Gå til innhold

snapchat - hva betyr

monican94

Anbefalte innlegg

Hva betyr 3🔥? trodde det betydde streak i 3 dager.. Men står det på en jeg ikke har snapa med på et halvt år ? og må det ikke være bildesnap for å telle i streak ? andre jeg har tall+ild på har jeg bare skrevet med ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det betyr det du skriver,det samme skjedde meg for noen dager siden, det sto bak flere folk jeg ikke har sendt eller mottatt noe av på lang lang tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
AnonymBruker

Jeg har et annet spørsmål ifht snapchat.

La til en person for ca to uker siden. Fikk ikke respons så antok først at personen gjerne ikke har sett forespørselen og / eller ikke gjort noe med den. Nå la jeg helt tilfeldigvis merke til at forespørselen er borte fra listen over "venner jeg har lagt til". Vedkommende har ikke kommet opp på min venneliste, så jeg er ikke lagt til tilbake. Det betyr at vedkommende har avvist venneforespørselen? Hvis jeg forstår snapchat riktig? 

Prøvde å Google litt og ser at venneforespørsler pr tid ikke går ut på dato på snap. De blir liggende til man gjør noe med dem (?). Ettersom jeg ikke ser forespørselen på min liste over de jeg har lagt til så er den avvist antar jeg😔

Anonymkode: dfb3c...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 7.3.2025 den 19.41):

Jeg har et annet spørsmål ifht snapchat.

La til en person for ca to uker siden. Fikk ikke respons så antok først at personen gjerne ikke har sett forespørselen og / eller ikke gjort noe med den. Nå la jeg helt tilfeldigvis merke til at forespørselen er borte fra listen over "venner jeg har lagt til". Vedkommende har ikke kommet opp på min venneliste, så jeg er ikke lagt til tilbake. Det betyr at vedkommende har avvist venneforespørselen? Hvis jeg forstår snapchat riktig? 

Prøvde å Google litt og ser at venneforespørsler pr tid ikke går ut på dato på snap. De blir liggende til man gjør noe med dem (?). Ettersom jeg ikke ser forespørselen på min liste over de jeg har lagt til så er den avvist antar jeg😔

Ekspander  

Da er den antakelig avvist😔 Jeg hadde en jeg la til (etter spørsmål fra han) , som ble stående uten å bli godtatt i 4 mnd før han plutselig godtok den. 

Anonymkode: 0206d...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 8.3.2025 den 17.50):

Da er den antakelig avvist😔 Jeg hadde en jeg la til (etter spørsmål fra han) , som ble stående uten å bli godtatt i 4 mnd før han plutselig godtok den. 

Anonymkode: 0206d...354

Ekspander  

Tusen takk for svar!

Var slik jeg tolket når jeg googlet, ja.

Hører med til historien at jeg ikke hadde mitt fulle fornavn og etternavn som navn på snapchat. Jeg har endret det, men jeg har nok endret etter vedkommende avviste forespørselen.

Hvis vedkommende har forstått det er meg så synes jeg det er underlig at den ble avvist. Jeg har åpenbart feiltolket vedkommende fullstendig. Hvis vedkommende visste det var meg og avviste så er det leit😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...