AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Kan en snap stå som uåpnet selv om den er åpnet? Hadde en dialog med en på snap, og da vi avsluttet samtalen sendte jeg en godnatt-snap. Etter 16 timer var den fortsatt ikke åpnet… Anonymkode: d2fff...0fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Nei Anonymkode: 7c204...09c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden I sjeldne tilfeller er det bugs eller treghet/feil hos Snapchat. Men i ditt tilfelle så neppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Tror det går an å snikkikke på den uten å åpne. Mine barn gjør det (har sett det går an) Anonymkode: 2709c...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan en snap stå som uåpnet selv om den er åpnet? Hadde en dialog med en på snap, og da vi avsluttet samtalen sendte jeg en godnatt-snap. Etter 16 timer var den fortsatt ikke åpnet… Anonymkode: d2fff...0fa Forventer du at personer er på mobilen hele tiden? Jeg vet det ikke var det du spurte om, men det er ikke noe unormalt med å ikke åpne en melding med en gang, spesielt om de hadde sovnet. En «blå» chat-snap kan de se selv om den ikke står som åpnet, men det er ikke normalt å gjøre sånn. En «rød» snap kan de ikke åpne uten at du ser det Anonymkode: f42f2...9d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Høres ut som en person som er ganske uinteressert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå