Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tenkte jeg skulle fått meg en concealer.. og en som faktisk funker..

noen som har en de vil anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei! Har bare erfaring med YSL Touche Èclat og FACE Stockholm Magic Wand. Er fornøyd med begge, jeg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker også YSL, men bare under øynene. Den dekker ikke noe særlig, så hvis du har noe du vil dekke, bør du teste noe annet.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvis det er urenheter du skal dekke er en tube fra Clinique veldig bra. Husker ikke hva den heter, men den inneholder litt olje husker jeg

Gjest Gjest
Skrevet

Bruker YSL Touche eclat under øynene, bruker lancome (firkantet) concealer på urenheter.

Skrevet

En som dekker veldig bra, og ser naturlig ut, er Helena Rubinsteins Magic Concealer.

Den kjøpte jeg etter anbefaling her inne og er kjempefornøyd :)

Gjest Gjest
Skrevet

YSL er den beste... har blitt fullstendig avhengig!

Skrevet

Jeg er mer plaget av rødflammethet enn ringer under øynene, og jeg liker Kanebos concealer veldig godt. Den dekker fint, og er ikke så lysreflekterende som f.eks. YSL sin.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har ikke sånn superbehov for concealer, skulle bare ha en billig en for å ha det... Så jeg kjøpte den som produseres av H&M, og den er IKKE no særlig... Dekker ikke i det hele tatt, kunne likeså gjerne smurt på en blank væske og det ville gjort samme susen... Bare så du vet det. Hehe, og nå fikk jeg ut litt aggresjon også ;)

Gjest Donna
Skrevet

Jeg bruker Christian Dior sin - den er ypperlig og er faktisk den eneste make-upen jeg bruker i ansiktet ved siden av fuktighetskrem.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg liker også Rubinsteins magic concealer, men likte derimot ikke YSL sin no' særlig.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg liker også Rubinsteins magic concealer, men likte derimot ikke YSL sin no' særlig.

Magic Concealer er min favoritt fordi den dekker godt og naturlig. Pennen fra YSl bruker jeg som highlight på kinnbenene, nesen og haken. Den dekker for lite under mine øyne.

Gjest Malina
Skrevet (endret)

Jeg liker godt Guerlains concealerpen. Den er dyr,men drøy. Den dekker fint over røde partier og mørke ringer under øynene. Jeg har også god erfaring med Estee Lauders pen,men den var udrøy. Det samme var Dior Skinflash også, samt den dekket ikke nok....

Når jeg trenger en ny neste gang skal jeg teste ut tuben fra HR som mange har rost av her inne. :)

Endret av Malina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...