Gå til innhold

Meningsløst å være mann i 2025

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ingenting er jo godt nok lenger. Man må være drittsekk for å få sjans på det motsatte kjønn. Eventuelt rik og/eller svært, svært kjekk.

Jada, mindre pene menn har barn, skallede og lavt utdannede. Men de tilhører en mindre overfladisk generasjon. Dagens yngre (30 og nedover) er mer overfladiske. Sosiale medier har ødelagt dem helt.

Tipper svært få skallede og mindre pene menn har partner og barn om 10 år.

Anonymkode: 32ade...3fa

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Man må være drittsekk for å få sjans på det motsatte kjønn.

Dette er incel tankegang. Hvis du tror mindre attraktive menn badet i damer i gamle dager tar du feil. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Handler vel ikke bare om kjønn, synes hele planeten går til helvete, jeg. 

Anonymkode: dde35...536

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du sikker på at du ikke er den som sikter deg innpå noen hvor det fra starten av var svært usannsynlig? 

Prøver du å finne kjæreste? Prøver du å finne ligg? 

Bruker du kun app? Er du omgjengelig? Har du dårlig selvtiltt og avslår degselv? 

Ferre vil ha barn i fremtiden, men av flere grunner enn bare utsendet. Heller økonomi, verden kriser, lavere fruktbarhet, helse problemer, Internett avhengighet så mye tid går dit, manglende lyst på barn enn at noen er uattraktiv.

Anonymkode: 226a5...7b5

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan kan man bli tilfreds med å aldri få dame? Er det mulig?

Anonymkode: e2636...a47

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan kan man bli tilfreds med å aldri få dame? Er det mulig?

Med tiden blir du sikkert vant til det som alle i den situasjonen har vært før deg. 

Men forstår ikke hvorfor dere skal være så håpløse. Vær sosial, ikke se på incel videoer. 2 problemer løst.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn må finne seg gode mannlige venner og ikke bare satse på en dame som skal kurere ensomheten deres. Ja man ønsker en kjæreste etc ikke bare en venn, men det er ingen som har krav på å ha en kjæreste og sex. Det gjelder begge kjønn.  Det er vel en mening at ikke alle skal spre genene sine. Noen får seg kone og barn, noen er singel nesten hele livet. Vi har ikke arrangerte ekteskap og tvangsekteskap heldigvis.  Men sosiale medier og datingapper er nok ikke bra for oss. Så det hjelper nok heller ikke på.

Anonymkode: 16d97...3a7

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ingenting er jo godt nok lenger. Man må være drittsekk for å få sjans på det motsatte kjønn. Eventuelt rik og/eller svært, svært kjekk.

Jada, mindre pene menn har barn, skallede og lavt utdannede. Men de tilhører en mindre overfladisk generasjon. Dagens yngre (30 og nedover) er mer overfladiske. Sosiale medier har ødelagt dem helt.

Eller så må man være en ålreit og omgjengelig type med godt humør, litt humor og ha evnen til å få folk til å trives, og ikke være bitter på internett som om det ikke er noe man kan forbedre ved seg selv. 

Anonymkode: 86e7f...cfb

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner rett og slett ikke hva du snakker om. Jeg er en helt ordinær, ung mann med en bråte helt ordinære, unge mannlige kompiser. Kjenner meg overhodet ikke igjen i beskrivelsen din av det å være mann i Norge i (straks) 2025.

Selvfølgelig ikke alltid lett i datinglivet, hverken for oss gutta eller for damene, men at det å få seg dame forutsetter at man er en drittsekk, rik og/eller usedvanlig kjekk ser jeg ingen tegn til. Litt prøving og feiling for både meg og andre, og ikke minst en del modning og bygging av egen selvsikkerhet, men vi har nå stort sett alle funnet oss solide kjærester/forloveder/koner. Opplever ikke norske kvinner som vesentlig mer kravstore enn hverken andre kvinner eller norske menn. Og de jeg opplever som "drittsekker" har på ingen måte større suksess i datingverdenen enn de jeg opplever som fine folk.

Anonymkode: 4e7dc...f29

• Liker 19
  • Hjerte 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Kanskje du må ha det godt med deg selv før andre ser at du skinner. Finn din greie, se hver dag som en gave og del det med andre, det kommer.😊 du er viktigst

Anonymkode: b8ff4...46e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Riiiiiiiight. Nok en mann som synes synd på seg selv, og skylder på kvinner…….

Anonymkode: 0b49f...c3d

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Riiiiiiiight. Nok en mann som synes synd på seg selv, og skylder på kvinner…….

Anonymkode: 0b49f...c3d

Jepp. Sannsynligvis er han blottet for selvinnsikt og sikter seg inn på damer over hans liga. Ikke så rart det ikke går da.

Å være incel er det samme som å være drittsekk, ts. Tenkt på det? 

Anonymkode: 83b36...021

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Med tiden blir du sikkert vant til det som alle i den situasjonen har vært før deg. 

Men forstår ikke hvorfor dere skal være så håpløse. Vær sosial, ikke se på incel videoer. 2 problemer løst.

Blir ikke vant til det. Det blir bare verre med alderen når tiden løper ut. Jeg har falt helt ut sosialt. Blir ikke invitert med på noe. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er i tillegg beskjeden og har null selvtillit. Samfunnet spytter på menn uten selvtillit 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir ikke vant til det. Det blir bare verre med alderen når tiden løper ut. Jeg har falt helt ut sosialt. Blir ikke invitert med på noe. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er i tillegg beskjeden og har null selvtillit. Samfunnet spytter på menn uten selvtillit 

Er det damene sin feil?

Anonymkode: 83b36...021

• Liker 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En del av det å være voksen, er å akseptere de kortene man har fått her i livet.

Anonymkode: c08d4...3ec

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jøss. Dette er noe av det dummeste jeg har lest i 2024.

Gjør en innsats, det betyr mer enn hår på hodet.

Anonymkode: 10140...df7

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jobber et sted hvor jeg har mange kollegaer i 20-30-årene. Kan ikke gjenkjenne det som beskrives av TS i det hele tatt.
Helt vanlige unge voksne har kjærester, er i parforhold, dater eller kanskje de er single. Akkurat som da jeg var ung for lenge siden. Felles for de som lykkes er at de er hyggelige og behandler andre pent - og ikke minst, er helt blottet for giftig incel-tankegang. For det siste er ødelegger alt. 

Anonymkode: 0ac48...07e

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror du skal lese deg mer opp på hvordan det var å være mann før hvis du tror de hadde det lett.

Anonymkode: 47236...97c

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur til Thailand eller Filippinene. Nok av dem som ikke orker styret og jaget etter Norske kvinner og finner lykken der.

Ikke noe galt i å utvide horisonten 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...