AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har et lite dilemma. Min master/mentor har ordnet en gangbang for meg på nyttårsaften i stedet for fyrverkeri, skal jeg feire det det nye året med gangbang og bukkake. Dette er jo ikke dilemmaet. Det blir bare en fantastisk fest jeg har drømt om lenge. Dilemmaet er at venninna mi har bedt meg på fest, og det er jo egentlig en selvfølge at jeg kommer på fest med henne og bedehusvennene hennes. Jeg kan ikke fortelle henne hva jeg skal. Hun vet ikke at jeg er en underdanig tøs som lever et dobbeltliv. Hva skal jeg finne på for å ikke såre henne? Anonymkode: 8e7b1...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Invitere henne og hennes gjester med. Anonymkode: d0b73...888 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Klarer ikke folk komme på halvsannheter og hvite løgner på egenhånd lenger? Når du melder anbud så kan du jo bare si du allerede har planer uten å utdype det? Om hun spør hvilke planer så må du enten ta en spansk en (familie, venner hun ikke kjenner), eller skifte tema og prate det bort. Selv skjønner jeg ikke folk som spør og graver, man hadde vel utdypet uoppfordret om man ville fortelle mer. Anonymkode: 41037...e29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Hva tror du hun gjør på bedehuset en nytårsaften? Hun trenger partner in crime. Anonymkode: 6ed79...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #5 Del Skrevet 36 minutter siden Fortell at du allerede har lovet deg bort for å tilfredsstille en stor gruppe behovstrengende mennesker. Du behøver ikke fortelle at det er menn, og hvilke behov du tilfredsstiller. Du skal lede en stor gruppe mennesker, inn i det nye året, på en god måte. Du skal benytte nyttår til å senke freden i urolige menneskers sinn. Da vil hun forstå, og være stolt av deg. Anonymkode: 8863b...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå