Gå til innhold

Typen er en dårlig spiller i brettspill

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg og kjæresten min har vert sammen i 2 år snart. Hver gang vi spiller spill med familien hans klikker han. Han blir sur og grinete, barnslig egentlig. Sier i fra hver gang om at måten han oppfører seg på er ugreit. Når jeg gjør dette klikker han og blir sur, deretter sier at alle har noe i mot han og ser ikke selv at spill er til for å ha det gøy. Samme når vi spiller med mindre barn så kan han ikke oppføre seg. Hva skal jeg gjøre? Jobber med barn selv og gjør alt for å ha en hyggelig tid, men er vanskelig å unngå en krangel. Alt skal liksom vere realistisk, og vist man ser en mulighet til å jukse så gjør han det.

Anonymkode: 3258d...307

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke latt han være med. Spesielt hvis man spiller sammen med barn. Hadde forklart rolig at det er best at han bare ser på siden de siste X gangene så har han blitt så sint at det ble utrivelig, og du vil helst bare ha en low key game uten så mye innsats og følelser.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hvordan er han ellers, om noen gjør det bedre enn han i livet?

Dette høres jo ut som en mann som ikke akkurat vil stå og heie på deg om du gjør det bra på jobb, eller tjener mer enn han. Eller om han trener med venner, og havner litt bakpå. Eller om kollegaen får mer i bonus enn han. 

Anonymkode: 50fd5...b59

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...