AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Bor i Oslo, skal kjøpe vinterdress for neste år når barnet er 3,5 -4 år den vinteren, og lurer på om det er best å kjøpe en av de varmere vinter dressene for å sikre at barnet alltid er varmt, eller en litt tynnere en som eks en av reima sine som ikke er Stavanger eller Gotland, for å bedre kunne regulere temperaturen med mellomlag? Anonymkode: 66111...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Hva har dere hatt behov for til nå da? Anonymkode: c7e97...445 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva har dere hatt behov for til nå da? Anonymkode: c7e97...445 Første vinteren var barnet så lite og var knapt ute, hadde en varm en da (Gullkorn), vinteren var også veldig kald, men sånt vet man ikke på forhånd og da var de som sagt nesten ikke ute. I år har barnet en som ikke er fult så varm, men det var kun fordi barnehagen insisterte på at barnet måtte ha vinterdress på fra oktober. Men neste år sier jeg at det skal ha på skallklær frem til det blir vinterdresvær.oppøever også at barnehagen tar på alt for mye klær under vinterdressen, type ullundertøy, tykk ulldress også vinterdress i 5 plussgrader. Anonymkode: 66111...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Jeg har erfart at når ungene blir store nok til å kle på seg selv så er best med en varm dress. Mine har aldri klart å kle på seg mer under, så med en varm dress vet jeg at de holder varmen. Anonymkode: 18df7...377 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Hvis barnehagen er en sånn «ulldress uansett temperatur» barnehage hadde jeg tatt en mellomvarm en. Vi er veldig fornøyde med isbjørn of sweden sin. Den er egentlig ganske varm, men puster godt hvis barnet får på for mye klær under. Og snakk med barnehagen om bekledning! Jeg jobber i barnehage selv, og har opplevd mange som er livredde for at barna skal bli kalde og pakker på lag på lag på relativt milde dager. Det er ikke bra og bli for varm heller. Da barna mine gikk i barnehagen hadde jeg kun det jeg tenkte barna skulle ha på seg den dagen pluss ekstra innertøy. Hvis jeg hadde en ekstra ulldress, kunne man nesten helt sikkert oppleve at den var blitt tatt på i tillegg til alt det andre.🙈 Anonymkode: 73216...115 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Vi har brukt Reima, da kan man fint regulere ullen under. Anonymkode: e7e6d...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Første vinteren var barnet så lite og var knapt ute, hadde en varm en da (Gullkorn), vinteren var også veldig kald, men sånt vet man ikke på forhånd og da var de som sagt nesten ikke ute. I år har barnet en som ikke er fult så varm, men det var kun fordi barnehagen insisterte på at barnet måtte ha vinterdress på fra oktober. Men neste år sier jeg at det skal ha på skallklær frem til det blir vinterdresvær.oppøever også at barnehagen tar på alt for mye klær under vinterdressen, type ullundertøy, tykk ulldress også vinterdress i 5 plussgrader. Anonymkode: 66111...9eb Ok, men hva bruker dere utenom barnehagen? Det vil også styre behovene. Vi har hatt to, en litt tynnere og en litt tykkere. Så sender vi med til bhg den vi synes passer, og har den andre i bakhånd. Hvis dere ikke bruker uteklær utenom i bhg ville jeg valgt en tynnere. Desto større de er desto mer aktive, og desto flinkere til å si ifra selv. Anonymkode: c7e97...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden Trenger ikke toppmodellene for at de skal være varme. Vi har brukt reima puhuri og den er god og varm, samt andre modeller. Anonymkode: b8ae9...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Trenger ikke toppmodellene for at de skal være varme. Vi har brukt reima puhuri og den er god og varm, samt andre modeller. Anonymkode: b8ae9...989 Det er en småbarnsdress så litt posete for de større barna,går ikke langt opp i størrelser heller. Anonymkode: 66111...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, men hva bruker dere utenom barnehagen? Det vil også styre behovene. Vi har hatt to, en litt tynnere og en litt tykkere. Så sender vi med til bhg den vi synes passer, og har den andre i bakhånd. Hvis dere ikke bruker uteklær utenom i bhg ville jeg valgt en tynnere. Desto større de er desto mer aktive, og desto flinkere til å si ifra selv. Anonymkode: c7e97...445 Hjemme tilpasser vi mye bedre etter behovet. Anonymkode: 66111...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden Du kommer til å trenge vinterdress, de er som regel varme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå