AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #1 Del Skrevet 27. desember 2024 Hva er dine rutiner? Noe du gjør for å ha følelsen av velvære? Hver dag eller innimellom Anonymkode: 41d9d...fde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #2 Del Skrevet 27. desember 2024 Bader, badstue, hudpleie (alt fra skrubb til ansikts og fotmasker) Anonymkode: 65ec5...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #3 Del Skrevet 27. desember 2024 Er nøye med hudpleie både morgen og kveld, rens, serum og krem. Ellers sminker jeg meg litt hver dag, BB-krem og øyenskygge og mascara. Anonymkode: 5138b...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 27. desember 2024 #4 Del Skrevet 27. desember 2024 Jeg har alltid pedikyr 365 dager i året. Du finner meg på fjellet om sommeren uten dusj muligheter på den 13. dagen men med neglelakk på tærne eller i november, det spiller ingen rolle. Jeg barberer legger, lår, armhuler og nedentil hele året og synes den følelsen når husvasken er tatt, sengen er byttet på, jeg er nydusjet og rein og legge seg med glatte bein og ellers er den beste følelsen. Jeg tar meg et hjemme spa sånn ca en gang eller to i måneden med duftlys, en tekopp og et bad med god badeolje eller badebombe, hårkur, body scrub, ansiktsskrubb, ansiktsmaske og gode kremmer. Klipper håret hos frisøren hver 3. måned I hverdagen smører jeg føttene hver dag, sminker meg lett, og prøver å ta vare på en litt gusten og slapp vinterhud best mulig med gode lipsyler og håndkremmer og litt feit krem til ansikt. Regelmessig Yoga trening gir meg også velvære. Men jeg kan også få psykisk velvære av å sette meg ned i sofaen med en tekopp når det er reint og ryddig og lese en god bok med levende lys og røkelse eller skrive i bullet journal'en, det gir en tilfredshet og velbehag😊 kose med hunden, morgenkaffen... Du vet, sånne små ting som bare gir ekte glede uten at en kanskje tenker så mye på det. Men i og med at denne tråden ligger på dette underforumet regner jeg med det var det første jeg skrev som en kanskje var interessert i her. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 28. desember 2024 #5 Del Skrevet 28. desember 2024 - Hudpleie morgen og kveld. - Alltid neglelakk på tærne og ofte blank neglelakk på fingerneglene. - Vasker håret hver 3.dag og bruker tørrsjampo innimellom vask hvis nødvendig. - Barberer legger, lår og armhuler (også hele vinteren), og vokser nedentil hver 5.uke. - Yoga hver dag. - Brynslaminering, vippeløft og farge. - Bruker en velduftende body lotion på hele kroppen. - Lar håret lufttørke - alltid. - Bruker ansiktsmaske av og til. - Fotpleie av og til, enten profesjonelt eller hjemme. - Massasje av og til, lenge siden nå. 😊✨ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 28. desember 2024 #6 Del Skrevet 28. desember 2024 Føler velvære når det er ryddet og vasket i hjemmet. Når etter jul at jeg får spist et mer sunt kosthold igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #7 Del Skrevet 28. desember 2024 Hudpleie rutinen etter dusj hver dag. "Everything shower" 1 gang i uka, hvor jeg barberer meg, vasker håret, bruker hårkur osv... for så å legge meg i nytt sengetøy. Å holde et rent og ryddig hjem gir meg også følelse av velvære. Anonymkode: d30ea...181 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 28. desember 2024 #8 Del Skrevet 28. desember 2024 Brukar parfyme kvar dag, gjerne 3-4 ulike i løpet av dagen. Det gjev eit løft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #9 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg gamer 🥰 Det er velvære for meg. Så hender det jeg tar en hårkur eller ansiktsmaske en gang i blant. Anonymkode: 1037e...1b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #10 Del Skrevet 28. desember 2024 Hudpleie morgen og kveld, 5 steg. Ansikstmaske 1-2 ganger i uken. Nakke/skulder og rygg massasje hos massør 1-2 ganger i månden. Alltid manikyr. Anonymkode: 2ddbb...8d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #11 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg pleide å drive med te og yoga og grønnsaker. Men fant ut at det hjalp bedre med turer i frisk luft, sjokolade, kaffe, sosialt fellesskap og bra komedier. Anonymkode: 2ee79...024 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhiks Skrevet 28. desember 2024 #12 Del Skrevet 28. desember 2024 Står opp en halv time tidligere hver dag, for å få litt egentid ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #13 Del Skrevet 28. desember 2024 Hver søndag tar jeg hårkur, steller neglene og tar på ny neglelakk, tar pedikyr og kroppsskrubb. Anonymkode: f6bc7...cbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa30 Skrevet 30. desember 2024 #14 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 19.01): Jeg pleide å drive med te og yoga og grønnsaker. Men fant ut at det hjalp bedre med turer i frisk luft, sjokolade, kaffe, sosialt fellesskap og bra komedier. Anonymkode: 2ee79...024 Hvorfor ikke begge? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 30. desember 2024 #15 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg løper stort sett hver sag for velvære. Dusj og fuktighetskrem og oboy etterpå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #16 Del Skrevet 30. desember 2024 kvinne 42.. Jeg er skikkelig dårlig på dette, eneste er rutiner i dusjen. Bruker ikke sminke daglig, smører meg med krem når det er behov. Men avhengig av leppomade. Er knusk tørr på leppene. burde skjerpe meg, har seriøst 150-200 sminke ogf velvære produkter jeg har fått i gave, kjøpt fått i kalender osv. Jeg er håpløs. Anonymkode: 712ab...efd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #17 Del Skrevet 1. januar - Barberer bein, bikinilinje og armhuler jevnlig, også i vinterhalvåret. - Tørrbørster huden. Foretrekker å gjøre det et par ganger i uka, men ofte blir det sjeldnere. - Tar en ansiktsmaske innimellom. - Filer føtter ved behov, og eventuelt tar et fotbad. - Bruker hårolje som en kur før vask innimellom. - Prøver å holde det noenlunde ryddig rundt meg. - Tenner lys i stua, gjerne duftlys. Anonymkode: b3db1...3a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #18 Del Skrevet 1. januar Hudpleierutine som gir mye fukt, samt retinol, AHA/BHA og niacinamide. Hudpleier når jeg føler behovet. Blekeskinne fra tannlege, og pusser og renser nøye morgen og kveld. Epilerer hår en gang i uka, så er alltid hårfri på kroppen. Rutine med hårmaske, olje og massasjekam. Har gode produkter. Føner ut med rundbørste og produkter som gir volum. Holder meg til Dyson, som er skånsom for håret. Fikser negler en gang i uka, eller før om neglelakk blir slitt. Rutine med forming av negler, fukt, olje og peeling. Går til pedikyr hver 6.uke, med fjerning av hud etc, samt farge. Filer og smører føtter ellers. Sminker meg fast hver morgen, men med noen pausedager om jeg kun er hjemme, og heller ikke har videomøter. Løper 4-5 ganger i uka (burde også hatt rutine for styrke, men det er så kjedelig) Anonymkode: d4409...58f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 1. januar #19 Del Skrevet 1. januar Renser/vasker ansikt morgen og kveld. Bruker dagkrem og solkrem hver dag. Dusjer håret hver 2 eller 3 dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå