AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Noen som har vært i den situasjonen der de ble «tvunget» til å bo med exen pga treigt salg av felles bolig? Hvilke regler hadde dere for å møte andre? Ok? Ikke ok? Greit snakke med, men ikke dra på date? Sex ok, men andre steder enn i felles hjem? Hadde det noe å si hvor lenge det hadde vært slutt? Anonymkode: c6843...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Meg! Jeg er nå sammen med en ny på 13ende mnd, men bor fortsatt i felles hjem med eksen som saboterer salg. Er dritt, men så har han sabotert siden februar 2022, så da tenker jeg at jeg må få lov å leve mitt liv ved siden av. Anonymkode: 827a0...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Prioriter barna og ikke egne drifter i den perioden. Anonymkode: 005ce...14e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Prioriter barna og ikke egne drifter i den perioden. Anonymkode: 005ce...14e Hvem har nevnt barn? Anonymkode: 827a0...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå