Gjest Jalileh Skrevet 3. mars 2006 #1 Skrevet 3. mars 2006 Holder den virkelig huden matt? Får dere mindre uren hud av denne? Og sist men ikke minst...er den drøy? Kjøpte Guinot sin balangserende olje, den var super god, men litt for udrøy syns jeg i forhold til prisen.
Elze Skrevet 3. mars 2006 #2 Skrevet 3. mars 2006 Jeg vil egentlig svare nei på alle spørsmålene, men jeg vet jo at mange andre er veldig fornøyd med denne.
Titti72 Skrevet 3. mars 2006 #3 Skrevet 3. mars 2006 Denne fikk jeg i gava fra mamma. Jeg fatta ikke at den skulle brukes i ansiktet så jeg masserte sambo med den. Da kan du tro min mor ble sur..... Olje i ansiktet til hud som får kviser, er ikke rart jeg stusset over det. Jeg lurte litt ang. bruk. Jeg har "noen dråper" igjen. Hvordan bruker jeg den? I hele ansiktet? Hver dag?
Miracl3 Skrevet 3. mars 2006 #4 Skrevet 3. mars 2006 Jeg bruker den som heter rose, jeg tar et par dråper under hudkremen hver dag.
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2006 #6 Skrevet 3. mars 2006 jeg har ikke fet hud, så har ikke prøvd ylang ylang, men har prøvd tre av de andre oljene, og går nå og teller på knappene om jeg skal kjøpe enten neroli eller rose snart. De er helt supre, og jeg har ikke merket at huden blir så veldig blank etterpå. Så vidt jeg vet, er innholdet slik at man ikke kan få kviser av dem, men meningen er at man skal bruke veldig lite, og så ansiktskrem etterpå. Olje på fet hud er ikke så galt som man kan tro, jf. Dr. Hauschka.
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2006 #8 Skrevet 3. mars 2006 Forresten har i hvertfall de jeg har hatt, vært veldig drøye i bruk. Ylang ylangen lukter fantastisk, hvis det teller
Gjest Jalileh Skrevet 3. mars 2006 #9 Skrevet 3. mars 2006 (endret) Ah, supert. Den jeg har i fra Guinot er snart tom, og jeg har vel hatt den i 3-4 uker. Syns det er udrøyt. Endret 3. mars 2006 av Seniorita_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå