Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har begge (separert/singel) ungdommer i hvert vårt hus,  og savner å være mer sammen. Kabalen går bare ikke opp hvis vi hele tiden må treffes i hemmelighet. Vi vurderer derfor å offentliggjøre forholdet og bli helgekjærester. Noen med erfaring? Tips til hvordan introdusere kjæreste for ungdommer og hvordan introdusere ungdommer for hverandre? 

Anonymkode: b3af3...fa3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det sånn, ikke vært sammen så lenge enda, men har rukket å treffe hverandres foreldre (gamle) og et av barna (voksne barn) på hver side. Vi er offentlige sånn sett men har ikke presset på at hverandres barn skal treffes eller at de skal gidde å henge med oss, det får i så fall komme naturlig senere…

Vil de hilse på personen i livet ditt så kan du legge til rette for det, min erfaring er at ungene (store barn) har nok med sitt eget liv.

Ikke hemmelig her altså, og jeg forteller barna når jeg skal bort og hva vi planlegger. Og svarer på spørsmål når de lurer på noe😊

Anonymkode: 4e13e...64e

Skrevet

Hadde ikke laget introduksjonen til en "stor sak". Sagt til ungdommen at du treffer en og holder på å bli kjent og tatt det derfra. Etterhvert vil det bli naturlig at han kommer innom og treffer ungdommen uten at en skal "presse på" nå skal vi kose oss alle sammen. 

Kommer selvsagt an på hvor nysgjerrig ungdommen er på dette.

Anonymkode: 676a3...a94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...