AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #1 Skrevet 28. desember 2024 Hei! Jeg er en jente på 16 år som liker å lese bøker, helst om kjærlighet, liker godt bøkene yolo av Siri Sjøgren og det forandrer alt av Ingvild Eriksen, har noen tips til bøker som kan passe for meg? Anonymkode: db9e6...c87
Anonym11223344 Skrevet 28. desember 2024 #2 Skrevet 28. desember 2024 Colleen Hoover: Det ender med oss, Hannah Grace: Icebreaker, Ana Huang: Twisted love
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #3 Skrevet 28. desember 2024 Kari Bøge har skrevet en del ungdomsbøker. Jeg har kun lest bøkene om Viviann og Lin som er for et voksent publikum, men likte dem. Anonymkode: 6d185...a72
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #4 Skrevet 28. desember 2024 Kan absolutt anbefale Sjakkmatt av Ali Hazelwod. Anonymkode: 1a522...86f
AnonymBruker Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni Live Bonnevie Hestenes klan, Miss Peregrine og øyas hemmelighet Ransom Riggs, Skyggejegerne Cassandra Clare. Anonymkode: 5b889...4dc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni Har du lest Halve kongeriket av Anne Gunn Halvorsen og Randi Fuglehaug? Anna og det franske kysset, Lola og gutten i nabohuset og Isla og den store kjærligheten av Stephanie Perkins Battle av Maja Lunde Anonymkode: b9ea6...268
AnonymBruker Skrevet 25. juni #7 Skrevet 25. juni Fra du så meg av Eldrid Johansen Splintra av Hilde Myklebust (men denne er innmari trist) Svarttrasta syng om natta av Tone Solheim Anonymkode: b9ea6...268
Sigrid<3 Skrevet 25. juni #8 Skrevet 25. juni Omg jeg er også 16! Jeg elsker bridgertonbøkene, bøkene av Kiara Cass, og halve kongeriket serien (som jeg så var nevnt tidligere). Alle disse handler mye om kjærlighet
AnonymBruker Skrevet 10. juli #9 Skrevet 10. juli Victoria Hislop, Tracy Rees (Huset på Silvermoor), Kjell Westö (Tritonus). Anonymkode: d067f...62f
AnonymBruker Skrevet 10. juli #10 Skrevet 10. juli Har du lest John Green? Har faktisk ikke lest The fault in our stars, men anbefaler i hvert fall Looking for Alaska og Paper Towns Anonymkode: 5b315...3c2
miaw Skrevet 12. juli #11 Skrevet 12. juli Annas barn- unni lindell øya- victoria bishlop kristin lavransdatter- sigrid undset Åndenes hus- isabel Allende Skyggen over steinbenken- maria gripe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå