AnonymBruker Skrevet i går, 01:47 #21 Del Skrevet i går, 01:47 Her ligger oppskriften gratis og. https://www.sparkjop.no/gratis-strikkeoppskrift-carly-genser?srsltid=AfmBOorucGHBzYqsckVEkKA3vvr-7ULXY04D0cgX2LC2YqG64Qs4RmEa Anonymkode: 02898...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet i går, 02:04 #22 Del Skrevet i går, 02:04 En pleier regne ca 1 kr meteren. Er det mønster så plusser en kansje på 200-300 kr. Dette er ganske vanlig om du søker på ulike strikke sider. Så da er det bare å regne ut når du får garnet 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #23 Del Skrevet 23 timer siden siesta skrev (1 time siden): En pleier regne ca 1 kr meteren. Er det mønster så plusser en kansje på 200-300 kr. Dette er ganske vanlig om du søker på ulike strikke sider. Så da er det bare å regne ut når du får garnet 🙂 Den regnemåten har jeg aldri hørt om eller sett på strikkeisder. Anonymkode: 02898...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 20 timer siden #24 Del Skrevet 20 timer siden Jeg strikker ofte på bestilling, og tar ca 1000-1200 for jobben (garn kommer i tillegg). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #25 Del Skrevet 17 timer siden Eldre folk og mer tradisjonelle strikkere er ikke nødvendigvis så vant til moderne teknikker, garn og tykke pinner. Ikke at hun ikke får det til, men verdt å tenke på. Anonymkode: b80ac...639 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #26 Del Skrevet 17 timer siden fugl fønix skrev (8 timer siden): 1000kr for én strikkeoppskrift?👀 Å fy faen, det var dyrt!! ( sorry ordbruken ) Det er jo dyrere enn en tjukk og god strikkebok med mange strikkeoppskrifter.Det meste jeg har betalt for en strikkeoppskrift er 250kr. Ellers betaler jeg 150 kr. Strikkeoppskrift til barn 100kr. Jeg skriver ganske tydelig GARN og OPPSKRIFTEN. oppskrift koster selvsagt ikke 1000. Anonymkode: b9194...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #27 Del Skrevet 16 timer siden 1600 for jobben når det er voksen str med mønster. På Carly må man se til at man får fargene på rett plass og det fargede garnet er ett nøste med mange farger, ikke ett nøste per farge som jeg trodde. Jeg har garn og oppskrift her men har ikke orket å begynne på den ennå pga jeg har vert for ukonsentrert til å ta tak i det. Anonymkode: 1799e...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 16 timer siden #28 Del Skrevet 16 timer siden Grüner skrev (8 timer siden): Når var sist du sjekket priser på hjemmestrikk? 20 år siden? Har ikke sett noen selge hjemmestrikkete gensere for så lav pris inkl garn/mønster med mindre det er en brukt genser. Ta deg en tur inn på Finn. Der selger folk Carly-genseren helt ny for mellom 1600 og 2000kr ferdig strikket. Sjeldent en genser er dyrere enn dette, ofte langt billigere. Jeg har fulgt med på Carly-genseren selv nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 16 timer siden #29 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): 1000,- er helt innafor. Garnet og oppskrift koster ca 1000. Så blir da 2000 til sammen. Anonymkode: b9194...56f Ser det, men så skrev du videre. " Så blir da 2000 til sammen." Så skrev du ikke mer, uten å forkare den andre 1000 lappen. Da skulle du ha skrevet at den andre 1000 lappen gikk til arbeidet. Men i dette tilfellet her så stemmer det ikke, for carly oppskriften får du helt gratis på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #30 Del Skrevet 16 timer siden fugl fønix skrev (5 minutter siden): Ser det, men så skrev du videre. " Så blir da 2000 til sammen." Så skrev du ikke mer, uten å forkare den andre 1000 lappen. Da skulle du ha skrevet at den andre 1000 lappen gikk til arbeidet. Men i dette tilfellet her så stemmer det ikke, for carly oppskriften får du helt gratis på nettet. For oss som leste HI ordentlig sa det seg selv Anonymkode: 30502...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #31 Del Skrevet 16 timer siden Sirah skrev (13 minutter siden): Ta deg en tur inn på Finn. Der selger folk Carly-genseren helt ny for mellom 1600 og 2000kr ferdig strikket. Sjeldent en genser er dyrere enn dette, ofte langt billigere. Jeg har fulgt med på Carly-genseren selv nemlig. På Finn legger man jo gjerne ut ferdige gensere, men ts snakker om å spørre en å strikke, da kan man godt betale mer for det. Anonymkode: aaff2...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #32 Del Skrevet 16 timer siden fugl fønix skrev (14 minutter siden): Ser det, men så skrev du videre. " Så blir da 2000 til sammen." Så skrev du ikke mer, uten å forkare den andre 1000 lappen. Da skulle du ha skrevet at den andre 1000 lappen gikk til arbeidet. Men i dette tilfellet her så stemmer det ikke, for carly oppskriften får du helt gratis på nettet. Garnet koster uansett 1000. Så samlet med arbeidet blir det 2000. Tenker det er go pris for en lettstrikket genser som carly Anonymkode: b9194...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 16 timer siden #33 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): For oss som leste HI ordentlig sa det seg selv Anonymkode: 30502...cef Leste hi ordentlig jeg og du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 14 timer siden #34 Del Skrevet 14 timer siden Tråden er ryddet for spam. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #35 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Garnet koster uansett 1000. Så samlet med arbeidet blir det 2000. Tenker det er go pris for en lettstrikket genser som carly Anonymkode: b9194...56f Garnet koster ikke uansett kr 1 000 Strikkemekka.no har genseren med mønster og garn for under halve prisen. Anonymkode: 02898...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #36 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Garnet koster ikke uansett kr 1 000 Strikkemekka.no har genseren med mønster og garn for under halve prisen. Anonymkode: 02898...86f I dag på salg ja. Kostet 1000 på strikkemekka i går. Anonymkode: b9194...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå