AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Fylte 40 år i år. Har egentlig ikke følt at jeg har kommet i 40-årskrisen (enda?), og livet har smilt til meg i hele 2024. MEN: jeg går med denne ubehagelige følelsen om at "this is it". At livet slik jeg kjenner det vil fortsette på den samme rette veien helt til graven. At uansett hvor mye jeg utfordrer meg selv ved å finne på nye spenningsfylte aktiviteter (fjellklatring, motorsport, fallskjermhopping osv), så er veien til graven så veldig, veldig rett. Alle svingene, omveiene og snarveiene er liksom borte. For i denne alderen er så mye hogget i stein: jeg er gift med ham jeg er gift med (på 18.året), jeg har de barna jeg har, jeg har det samme nettverket jeg alltid har hatt. Lite nytt i livet, altså. Og selv om jeg planlegger for nye opplevelser fremover, så virker det som om alt i livet likevel er på "plass". Selvsagt, jeg kan flytte, bli bestemor, bytte jobb og slikt, men livet føles fortsatt avgjort. Er dette en midtlivskrise, eller er det en realisering av hva livet faktisk er? Noen andre som kjenner igjen tankene? Anonymkode: 6ef73...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå