Gå til innhold

Prissystem på Temu

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ikke handlet på Temu på en stund, men når jeg er inne der nå får jeg opp så mange ulike priser på alt. Feks. er en kjole merket med " ca. 83 kr etter at kreditt er brukt på 140 kr." 

Hvilken kreditt er det snakk om her, og hva blir egentlig prisen? Når jeg legger den i handlekurven er prisen ikke 83 kr, ei heller 83 + 140 kr., men et eller annet sted mellom.

Syns dette er fryktelig irriterende, og skjønner ikke vitsen. Mulig å "skru av" denne funksjonen eller finne ut prisen uten å måtte legge varen i handlekurven først?  

Anonymkode: 0181c...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke handlet på Temu på en stund, men når jeg er inne der nå får jeg opp så mange ulike priser på alt. Feks. er en kjole merket med " ca. 83 kr etter at kreditt er brukt på 140 kr." 

Hvilken kreditt er det snakk om her, og hva blir egentlig prisen? Når jeg legger den i handlekurven er prisen ikke 83 kr, ei heller 83 + 140 kr., men et eller annet sted mellom.

Syns dette er fryktelig irriterende, og skjønner ikke vitsen. Mulig å "skru av" denne funksjonen eller finne ut prisen uten å måtte legge varen i handlekurven først?  

Anonymkode: 0181c...39c

Du må gå inn på profilen din og se om du har kreditt, altså penger til gode hos Temu. 

Anonymkode: f4daa...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ekstremt mye misvisende reklame der, har handlet én gang og da fikk jeg søppelpost om penger jeg har til gode flere ganger om dagen. Jævla drittsted.

Anonymkode: 35c25...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...