeligheten, så ville det nok gått greit. Hvis det går mer på vikelighetsnære ting, krig og katastrofe, og store følelsesutbrudd, så er jeg mer skeptisk. Det er ikke alltid det står folk i døra og sjekker billett her. Vet ikke om de sjekker på 12-årsfilm, men det er jo umulig for en kinoansatt å vite hvor gamle barna er, og umulig for barna å bevise det. Så jeg tipper det skal mye til før de nekter inngang. En seksåring slipper nok ikke inn, men de nekter nok ikke en tiåring inngang. Anonymkode: 44380...915 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden Aldersgrense er jo bare veiledende. Anonymkode: c0a5e...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Aldersgrense er jo bare veiledende. Anonymkode: c0a5e...810 Kanskje. På barnevakten står det: På kino må barn ha med seg en voksen hvis de vil se en kinofilm med ett trinn høyere aldersgrense enn deres egen alder. Dette kalles ledsagerregelen. Men jeg kan ikke se for meg hvordan dette kan håndheves i praktis. Anonymkode: 44380...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 13 timer siden #11 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje. På barnevakten står det: På kino må barn ha med seg en voksen hvis de vil se en kinofilm med ett trinn høyere aldersgrense enn deres egen alder. Dette kalles ledsagerregelen. Men jeg kan ikke se for meg hvordan dette kan håndheves i praktis. Anonymkode: 44380...915 Vel, de nektes adgang, da, om kinovakten tror de ikke er gamle nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #12 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kanskje. På barnevakten står det: På kino må barn ha med seg en voksen hvis de vil se en kinofilm med ett trinn høyere aldersgrense enn deres egen alder. Dette kalles ledsagerregelen. Men jeg kan ikke se for meg hvordan dette kan håndheves i praktis. Anonymkode: 44380...915 Vi fikk med lapp eller at en voksen fulgte oss til vi skulle inn og ga beskjed om at vi fikk lov til å se. Når det er 2 år, er det ikke mye. Hadde det vært 15/16 års grense er det nok verre. Anonymkode: c0a5e...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå