Gå til innhold

Lang avstsnd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er lang avstand mellom meg og daten, typ 6 timer ca. Kjenner at dette kan bli seriøst... Hva tenker dere, hvor ufornuftig er det å starte denne relasjonen?   

Anonymkode: 7a3bc...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er en eller begge villige til å flytte på seg på sikt?

Om viljen til det er der så kan det være muligheter til at det blir bra, men om ingen av dere ønsker å flytte på seg hadde jeg lagt ballen død med en gang, for å få det til å funke med å bo så langt fra hverandre over flere år vil mest sannsynlig ende i brudd uansett.

Anonymkode: ccaab...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er en eller begge villige til å flytte på seg på sikt?

Om viljen til det er der så kan det være muligheter til at det blir bra, men om ingen av dere ønsker å flytte på seg hadde jeg lagt ballen død med en gang, for å få det til å funke med å bo så langt fra hverandre over flere år vil mest sannsynlig ende i brudd uansett.

Anonymkode: ccaab...513

Sånn som det er nå, er ingen av oss særlig lystne på å flytte... Så litt håpløst. Håper jo han skifter mening 😅

Anonymkode: 7a3bc...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet med langdistanse på 45 mil her, det tok halvannet år før han flyttet tilbake etter endt utdanning. Vel og merke er vi fra samme område og det lå i planene at han kom til å flytte hjem igjen. 

Vi har nå vært sammen i 28 år så det går om man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...