AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Jeg har og har hatt mange sorger i livet, på ulike måter. Syns jeg fortjener å få noen drømmer oppfylt snart. Kan noen lese/ trekke kort for meg, og spørre om to ting? * Vil jeg få det oppdraget jeg så gjerne ønsker? Som kan være en døråpner videre, på ulike måter? (Innenfor hobby/lidenskap/yrke i et fag jeg har studert hele livet og lang utdannelse i). * Vil kjæresten og jeg kommer nærmere i løpet av det neste året, eller går det mot slutten for oss? Tusen takk til den som vil prøve🌟 Anonymkode: bb40f...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg ser at du får oppdraget, men vær på, vis din interesse og entusiasme, press deg på og ikke la de glemme at du finnes, ikke sitt i ro og vent. Jeg ser ikke at dere er sammen i 2025, men det åpner seg med det bedre muligheter for deg til å fokusere på deg selv og ditt liv. Anonymkode: 87124...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå