AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Har lyst å se mest mulig, men ikke nødvendigvis de store turistfellene. Tenker mot sommeren og har lyst å tå noen fjellturer. Anonymkode: a7d2a...302 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Høysesong er jo sommeren. Jeg synes det er best tidlig sesong, eller på tampen av sesongen. Det er færre turister, men du risikerer litt dårligere vær, og dagene er jo kortere. Lei bil, start med golden cirkle, og legg opp en reise østover med stopp på de viktigste stedene. Du vil gå mer enn nok, også i høydemeter, bare i å utforske en del av stedene det er verdt å se. Anonymkode: 14eed...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Du skriver nå i overskriften men så sier du mot sommeren, det er jo litt forskjell på det. Reiser neppe til Island pga været uansett, men det er mye "vestlandsk drittvær" der på vinteren.. Anonymkode: 89940...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Tenk mindre - reis mer, amigo/amiga 😁👍 Island høres fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden KnekkeBørre skrev (1 time siden): Tenk mindre - reis mer, amigo/amiga 😁👍 Island høres fantastisk ut! Takk! Har en mann som mener vulkanaktiviteten gjør det uaktuelt i år. Anonymkode: a7d2a...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk! Har en mann som mener vulkanaktiviteten gjør det uaktuelt i år. Anonymkode: a7d2a...302 Jeg forstår mannen din. Han er nok ikke så dum. Eneste som skiller meg fra ham og meg selv, er at jeg gir blanke fanden i om både Island og Yellowstone eksploderer på samme tid. Og skulle det smelle, så er'e like greit å være midt i smørøyet tenker nå jeg. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk! Har en mann som mener vulkanaktiviteten gjør det uaktuelt i år. Anonymkode: a7d2a...302 Er det et sted de har full kontroll, og som overvåkes tett, er det der. Med forbehold om at noe er glemt; de har vel. ikke hatt et eneste dødsfall i forbindelse med utbruddene nå. Tror løpeturen jeg nettopp hadde i uværet i rasutsatte vestlandsfjell var mye skumlere. Anonymkode: 14eed...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Du sjekker værvarselet til Island. Hvert full storm der de siste ukene. Anonymkode: a4c08...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har vært på Island to ganger. Elsker å være der. Første gangen jeg var der var jeg ung og før Google var så mye brukt. Så jeg viste ikke så mye. Men jeg sa at her skal jeg tilbake. Tok bare 20 år men jeg dro tilbake. Jeg ønsker å dra tilbake. Blir vel om 20 år det å tenker jeg. Vi leide bil sist vi var der. Og opplevde litt nye ting som ikke alle turistene har oppdaget enda. Men det er ikke billig der da. Koster mere der enn her hjemme for å dra ut og spise. Men så absolutt verdt å få med seg i livet. Anonymkode: a4330...f52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Det er jo ekstremt dyrt der no, særskild pga den svake krona. Prisar på mat er jo hårreisande! Anonymkode: 4fb29...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå