AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Er gravid 8+4 og har i kveld etter toalettbesøk fått masse slim på papiret. Det er så seeigt at jeg kunne trodd det var eggløsningsslim (det er det jo ikke), men skikkelig elastisk. Bittelitt friskt blod tilblandet også - menndet er kun snakk om en dråpe.. Noen andre som har opplevd det og som kan si noe om hvordan svangerskapet gikk? Blir jo nervøs for om det er en begynnende abort 😳 Har sett bankende hjerte på TUL på mandag, så vet jo sjansen er forholdsvis liten for abort, men blir jo stresset... Anonymkode: b8317...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Jeg er 13+6 i dag og har hatt masse slimete utflod, litt av og på. Helt normalt sa legen min 😊 Jeg hadde det slik i første svangerskap også, det er i dag en sunn og fin 2 åring ❤️ Anonymkode: 70ab5...221 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Helt normalt, har hatt mye av det selv. Er i uke 30 nå ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Utflod er ekstremt vanlig i svangerskap, kroppen kan produsere helt utrolige mengder og konsistenser. Selv har jeg vannete, så mye at jeg ett par dager har trodd jeg har tisset litt på meg, men husker det igjen fra forrige svangerskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå