Gå til innhold

Eggløsningstestene ble aldri positive!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For første gang brukt eggløsningstester fra "Make Sure". Testet fra syklusdag 10 til i dag (15). Alle testene er negative. Dag 10 og 15 var uten utslag, og de i mellom hadde 2 streker, men disse ble aldri særlig sterke. Tok kun en test hver dag. Ifølge Flo har jeg eggløsning i dag. Har jeg gått glipp av EL? 

Anonymkode: 72493...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg fikk heller aldri positive tester. Ble gravid, så jeg hadde eggløsning likevel.

Anonymkode: 6a871...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
mommyaka skrev (35 minutter siden):

Har du stabil syklus?

Relativt. Mellom 27-33 dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Relativt. Mellom 27-33 dager. 

Da ville jeg forsatt og teste 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk aldri positive eggløsningstester. Brukte appen Flo til å prøve å beregne eggløsning. Jeg ble gravid, så jeg hadde i hvert fall eggløsning. 

Anonymkode: 4ff93...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har flere ganger opplevd å ikke få positive eggløsningstester selv, men likevel blitt gravid. 

Har oppdaget at jeg ofte har eggløsning 1-2 dager etter at jeg trodde jeg skulle få det. Altså ikke på dag 14, men heller dag 16. Så fortsett å teste:lillesky:Den kan gå fra å være sterk strek, til å bli veldig svak - og så plutselig er den positiv. Den kommer ofte overraskende på meg. 

Kan evt prøve med en digital. Føler de gir oftere utslag enn å skulle tolke strekene. Tror nemlig det er flere som ikke får like sterk strek som kontrollstreken, selv om den er positiv🤔

Anonymkode: 11327...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har også hørt om de som bare har eggløsning i noen timer. Så de får aldri positiv test men hopper dere til køys jevnlig så er jo muligheten der. 

Anonymkode: d9e72...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...