AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Jeg jobber på en (stor) skole, men vi har ikke egne personaltoaletter. Alle elevdoene er også plassert i gangen ved klasserom og har luke under, så alt av lyd og lukt går rett ut. Hvordan er doene på skolen du jobber? Anonymkode: 42d15...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Vi har en egen fløy med kontorer og personaldo. Du må ha adgangskort for å komme inn til fløyen. Funker bra det. Godt å ha en egen avdeling. Nyere skole da. Anonymkode: 28280...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi har en egen fløy med kontorer og personaldo. Du må ha adgangskort for å komme inn til fløyen. Funker bra det. Godt å ha en egen avdeling. Nyere skole da. Anonymkode: 28280...6d9 Høres veldig fint ut! Skolen jeg jobber på er også ny. Rektor har egen do, da… Anonymkode: 42d15...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Lik det du beskriver. Bygg fra 2019, men alle toaletter har stor glippe ut mot gangen. Våre personaltoaletter er rett ved kopirommene, så det står alltid folk utenfor der og prater eller venter på at kopimaskinen skal bli ferdig. Hvis jeg må på toalettet i en felles pause, går jeg alltid veien til personalgarderoben. Der er det tette toalettdører, sjelden andre mennesker og ingen elever. Tar noen minutter å gå dit, men da får man privatliv i det minste. Anonymkode: 4ee12...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Her er alle toaletter stengt pga hærverk. Anonymkode: 7225b...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis jeg må på toalettet i en felles pause, går jeg alltid veien til personalgarderoben. Personalgarderobe 😍 Det ønsker jeg at vi også hadde. Kjempestor skole, så veldig rart at vi ikke har det. Kan ikke sykle til jobb pga det. Anonymkode: 42d15...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg jobber på en (stor) skole, men vi har ikke egne personaltoaletter. Alle elevdoene er også plassert i gangen ved klasserom og har luke under, så alt av lyd og lukt går rett ut. Hvordan er doene på skolen du jobber? Anonymkode: 42d15...35d Dette er bra nok får våre barn? Anonymkode: 7225b...89b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Vi har eget område med kontorer, lærerværelse, garderobe og toaletter. På en annen skole jeg jobbet på, var øverste etasje lærerværelse og ledelsens kontor, samt to lærertoaletter. Anonymkode: 075a4...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå