AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Hvordan foretrekker dere å skrive navnet? Hva er finest? Jeg synes siste varianten minner om et barn som nettopp har lært å skrive, folk vil vel uansett legge til en D til slutt, da de tenker at det er mest riktig? Anonymkode: 71f0f...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Jeg liker best Øyvind. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Øyvind 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Øyvind føler jeg er mest naturlig. Må ha d med, men med i istedenfor y kan gå, men foretrekker med y. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden 🏝💨 Anonymkode: 3bde7...ff4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden Gjør det enkelt. Anonymkode: 9d29e...20c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gjør det enkelt. Anonymkode: 9d29e...20c Hva er det enkleste? Velger man Øivin, vil de fleste uansett legge til en D hvis ikke også en Y Anonymkode: 71f0f...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden Ingen av dem, fordi han er en møkkafyr. Men MÅ du, så velger du Øyvind. Ganske enkelt fordi det er plagsomt for han å alltid måtte stave navnet sitt fordi foreldrene på død og liv skulle avvike fra original skriveform. Øyvind er jo verdens trausteste navn, hva er vitsen med å stave det på en annen måte da? Jeg kjenner en Vhegar. Tror du han egentlig skulle ønske han het Vegard? Han har litt spesi foreldre, som kaller han «Vegard». Men..ja. Hadde han fått en tier for hver gang han måtte stave navnet sitt… Anonymkode: ae035...bb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ovidie Skrevet 18 timer siden #9 Del Skrevet 18 timer siden Øyvind❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden Er litt forskjell på 🏝️🍷 og 🏝️🌪️... Anonymkode: 2404f...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 13 timer siden #11 Del Skrevet 13 timer siden Øyvind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #12 Del Skrevet 13 timer siden Øyvind, de andre skrivemåtene ser ut som noen som ikke har lært seg rettskriving enda, som min sønn som skriver «Siggur» om kompisen Sigurd. Anonymkode: d2d6a...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 39 minutter siden #13 Del Skrevet 39 minutter siden Oyvind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #14 Del Skrevet 33 minutter siden Øyvind er den variantene som gir færrest feilstavinger når andre skal skrive navnet. Jeg kjenner Vegar, Ingri, Mildri og Astri. Felles for dem er at "alle" legger til en d når de skal skrive navnene deres. Anonymkode: 862b9...6ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #15 Del Skrevet 33 minutter siden Øyvind. Nydelig navn! Anonymkode: a08dc...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden #16 Del Skrevet 29 minutter siden Øivind Anonymkode: 92ed2...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilique Skrevet 24 minutter siden #17 Del Skrevet 24 minutter siden Øyvind vil gi færrest feilstavinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #18 Del Skrevet 21 minutter siden Øyvind. Til nød Øivind. Anonymkode: be6dc...555 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 17 minutter siden #19 Del Skrevet 17 minutter siden Eyvind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå