Netrom123 Skrevet 28. desember 2024 #1 Del Skrevet 28. desember 2024 Hei! Skal kjøpe en smartklokke, men er jo tusen forskjellige… Mitt bruk er da til hverdags, vil også ha noe som er robust som jeg kan bruke på jobb og har en lang batteritid. Er det noen som kan anbefale noen klokker? Har også iPhone om det er noe og si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #2 Del Skrevet 28. desember 2024 Har du et budsjett eller kan du betale så mye som nødvendig? Hva er god batteritid? Apple Watch har vel dårligste batteritiden på markedet, må lades hver dag om man ikke har Apple Watch Ultra. Skal du bruke den til trening eller mest som en forlengelse av mobilen? Selv har jeg en apple watch (series 9) og er superfornøyd, den kan brukes til å spore søvn, trening og er en forlengelse av mobilen på det jeg trenger den til. Ulempen er at den må lades hver dag, men det er ikke et stort minus for meg. Men nå er jeg i kanskje overkant glad i apple-dingser og synes det fungerer veldig godt sammen, og så har jeg ikke satt meg inn i smartklokker fra andre merker. Anonymkode: 1d779...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå