AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #1 Del Skrevet 27. desember 2024 Noe du har oppdaget nylig som virkelig treffer? Alltid likt Röyksopp, men ikke hørt så mye på musikk i det siste, blitt podcast for det meste, men når jeg lastet ned Tidal nylig og fikk skikkelig god lyd, så ble lysten på å lytte til musikk skrudd på igjen. Og denne låten har jeg hørt på skammelig mye😅 Resten av albumet er veldig bra, men den bare traff noe i meg Er det noe dere har lyttet på nylig som fikk fikk dere til å høre på den mer enn forventet? Anonymkode: 8cae7...920 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #2 Del Skrevet 27. desember 2024 APT med Rosé og Bruno Mars. Sjuåringen ble hektet og ville synge den hver kveld, jeg kunne ikke utstå låta først men etter et par uker gikk jeg jammen og sang på den selv... Anonymkode: c70ca...c07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #3 Del Skrevet 27. desember 2024 Lät du henne komma närmre av Melissa Horn har gått på repeat i høst. Anonymkode: 64aa4...094 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 27. desember 2024 #4 Del Skrevet 27. desember 2024 (endret) https://youtube.com/playlist?list=RD1fpNs9qLOhs&playnext=1&si=CQHn8M1YcfntC6cP Denne er nydelig. Rolig avslappende og fin å høre på. En favoritt som går på repeat Endret 27. desember 2024 av Laraa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 27. desember 2024 #5 Del Skrevet 27. desember 2024 Gammel, men jeg liker godt teksten på denne ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 27. desember 2024 #6 Del Skrevet 27. desember 2024 Ikke helt ny denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 27. desember 2024 #7 Del Skrevet 27. desember 2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #8 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): APT med Rosé og Bruno Mars. Sjuåringen ble hektet og ville synge den hver kveld, jeg kunne ikke utstå låta først men etter et par uker gikk jeg jammen og sang på den selv... Anonymkode: c70ca...c07 Samme her du! Likte den ikke den første gangen jeg hørte på den og skrudde ned radioen. Tenkte ikke på den en gang. Helt til jeg hørte den igjen og da var det plutselig en av de beste sangene jeg hadde hørt på lenge. Og nå går den på repeat🫣😂 (trodde også første gang at at de sang noe om en race horse: "Don't you want me like a race horse baby" Hadde jo ikke hørt teksten i det hele tatt) Anonymkode: 55009...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 27. desember 2024 #9 Del Skrevet 27. desember 2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 28. desember 2024 #10 Del Skrevet 28. desember 2024 Et band jeg hørte på et hage-party for 14 år siden, har hørt litt på dem i blant men da jeg fant albumene med dem på Tidal fikk jeg litt flashback, de heter Arabs in Aspic og spiller music sterkt inspirert av eldre prog, "Syndenes magi" er en favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå