Gå til innhold

Hva er en attraktiv personlighet i damer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva tenker dere menn gjør en dame attraktiv ofc kropp og utseende er faktorer, men er det andre øyeblikkelige ting dere syns er tiltrekkende?

Anonymkode: b0fa8...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Personlighet er ganske vanskelig å beskrive. Jeg liker ofte kvinner som er behagelige, som virker reflekterte og ikke er «brautende» eller plumper ut med de første tingene som faller ned i hodet. De kan gjerne ha både sterke meninger, være modige osv.

Jeg trives også best med samme typen mannlige venner og er nok av samme type selv. Altså en kjæreste bør også være min beste venn.

Anonymkode: 54f51...2be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ei som alltid er blid og positiv, som tar alt husarbeid alene uten å mukke og spriker med beina hver kveld.

Anonymkode: f9f9b...187

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ei som alltid er blid og positiv, som tar alt husarbeid alene uten å mukke og spriker med beina hver kveld.

😂😂

Anonymkode: 933a9...ca8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er nok ikke mange damer som vil ha en mann med slike bedritne holdninger. Håper for din skyld at det var ment som ironi.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle vil vel ha en som er snill, i balanse og med integritet. Uansett kjønn.

Anonymkode: 7439b...9ae

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fornøyd med seg selv. Ikke maser over hvor tjukk hun har blitt osv. Er du misfornøyd, gjør noe med det!

Sier fra på en ok måte om jeg gjør noe feil. Jeg kan ta i mot konstruktiv kritikk og bli bedre. Men hyling og nægging, det er turn off. 

Ikke tro at jeg skal forsørge deg. Om jeg tjener mer kan jeg bidra litt mer, men du får ha en 100 % jobb du også. Får vi barn kan vi evt diskutere om noen skal litt ned i stilling for å klare hverdagen. 

Anonymkode: 98f4a...8be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner en kvinne som skaper et hjem ut av 4 vegger og de ressurser jeg gir henne uimotståelig. Det eneste vi ønsker - uansett kjønn, er lojalitet og ærlighet. 

Om jeg må gå i detaljer og bli pirkete, så er ei jente jeg klarer å løfte et ønske, men ikke et absolutt krav.. 😊

PS ; Jeg er (avhengig av oppskriften du følger) en sterk pepperkemann 💪

Endret av KnekkeBørre
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det viktigste er at hun må være snill (både mot andre mennesker og dyr) og forståelsesfull.

Og en som kan utfordre meg litt på ting jeg kanskje ikke er så god på selv.

I tillegg henger jeg meg på den over her om at nægging er turnoff.

Anonymkode: a4b4b...87c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det viktigste er at hun må være snill (både mot andre mennesker og dyr) og forståelsesfull.

Og en som kan utfordre meg litt på ting jeg kanskje ikke er så god på selv.

I tillegg henger jeg meg på den over her om at nægging er turnoff.

Anonymkode: a4b4b...87c

Nægging må du bare venne deg til. Det er uunngåelig i lengden 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
KnekkeBørre skrev (37 minutter siden):

Ikke alle som nægger, har aldri giddet det. Men jeg er nok mer unnvikende og konfliktsky enn gjennomsnittsdama. Og det er kanskje verre…

Anonymkode: 0a666...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke alle som nægger, har aldri giddet det. Men jeg er nok mer unnvikende og konfliktsky enn gjennomsnittsdama. Og det er kanskje verre…

Anonymkode: 0a666...3f1

Av erfaring, så er det nesten verre, dessverre.

Om man aldri gir litt motstand når man føler seg utilpass, kan man lett bli overkjørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Interesser og meninger! Kjedeligste jeg ser på Tinder er klær i beige og pastell og tekst av typen "alt på stell" og "opptatt av trening og kosthold, liker å være med venner og familie". Det sier ingenting om hvem du er som person, med mindre du omtrent ikke har personlighet.

Anonymkode: 75283...3a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

- At hun ikke eskalere all uenighet til konflikt og tenker at hele verden skal tilpasses hennes følelser.

- Heller ikke for konfliktsky, selvutslettende og passiv aggressiv. Det er slitsomt å ikke forstå hva hun egentlig vil. 

Kort sagt en blid, positiv og velbalansert personlighet.

Anonymkode: 9cf97...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Det er ingenting med personlighet som skaper tiltrekning om ikke kroppen er tiltrekkende først og fremst. 

Men av personlighetstrekk som kan være fordelaktig dersom man allerede er attraktiv nok utseendemessig kan være at man er eventyrlysten, ukomplisert, kan ta populærkulturelle referanser, er litt goofy, og den typen ting. 

Anonymkode: 14642...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (4 timer siden):

😆😆😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei. Det er ingenting med personlighet som skaper tiltrekning om ikke kroppen er tiltrekkende først og fremst. 

Men av personlighetstrekk som kan være fordelaktig dersom man allerede er attraktiv nok utseendemessig kan være at man er eventyrlysten, ukomplisert, kan ta populærkulturelle referanser, er litt goofy, og den typen ting. 

Anonymkode: 14642...917

Jeg er rimelig sikker på at ditt syn på denne saken vil endre seg med tiden. 😉

Kropp og utseende er i konstant forfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...