Gå til innhold

Denne snappen 🫣

Lotta45

Anbefalte innlegg

Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre… Har en jeg har datet litt.  Vi snapper myyyye, men jeg er fortsatt ikke hans nr 1. Nå er det planen at han skal komme til meg i morgen, det er litt avstand mellom oss, så han skal overnatte. Problemet mitt er, jeg gidder ikke være en av flere. Hvordan hadde dere tatt det opp? Eller bør jeg ikke ta det opp? Trenger råd, da det plager meg litt. Hadde ikke tatt det opp, hvis det ikke hadde vært overnatting med i planen…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Lotta45 skrev (1 minutt siden):

Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre… Har en jeg har datet litt.  Vi snapper myyyye, men jeg er fortsatt ikke hans nr 1. Nå er det planen at han skal komme til meg i morgen, det er litt avstand mellom oss, så han skal overnatte. Problemet mitt er, jeg gidder ikke være en av flere. Hvordan hadde dere tatt det opp? Eller bør jeg ikke ta det opp? Trenger råd, da det plager meg litt. Hadde ikke tatt det opp, hvis det ikke hadde vært overnatting med i planen…

Hvem som helst andre kan da være hans nr 1, på snap.. 🤷‍♀️

Må ikke være ‘’en annen’’

Anonymkode: 59ff4...e60

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ring ham og snakk med ham om det her og nå.

(Og som den over sier, hvem som helst kan være den han kommuniserer mest med på snap, trenger ikke være en dame han er interessert i.)

Men er du egentlig klar for at han skal overnatte hos deg? Det virker egentlig ikke slik, for du stoler jo ikke helt på ham. Kanskje du heller skulle utsette det? Uansett, ring ham og snakk med ham her og nå, slik at du får avklart om han dater flere samtidig eller bare deg.

Anonymkode: 8c369...4a4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sønnen min og søstra mi veksler på å være nr 1 på min snap. 

Ville for øvrig ikke invitert til overnatting hjemme hos meg ved første møte, men det er meg.

Anonymkode: 1c61c...e6f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til å ta det opp med han, men vil ikke virke needy og drama queen 🫣😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du reagerer fordi du ikke er nr 1 på snap? 

Anonymkode: 8e456...da7

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor være så opptatt av dette med poeng og emojier på sosiale medier? Kjære tid, kommunisere med mennesket og ikke la tegn og siffer avgjøre. Snakk med mennesket så får du svar, kroppsspråket og oppmerksomheten du får fra vedkommende burde også gi deg en feeling på hvor dere står..

Anonymkode: 0a950...31a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lotta45 skrev (14 minutter siden):

Vi snapper myyyye, men jeg er fortsatt ikke hans nr 1.

Nr 1 hva?

Anonymkode: 6c713...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lotta45 skrev (Akkurat nå):

Nr 1 på snap.

Hvordan blir man nr 1 på snap?

Anonymkode: 6c713...914

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Men hvorfor så opphengt i det? Har det så mye å si? Jeg er ikke nr en til typen min. Ikke bryr jeg meg heller. Jeg var bare inn for å se no. 

Anonymkode: 1b38a...9f0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lotta45 skrev (Akkurat nå):

Dere tenker at dere ikke hadde tatt det opp?

Nei jeg bryr meg ikke. Så dette hadde ikke vært et tema for min del. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hvorfor så opphengt i det? Har det så mye å si? Jeg er ikke nr en til typen min. Ikke bryr jeg meg heller. Jeg var bare inn for å se no. 

Fordi jeg har ikke så lyst å være en av flere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså,  det kommer helt ann på hvor seriøse dere er , og har dere blitt enig om så lenge dere 2 holder  på så fløter  man ikke med andre , vis dere har laget sånn avtale - da er det greit å spørre . Vis du skjønner .

Du kan spørre om dere ikke har sånn slags avtale,  men da burde du også forklare han hvorfor du spør , at du er usikker om det er noe andre eller og at du ikke være nr 2 . Så mitt spm , er du egentlig redd for at han skal flørte/ eller ha ei annen dama som nr   og at er det som gjør deg usikker . Om ikke så hadde jeg ikke tenkt så mye over det:) uansett  , lykke til :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotta45 skrev (19 minutter siden):

Du må nok være maks 20år. Tar det ikke tid å bli noen sin nr1?? Hva hvis dere gifter dere og du ikke er nr.1 lenger, skal du lage drama? Poenget mitt er at der har ingenting å si! Han kan snappe søsken! Du kunne aldri ha gjettet hvem han sendte sms til. Du har gått inn i en overkontrollerende mindset som kommer til å ødelegge dating-livet ditt en dag 

Endret av Tomatplanten
Livet endret til dating-livet
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ei anna han bytter nudes med frem og tilbake. Ikke sikkert det er noe mer enn det. Ville ikke bekymret meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotta45 skrev (1 minutt siden):

Dere tenker at dere ikke hadde tatt det opp?

Ikke med mindre du vil virke gal. Datteren min er nr. 1. Mannen kanskje nr. fem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...