Gå til innhold

Abstinser av eksen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vært enslig i 8 måneder nå, fra et voldig forhold. Sliter med å være alene men samtidig vil jeg være alene.

Hatt null kontakt siden sommer men savner han mer og mer for tiden. Føler ikke jeg kan finne en ny mann og tenker på han hele tiden. Sendte melding i kveld etter blokkert han og politiet henlagte saken og følte meg ikke troverdig i følge dem.. jobbet veldig hardt for å komme over han men jeg er vel "avhengig"?

Anonymkode: 2c02a...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har du fått hjelp til å bearbeidet volden? 

Anonymkode: 9a71d...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du hørt om «trauma bond» eller «stockholm syndrom»?

Les deg opp på det. Handler om at man kan bli veldig knyttet til en som driver med snill-slem, vold i det ene øyeblikket, litt snill og lapper på såret, og varm-kald.

Det tar tid å komme videre. Kan du snakke med noen?

Anonymkode: 780aa...dd5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vært enslig i 8 måneder nå, fra et voldig forhold. Sliter med å være alene men samtidig vil jeg være alene.

Hatt null kontakt siden sommer men savner han mer og mer for tiden. Føler ikke jeg kan finne en ny mann og tenker på han hele tiden. Sendte melding i kveld etter blokkert han og politiet henlagte saken og følte meg ikke troverdig i følge dem.. jobbet veldig hardt for å komme over han men jeg er vel "avhengig"?

Henleggelser handler stort sett ikke om troverdighet, men om hva politiet kan bevise. Hvis de ikke kan bevise ut over enhver rimelig tvil at vedkommende har gjort det han er mistenkt for, så kan de ikke ta det videre til retten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Sjekk ut traumebånd, ja du er avhengig av dynamikken i et voldelig forhold. Du trenger terapi, gjerne myntet på traumer. ❤️

Anonymkode: 96ebc...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du bearbeidet forholdet med profesjonell hjelp? For gjør du ikke det så er sjansen stor for at du igjen havner i et voldelig forhold.

Anonymkode: ac410...b5d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du bearbeidet forholdet med profesjonell hjelp? For gjør du ikke det så er sjansen stor for at du igjen havner i et voldelig forhold.

Anonymkode: ac410...b5d

Ja, same shit different person. Man fortsetter bare traumebåndet. 

Anonymkode: 96ebc...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...