Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #1 Skrevet 3. mars 2006 Heisann Skal kjøpe Winsor Pilates DVD men synes den er litt dyr på TV shop. Er det bare de som forhandler denne DVDen? Kom gjerne med andre anbefalinger til DVDer God helg
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2006 #2 Skrevet 3. mars 2006 (endret) Så vidt jeg vet selger de winsor kun hos tvshop, da blir jo alternativet å kjøpe brukt. Jeg vet de har pilates dvdèr hos bokkilden. Endret 3. mars 2006 av ~Alwa~
Gjest vil ha jeg og Skrevet 3. mars 2006 #3 Skrevet 3. mars 2006 Men det var mange å velge i. kan noen anbefale en...?
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2006 #4 Skrevet 3. mars 2006 Skjønner godt at du ikke vil kjøpe de til fullpris. Har dvd'ene selv, og selv om de er bra..så er de nokså cheesy. Får assosiasjoner til det glade 80-tallet. Må finnes hundrevis av mennesker som har bestilt disse og blitt lei? Kanskje du finner på finn.no, ebay etc.. Kunne også gitt deg et annet tips, men det ville vært ulovlig å fildele slik informasjon
Gjest Gjest_blond_qik_* Skrevet 3. mars 2006 #5 Skrevet 3. mars 2006 heia kjøp iform (bladet) og der får du med en pilates dvd, gjelder denne mnd altså.. jeg trente igår på soveromet mitt, var veldig bra og hardt trening faktisk.. klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå