AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Hei! Lurer på hva folk som jobber på legekontor har i årslønn? Ansinnitet? jeg har blitt tilbudt en jobb der jeg kan tjene 42.750 i mnd, er dette ok lønn? 100 % stilling Anonymkode: cfdfc...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Følger Anonymkode: d1eb0...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Timelønn på 190 kr, 0 års ansiennitet. Er egentlig tilkallingsvikar, men er så mye ledige vakter at jeg jobber fullt. Anonymkode: 25fd8...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Lurer på hva folk som jobber på legekontor har i årslønn? Ansinnitet? jeg har blitt tilbudt en jobb der jeg kan tjene 42.750 i mnd, er dette ok lønn? 100 % stilling Anonymkode: cfdfc...10b Kommer an på hvor mange års ansinitet du har? jeg har 16 år, og i en 100% stilling har jeg en årslønn på ca. 540.000 som helsesekretær På et privat drevet fastlegekontor. Dette gir meg en timelønn på 276 kr ca. Anonymkode: dec0e...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Vi har 540.000 også. Her starter alle med full ansiennitet. Lik lønn fra dag 1. Privat drevet fastlege kontor. Anonymkode: ed5d4...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Ryddet for brukerangrep og avsporing. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå