Gå til innhold

Vakre klær

stig k

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en greie for damer, og selfølgelig min kjæreste, når de har på seg klær I silkestoff. Så godt å ta på, og vakkert å se på. Etter nyttår en gang skal vi pusse opp to soverom. Om jeg hadde fått sett henne male og jobbe, bli litt møkkete mens hun hadde på slikt antrekk, hadde jeg blitt veldig kåt!! Er det for dumt å spørre henne om å ta på foreksempel en silkebluse eller silkekjole når vi skal male? 🙂😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør gjerne, så lenge DU betaler for klærne. Klær er ikke gratis, og det er ikke gøy å ødelegge klær med maling. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt villig til å kjøpe nytt  antrekk til henne, bare om jeg tørr spørre om hun vil "pynte seg" før vi skal jobbe🥰 Det hadde gjort meg kåt om hun hadde blitt skitten i en nydelig silkebluse eller lignende 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stig k skrev (På 27.12.2024 den 21.38):

Hei. Jeg har en greie for damer, og selfølgelig min kjæreste, når de har på seg klær I silkestoff. Så godt å ta på, og vakkert å se på. Etter nyttår en gang skal vi pusse opp to soverom. Om jeg hadde fått sett henne male og jobbe, bli litt møkkete mens hun hadde på slikt antrekk, hadde jeg blitt veldig kåt!! Er det for dumt å spørre henne om å ta på foreksempel en silkebluse eller silkekjole når vi skal male? 🙂😍

Skal hun ødelegge klær i silke med malingssøl?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke brydd meg om at du ble kåt om det var snakk om pene klær som betyr langt mer for meg å beholde enn at du skal bli kåt av at vi maler(?) Med. 

Om det var meg har du måtte kjøpt 2 eksemplarer om jeg personlig likte antrekket, ellers har det aldri skjedd. Ødelegger ikke pene klær, det er interessen min.

Anonymkode: 296c8...0b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke dumt å spørre om, men det er ikke sikkert hun vil ta sjansen på å ødelegge vakre kjoler og bluser med maling. Hvis hun har noen hun ikke er redd for så går det vel greit. Maling på klær er ikke noe å bare vaske bort så lurt å bruke klær en ikke er redd for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg smiler lurt av første innlegg her. Sjøl prøver jeg så godt jeg kan å følge reglene «Din kink er ikke min kink. Og det er greit» eller «Don’t yuck my yum!» når det kommer til andre folks tenning. Men om du sa dette ansikt til ansikt ville jeg nok ikke klart å skjule smilet.

Som flere andre sier; du får vel bare spørre? Det verste er vel at hun smiler til deg og sier nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For egen del hadde jeg vært heldig om hun i det hele tatt hadde giddet male...

Anonymkode: ab0ee...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...